در رابطه با راهپیمایى روز جمعه ٬ در حاشیه تحلیل سایت خبرى “آرمان ایران”

سایت خبرى آرمان ایران که از نماز جمعه روز گذشته خبر داده و تحلیل کرده که چرا به جاى یک میلیون فقط یکصد هزار نفر درراهپیمایى شرکت کرده اند .  گفته : " مردمی که ٢٠ سال پیش حاضر نبودند باور کنند خمینی از میان آنها بال گشوده و حتی دوست داشتند زنده نباشند و مرگ وی را ببینند، تنها همین ها هستند؟ "

 

باید به اطلاع گرداننده گان این سایت خبرى رساند که بله طرفداران امام کم کم دارند آب میروند.

از یک طرف طرفداران امام چند شقه شده اند . عده اى قبول کرده اند که باید به خواستهاى مردم احترام بگذارند و تسلیم شوند و حکومت دینى را کنار بگذراند. عده اى معتقدند که باید تعدیل کنند و اصلاح کنند . و شاخه اى هم معتقدند که اگر شل کنند ، این موج از سرشان میگذرد.

اما واقعیت مسئله این است که مردم از این وضع خسته شده اند و دیگر نمى خواهند شاهد بالا کشیدن حقوق کارگران و فرار کارفرمایان به خارج باشند ، نمى خواهند بیش از این زنان تحقیر شوند ، کودکان در خیابانها پلاستیک فروشى بکنند ، معتادین بدنشان کرم بزند و جیب آقازاده ها پرتر شود . نمى خواهند شاهد پر شدن زندانها از جوانان این مملکت شوند ، به آنها تجاوز شود و اعدام شوند .

 

بله خیلى از فاکتورها در عرض این بیست سال تغییر کرده ، اما باید بینا بود و چشم بصیرت داشت و واقعیتها را دید . نمیشود که تا ١٠٠ سال دیگر با همین منوال حکومت کرد.

 

مردم خسته شده اند و حکومتیان هر روز بیش از پیش آب میروند و دور نیست آنروزى که به خلافت " امویان " قرن ٢١ پایان داده شود .

 سلیمان سیگارچى

١٩ دسامبر ٢٠٠٩