باید با تمام توان جلو نیروی رام و اجیر شده جمهوری اسلامی ( تحت نام پلیس بین الملل) “حزب الله و سپاه جدید را گرفت !

چند هفته قبل پلیس بین المللی ( انترپول ) آگاهانه و با کمال افتخار مجری سیاستهای به غایت ضد انسانی جمهوری اسلامی را پذیرفته و طبق لیستی که انتر پول از شریف ترین و مبارزترین شخصیتهای سه دهه مباره علیه جنایت ،آدمکشی ، قتل ، سنگسار، زن ستیزی ،چشم در آوردن ،قتل های زنجیره ای ، ترورهای ده ها و صدها نفره در سراسر دنیا خصوصا اروپا ودر یک کلمه علیه انسانهای که سه دهه عمر خود را وقف سرنگونی رژیم اسلامی این غده سرطانی و وصله ناجور کرده ودر راه نجات و رهایی انسان از هیچ تلاش و فداکاری دریغن کرده اند .

صادر کرده اما انترپول آگاهانه یا نا آگاهانه جسارتی کرده و باید کاری کرد که با همان جسارت همراه با بزرگ ترین  دستور دهنده کانشان یغنی جمهوری اسلامی دوباره تصمیم و اظهار نظر خود را قورت دهند . انترپول   و دولتها ی و تمام دنیا می دانند تروریست ، قاتل ،بمب گزار ،وحشی و جانی کیست ! همان کسانی هستند که چند هفته قبل از طرف نهاد های بین المللی و حقوق بشر برای چندمین بار بخاطر نقض حقوق بشر و اعدامهای وسیع کشتار کودکان محکوم شده . همان کسان که تشکیل دهنده و معماران ماشین کشتار انسان  بنام  دولت جمهوری اسلامی هستند . نه مبارزین و قاطعین راه رهایی و نجات انسان از بختک وحوش اسلامی . اگر دنیا و افکار عمومی از سی سال جنایت و اعدام صدها هزار نفر در ایران و ده ها وصدها ترور در خاج کشور که  بغل گوش انترپول انجام داده بی خبر باشند و حاشا کنند که نمی کنند لابد آنها  به حکم شغل شریفشان و کنترولی که بر اوضاع دنبا دارند قطعا نباید تا این حد خام وابله باشند که این چنین فضاحتی را برای خود به بارآورند. شخصیتهای که از طرف انترپول بعنوان تروریست نامبرده شده و اگر این آدمها و دهها و صدها انسان اینچنین مبارز و بدون توهم و تخفیف به هر خرافه  وجهالت مذهبی نبودند.قطعا جهالت ، کثافت مذهب ، قتل ، کشتار ، اعدام ،سنگسار ،ترور وارعاب و شکنجه از سرو کول جامعه بالا می رفت و به لطف تلاش و خستگی  ناپذیری این انسانهاست که شماها در امان هستید . بهررواگر پلیس بین الملل نا آگاهانه اینچنین در دام جمهوری اسلامی افتاده که بنا به تخصصشان نباید به چنین دامی بیفتند.در اسرع وقت  یک عذرخواهی بزرگ و رسمی به کسانی که در لیست تروریست قرار داده و در کمترین فرصت لیست را پس بگیرد. واین عذخواهی باید علنی باشد. و بابت این اقدام شنیع و غیره انسانی و غیره مسئولانه خساراتی را بدهد . اگر هم آگاهانه بوده و انترپول داوطلبانه خواسته و می خواهد نیروی حزب الله خارج کشور جمهوری اسلامی شود . آنوقت ما ها به عنوان انسانهای مبارز و به ستوه آمده از دست جمهوری اسلامی خرافه ، قتل و کشتار،همراه با تمام انسانهای آزادیخواه و برابری طلب چنان درسی چون همیشه به جمهوری اسلامی و حزب الله خارجش پلیس بین الملل( انترپول )خواهیم داد که برای همیشه از عمل خود پشیمان شوند.

مردم شریف و آزادیخواه احزاب ،گروه ها ،شخصیتها سیاسی ،فرهنگی ، هنری اجتماعی و…….. این اقدام پلیس بین الملل برخورد و عکس العمل حساس ، سریع و بموقع تک تک شماها را می طلبد . اگر غفلت کنیم وهمین امروز جدی نباشیم فردا دیراست باید تمام نهادهای بین الملل و انترپول را مورد اعتراض بمباران   فاکس، میل و نامه قرار دهیم اگر نه بقول معروف این شتر در تمام احزاب ، جریانات ، گروه و شخصیتی را خواهد گرفت . مقابله با پروژه جمهوری اسلامی با اجرای پلیس بین الملل امر همه ماست. 
 
 
ابوبکر شریف زاده ۲۰ دسامبر ۲۰۰۹