(احمدی نژاد) حضور نماینده یکی از کثیف ترین و آل وده ترین حکومت ها در اجلاس آب و هوا در دانمارک

احمدی نژاد برای شرکت در سران اجلاس آب و هوا  به دانمارک سفر  کرده بود و حول  و حوش این سفر  اعتراضات زیادی شکل  گرفت. اپوزسیون راست و چپ به حضور احمدی  نژاد در این اجلاس  مستقیم و غیرمستقیم  اعتراض کردند.

چپ  و مردم آزادیخواه، که از حاکمیت رژیم خفقان  اسلامی به تنگ آمدند  او را رئیس جمهور  یکی از جنایتکارترین رژیم های معاصر  و رئیس یکی از مخوف ترین سیستم های  حکومتی در قرن حاضر می دانند. ما او، و  جناح او در حکومت، را عصاره و چکیده  غلیظ ترین سیاست توحش اسلامی و از جنس  جنبش حماس، عملیات انتحاری و کشتار  مردم بیگناه می دانیم. عصاره ای از جزء  لایتجزای هویت جمهوری اسلامی از همان بد و  اروج خونین اسلام  سیاسی و مخرج مشترک  تمامی شاخه ها و  جنایت های حکومت  اسلامی در طول یک ربع قرن استیلا برجامعه ایران  بوده است

احمدی نژاد یکی از سازندگان اصلی جمهوری اسلامی و یکی از صاحبان حکومت اسلامی در ایران  است او بسیار بیش  از « پاسدار» بودن و قاتل بودن، رئیس جمهور یکی از هارترین  و خوف ترین رژیم های سیاسی معاصر  است. او همان قدر به قدرت رسیدن و در قدرت ماندن رژیم اسلامی سهیم است که موسوی، خاتمی ، رفسنجانی،  خامنه ای ، گنجی و پاسدار نویسندگان به اپوزسیون رانده شده!

اینها همگی، اصلاح طلب  و دگراندیش، تمامیت خواه از شاگردان رهبر خود خمینی، هستند  که ره رو راه پرافتخار امام خودشان خمینی  را در پیش گرفتند.

اینها صفی از رهبران جنبش اسلامی سیاسی اند  که توانسته اند  بر گرده مردم ایران  سالها تحمیل و  زن ستیزی را سوار کنند. اینها طیف  رنگارنگی از رهبران اسلام سیاسی اند  که با سرکوب جنبش های عدالت خواهی  و سوسیالیستی،  توانسته اند قدرت را به دست بگیرند

اینها سازندگان حکومتی هستند  که توانست با استفاده  از قدرت و کشتار  و اعدام، عمارت  عظیمی از توحش اسلامی بنا کنند. اینها  دسته جمعی توانستند دو نسل از مردم این  کشور را به تباهی  و فقر بکشانند. هرنوع توحشی که امکان انجام آن به ذهن هیچ مغز  سالمی و غیربیماری  خطور نمیکرد، از آنها سر زده است تجاوز، قصاص، سنگسار و  اسیدپاشی و چاقو کشی  های قانونی – اسلامی، تنها چندفقره کوچک از جنایاتشان است و به قول منصور حکمت روزی که جهانیان بدانند که اینها با مردم ایران چه کردند، به حال این مردم، خواهند گریست!

جمهوری  اسلامی با احمدی نژاد یا موسوی یا رفسنجانی و تمامی سران ریز  و درشت اش باید بروند  همه سرانش از احمدی  نژاد تا خامنه ای،  رفسنجانی، خاتمی، موسوی باید دستگیر و در مقابل مردم ایران دادگاهی  شوند و به خاطر تحمیل  بیش از سه دهه خفقان، قتل عام صدها هزار مخالف عقیدتی پاسخگوی  جنایاتشان شوند.

احمدی نژاد با نظامش باید برود و روزی که مردم ایران این نماینده  غلیظ ترین گرایش توحش در ایران، را مرخص کنند کسی نمی تواند  هیچ بخشی از اسلام  و حکومت اسلامی را نگاه دارد.

مرگ بر جمهوری اسلامی ایران

زنده  باد انقلابی انسانی برای یک حکومت انسانی

داریوش شاهماری