لاس زدن با ابراهیم نبوی ممنوع!

نادر بکتاش در ” ابراهیم نبوی، طنز، آزادی، کمونیسم” میگوید: ” از زمانی که} ابراهیم نبوی{ از آغوش اسلام به بغل امپریالیسم و استکبار پریده و انگار (خودش بگوید) قدری آزاد و چهل سالی جوان و راحت شده است، سبکی دل انگیز پیدا کرده است.”

میتونی تاریخ دقیقی برای تغییر ریل ابراهیم نبوی تعیین کنی؟ شاید من اشتباه میکنم و از دستم در رفته· کجا٬ در چه زمانی ابراهیم نبوی اسلام٬ خصوصا اسلام سیاسی را محکوم کرده؟ کجا٬ چه زمانی از ضدیتش با کمونیستها دست برداشته؟ کجا کشتار کمونیستها در دهه ۶٠ را محکوم کرده؟ طبق چه حرف و عملی؟ در آکسیون ۲۳ سپتامبر ٢٠٠٩ در بروکسل ابراهیم نبوی که نه تنها در بغل امپریالیسم که اتفاقا به یمن تریبونهای امپریالیسم هجویات مذهبی و ضد کمونیستی اش را ترویج میداد چنین گفت : “آنها در دهه ۶۰ کمونیست بودند و باید می مردند، شما هم ۵ درصد بیشترنیستید و حقتان همین است”

ابراهیم نبوی نه تنها ملیجک لاجوردی جلاد در دهه ۶٠ بود٬ که با تمام وجودش سعی کرد خیزش انقلابی سال ١٣٨٨ را به شکست بکشاند· طراح “اسب تروا” یعنی تقدیم کردن نیروی انقلابی به احمدی نژاد در مراسم ٢٢ بهمن ٨٨ ابراهیم نبوی بود·

به ما ربط نداره که چه کسی٬ چقدر از نوشته های این لمپن ملیجک اسلامی جدیدا کراواتی میخندد بحدی که اشک در چشم‌هایش چند دقیقه‌ای ارتباط او را با دنیا قطع میکند و چقدر آنرا نتیجه سبکی دل انگیز او  میبیند· ما اکثریت عظیم جمعیت کره زمین٬ از جمله کمونیستها٬ توان قطع ارتباط با دنیا را نداریم· “لذت” معیار موضعگیری سیاسی و عملی مان نیست·( اوباش سفارت جمهوری اسلامی در آلمان و برزیل هم ممکن است دفاعیه شان را در وصف “لذت آزار جنسی کودکان” تنظیم کنند· جواب بشریت اما اینه:  دست به بچه ام دراز کنی میری گوشه هلفدونی·)

رابطه کمونیستها با ابراهیم نبوی یک رابطه سیاسی است· ابراهیم نبوی تا موقعیکه بخاطر عملکردهایش از مردم عذر خواهی نکرده و مادام که شاکی عمومی و خصوصی در مورد همکاریش با جمهوری اسلامی نداشته باشد٬ کمونیستها نه با او لاس میزنند و نه به او باج میدهند٬ او را افشا میکنند!

···································································

منبع:

شرم هم چیز خوبی است! حسن صالحی

http://www.cinemaye-azad.com/others/others138.html