توطئه دیگری از جمهوری اسلامی! تنها با اتحاد میتوان توطئه جمهوری اسلامی علیه اپوزیسیون و مبارزات مردم در ایران را خنثی کرد!

مبارزات مردم در ایران و نیروهای سیاسی علیه جمهوری اسلامی میرود تا بساط ننگین حکومتی جنایتکار را بر چیند. در این راستا و با شدت گرفتن مبارزات کارگران، دانشجویان و مردم آزادیخواه برای سرنگون کردن جمهوری اسلامی در چند ماه اخیر. جمهوری اسلامی در اقدامی جنایتکارانه تلاش میکند فعالیت و تاثیرات مبارزاتی مردم و اپوزیسیون سیاسی علیه خودرا کمرنگ کند و لیستی از اعضا، کادرها و مسئولین حزب حکمتیست را بعنوان تروریست در اختیار پلیس بین الملل گذاشته است. ظاهرا این کار از طرف دادگاه سنندج صورت گرفته و تمام کسانی که در این لیست قرار دارند کرد هستند و دهها سال است سابقه مبارزاتی علیه جمهوری اسلامی را دارند.

 

این اولین بار نیست که دولتهای اروپایی و آمریکا به جمهوری اسلامی امتیاز میدهند، نمونه های از این قبیل فراوان است. اینکار جمهوری اسلامی هم تنها علیه فعالین و مسئولین حزب حکمتیست نیست و در این ظرفیت هم نخواهد ماند، بلکه این شروع یک درگیری سیاسی جمهوری اسلامی در سطح بین المللی با مبارزات مردم برای سرنگونی و بخصوص علیه اپوزیسیون جمهوری اسلامی است. زیرا فعالیت اپوزیسیون در ایران و در خارج ایران دست مبارزات مردم را علیه رژیم بیشتر باز کرده و توانسته تا حدی در تشکل دادن به مبارزات مردم نقش داشته باشند و نیز افکار عمومی در دنیا را تا حدی علیه جمهوری اسلامی سازمان دهند.

 

بنابراین، این حرکت رذیلانه جمهوری اسلامی تنها علیه یک تشکل خاص نیست اگر چه بنام حزب حکمتیست شروع شده. اتحاد همگی انسانهای آزادیخواه و برابری طلب عیله این اقدام جنایتکارانه جمهوری اسلامی و انترپول( پلیس بین المللی ) میتواند این توطئه را افشا و رسوا کند و به مبارزات مردم در ایران قدرت بیشتری بدهد. بر همگی انسانهای آزادیخواه با هر مرامی لازم و واجب است که متحدانه علیه این توطئه جمهوری اسلامی علیه مبارزات مردم اعتراض کنیم. جمهوری اسلامی هدفش از اینکار به سکوت کشاندن مبارزات مردم در ایران است و میخواهد نشان دهد که در سطح بین المللی قدرت مانور دارد. مبارزات ما اپوزیسیون رژیم اسلامی میتواند این توطئه علیه مبارزات مردم ایران را خنثی کند و قدرت و توان مبارزات مردم و فشار بر جمهوری اسلامی را بالا ببرد.

مرگ بر جمهوری اسلامی

زنده باد اتحاد ما

اسماعیل مولودی ۲۸ آذر ۱۳۸۸