سه مطلب … ابراهیم نبوی،طنز، آزادی، کمونیسم … اسلام، دین مطلوب بیماران جنسی و مشوق آن ها است … و نظر شما؟

ابراهیم نبوی،طنز، آزادی، کمونیسم
« سردار فیروزآبادی برجسته ترین شخصیت نظام جمهوری اسلامی اعلام کرد که ” طرح بستن تنگه هرمز را داریم” یک مقام آگاه در دفتر سردار تنومند اسلام گفت: ” مطابق این طرح قرار است سردار فیروزآبادی بپرد توی تنگه هرمز و همان جا بماند” وی افزود: ” این مطمئن ترین و بهترین راه برای بستن تنگه هرمز است.” وی چیز دیگری نیفزود.»

http://www.roozonline.com/persian/news/newsitem/archive/2012/july/09/article/-d1eced897b.html
راستش من قبلأ نوشته‌های ابراهیم نبوی را نمی خواندم. طنزنویسی کسی که سابقه خوبی در رابطه با آزادی و کمونیست‌ها نداشت، هیچ علاقه‌ای برایم ایجاد نمی کرد.
اما از زمانی که از آغوش اسلام به بغل امپریالیسم و استکبار پریده و انگار (خودش بگوید) قدری آزاد و چهل سالی جوان و راحت شده است، سبکی دل انگیز پیدا کرده است.
راستش آن‌قدر خندیدم که اشک در چشم‌هایم چند دقیقه‌ای ارتباطم را با دنیا قطع کرد.
ولی باید بگوید : راجع به کمونیست‌ها چه فکر می کنی؟ تا کچا شهامت داری گذشته‌ات را زیر سئوال ببری؟

——————————————————————————–

اسلام، دین مطلوب بیماران جنسی و مشوق آن ها است

نادر بکتاش
هشت ژوئیه دو هزار و دوازده

همه در جریان تعرضات جنسی دیپلمات های جمهوری اسلامی در رابطه با بچه‌ها در برزیل و آلمان هستند. همه این‌ها در قرآن و توضیح المسائل این جانوران وجود دارد.

اولین متون پورنوگرافیکی را که من در سنین دوازده سیزده سالگی خواندم، توضیح المسائل های این آیت الله ها بود. نفس همین، تعرض به ذهن و روح یک بچه است.

این جنایتکاران تجاوز به بچه ها را در ایران قانونی کرده اند. چه تعجب از اینکه نماینده رسمی شان در این یا آن کشور با پاسپورت دیپلماتیک به خود اجازه دهد به بچه‌ها تعرض جنسی کند؟

در میان این آیت الله های مرتب عرعرکن و فَتوا صادر کن یکی هم پیدا نمی‌شود که فتوای به زندان انداختن این بیماران جنسی را که بچه‌های حلال زاده اسلامش هستند صادر کند؟

………………..

و نظر شما؟
نادر بکتاش
۰۹/۰۷/۲۰۱۲

زمانی منصور حکمت نوشت که بدون حزب ما، صحنه سیاسی ایران بی هیجان و خسته‌کننده می‌شد (کلمات به اتکا حافظه و غیردقیق هستند، اما مفهوم دقیق است).

همین الآن نوشته منصور ترکاشوند را در باره هنر در سایت روزنه می خواندم؛ به راستی که با این حزب آدم بی حوصله نمی‌شود : مهم‌تر از آن، بی افق و خسته از مبارزه نمی شود.

حالا، من بیش از حد سرگرم پریدن به پاچه این و آن هستم، اما اگر بحثی بین منصور ترکاشوند و عباس گویا شروع شود، با علاقه آن را دنبال می کنم.

شب به خیر.