سرنوشت نان غنی شده در آموزش و پرورش!

به نقل از شبکه خبر دانشجو، یعقوبی‌فر دبیر کمیته توزیع شیر گفت"امسال نیز مانند سال گذشته یک قرص نان غنی شده به همراه شیر بین دانش آموزان توزیع خواهد شد. این مأمور رژیم اسلامی بعد از ٣ ماه در مصاحبه ای دیگر با خبر گزاری پانا (٢٢ آذر ٨٨) گفت"نان غنی شده از امروز در مدارس ابتدایی و راهنمایی بیشتر استان های کشور توزیع می شود".

محمد فرد عضو هیئت مدیره انجمن صنفی صنایع لبنی در رابطه با کیفیت شیری که به همراه این قرص نان غنی شده قرار است به دانش آموزان داده شود به خبرگزاری پانا گفت"با تأکید بر تغییر نگاه مسئولان آموزش و پرورش در تأمین شیر مدارس، هم اکنون توجه به قیمت بر کیفیت شیر توزیعی مدارس برتری یافته است".
این نهار مفصل(یک قرص نان غنی شده) که با روی، آهنی و اسید فولیک مزین شده با مقداری شیر با کیفیتی پائین بعد از ٣٠ سال حاکمیت سیاه این رژیم قرار است در هفته ۴ نوبت بطور رایگان در بعضی از مدارس ابتدایی و راهنمایی توزیع شود!؟ 
این نان که قرار است انرژی لازم را در طول ساعات مدرسه به دانش آموزان انتقال دهد هنوز در مرحله زردآلو بیا گلو است.
یعقوبی فر در مصاحبه ای دیگر با پانا مرکزی(٢٧/٨/٨٨ )گفت"سال تحصیلی گذشته فقط ٨٠٠ هزار نفر از دانش آموزان تهرانی این نان را دریافت کردند، اما سال جاری تحصیلی به دلیل کسری بودجه دانش آموزان تهرانی نان غنی شده دریافت نمیکنند". قرار است سال جاری از ١۴ میلیون دانش آموز ایرانی فقط ۵/٣ میلیون از آنها در چند مرکز استان تحت پوشش نان غنی شده قرار گیرند. برای توزیع نان غنی شده در مدارس نیاز به ٣ برابر بودجه فعلی دارد. 
در واقع دولت احمدی نژاد و وزیر متقلب و بدون عمامه وزارت آموزش و پرورش رژیم این بودجه لازم را برای تأمین این یک قرص نان آهنی، اسیدی آبکی را نمیخواهند تأمین و پرداخت کنند!؟
قرار شد خمینی پول فروش از نفت را شخصآ به در خانه همه ایرانی ها بیاورد. اما! و از قرار معلوم این دلارها سر از حساب بانکی مسئولین حماس و حزب اله لبنان در آوردند.
بقیه بودجه این لقمه نان غنی شده به صورت باج توسط احمدی نژاد به هم پالکی او هوگو چاوز رئیس جمهور ونزوئلا داده شد، تا در مشهد خبر زنده شدن عیسی مسیح را به هنگام ظهور مهدی موعود به اطلاع رژیم ارتجاعی جمهوری اسلامی برساند. به گفته این هم پالگی احمدی نژاد"قرار است عیسی مسیح مهدی غایب را برای برپائی عدل و داد یاری دهد".
با ادای این چرندیات هوگو چاوز برنده آخرین مانده های بودجه این لقمه نان دانش آموزان ایرانی شد.(خبر دیدار هوگو چاوز از مشهد توسط خبر گزاری رژیم اسلامی پوشش خبری داده شده بود) 
جمعیت ژاپن ٢ برابر جمعیت ایران است، در سال ١٩٩٢ بیش از ٩٩ درصد دانش‌آموزان ابتدایی و ٨٢ در صد دانش آموزان مدارس متوسطه نهار دریافت می‌کردند. در سوئد کلیه دانش آموزان مدارس نهار و عصرانه دریافت میکنند.(عصرانه به دانش آموزان دبستانی داده میشود که بعد از اتمام کلاس تا ساعت ۶بعدازظهر در ساختمانی در جوار مدرسه نگهداری میشوند).
در مدارس سوئد حین صرف نهار، دانش آموزان به هر مقدار مجازند غذا بخورند. نه تبلیغاتی لازم دارد، نه صلواتی ختم میشود، و نه دستی به آسمان برای دعا به جان امامی بلند خواهد شد. بر خلاف اعتقادات پوسیده و ارتجاعی رژیم اسلامی از دانش آموزانی که خانواده هایشان مسلمان هستند قبلآ سؤال خواهند کرد که اگر گوشت خوک نمیخورند غذای دیگری به آنها خواهند داد. در نظام گندیده اسلامی مطابق آیات قرآن بهائیان را زندانی و سپس گردن میزنید.
به نقل از سایت اقامه نماز"٢٢٠ میلیارد ریال اعتبار برای ترویج خرافات به ستاد اقامه نماز در مدارس اختصاص داده شده است" تا شکم ٣۶٠٠٠ امام جماعت"فرهنگی" و ١۶٠٠٠ امام جماعت روحانی خبرچین جهت ترویج خرافه در مدارس را سیر کنند. اما برای توزیع یک قرص نان خشک از اعتبار تصویب شده ٣٨ میلیارد تومانی خودتان تاکنون ١٠ میلیارد تومان از این بودجه را پرداخت کرده اید.
حمید یعقوبی فر این مأمور اطلاعاتی رژیم خطاب به والدین دانش آموزان در تازه ترین اظهار نظر با پانا مرکزی(٢٧/٩/ ٨٨)گفت"والدین دانش آموزان هرگونه اشکال در توزیع نان غنی شده را به ادارات آموزش و پرورش استان گزارش کنند!؟
هنوز نانی توزیع نشده، این مأمور وزارت اطلاعات و متخصص نان غنی شده و شیر آبکی خانواده های شریف و زحمتکش دانش آموزان را مأمور رسیدگی و نظارت بر کار مدیران مدارس کرده است. او سپس در مدح این قرص نان جادوئی گفت"این نان نیاز کامل روزانه دانش آموزان را تأمین میکند و باعث بهبود رشد جسمی، افزایش توانائی ذهنی، وارتقای وضع تحصیلی آنها میشود".
بدون خوردن این نان با این مشخصات عدیده دانش آموزان از در و دیوار برای پائین کشیدن و سوزاندن عکس خامنه ای بالا رفتند. وای به روزگارتان، که اگر دانش آموزان هفته ای ۴ قرص از این نان غنی شده را بخورند. فکرش را بکنید که  چه بلایی بر سر خامنه ای و ولایتش خواهند آورد. با حساب دو دوتا چهارتای این روحانی جاسوس در مجموع معجزه این تکه نان خشک از معجزه های امام زمان بیشتر و کاراتراست. هم قدرت بدنی و ذهنی را بالا میرد و هم اینکه مدرک تحصیلی از نوع مدرک مرحوم کردان را صادر خواهد کرد. شاید در آینده ای نه چندان دور به یکی از محصولات صادراتی رژیم اسلامی تبدیل شود؟ این مأمور رژیم اگر به همین منوال پیشروی کند این نان غنی شده در آینده ای نه چندان دور در سطح جهانی جایگزین اورانیم غنی شده خواهد شد.
دوران این توهم پراکنی ها مدتهاست که سپری شده است. درد بی درمان شما ریشه در اعتقادات ارتجاعی- مذهبی، پوچ و  کهنه پرستانه ای دارد که مدت ها ست دورانش سپری و به اشغال دانی تأریخ سپرده شده است.
به امید روزی که دانش آموزان دختر و پسر ایرانی در غیاب این نظام گندیده سرمایه داری بدون حضور روحانیون مرتجع و خبر چی
ن در جوی آرام و شاد، بدور از وحشت، کنترل پلیسی و پوشش اسلامی وعده ای غذا را با هم و در کنار هم صرف کنند.

دوشنبه ٣٠ آذر ١٣٨٨