رسوایى نیروهاى “امنیت اخلاقى” در مریوان

حمله نیروهای “امنیت اخلاقی” جمهوری اسلامی به مردم محله موسک در مریوان با مقاومت و ایستادگی محکم مردم این محله روبرو شد.
اخیرا درگیریهای شدیدی در یکی از محلات شهر مریوان ـ محله موسک ـ با حمله نیروهای انتظامی به منازل مردم بمنظور جمع آوری دیش های ماهواره، بوقوع پیوسته است. مردم محله موسک شجاعانه در مقابل نیروهای سرکوبگر جمهوری اسلامی مقاومت و ایستادگی محکمی کرده اند.
محله مسکونی ـ موسک ـ در بیست سال گذشته بدلیل مهاجرت هزاران کارگر از روستاها و جاهای دیگر با ترکیبی از ساکنین کارگر و زحمتکش تشکیل شده است.
در تابستان امسال جمهوری اسلامی سیاست “امنیت اخلاقی” را توسط نیروهای ناجا اعلام کرده است.
یکی ار اهداف هرگز موفق نشده نیروهای سرکوبگر جمهوری اسلامی جمع آوری دیش های ماهواره ای است. واقعیت عیان و آشکار این است که در ایران تحت حاکمیت سیاه این نظام ضد آزادی هر ساله بر تعداد بینندگان ماهواره ها افزوده میشود. طبق آمارهای رسمی خود مقامات رژیم اسلامی؛ سالانه به تعداد ۱۰درصد جمعیت تهران به بینندگان شبکه های ماهواره ای افزوده میشود. در ششم اردیبهشت امسال موسسه علمی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات اعلام کرده؛ «بر اساس نظر سنجی های به دست آمده حدود ۶۰درصد مردم مخاطب ماهواره هستند». از ۹۰ ماهواره فعال در جهان بیشتر از ۳۵ ماهواره آسمان ایران را زیر پوشش خود قرار میدهند.
مردم متنفر از برنامه های خسته کننده و مبلغ سیاست های ارتجاعی ـ مذهبی میدیا و رسانه های جمهوری اسلامی در دو دهه گذشته با نصب ماهواره و برای خلاصی از شبکه های رژیم اسلامی، در مقابل حملات و شبیخونهای نیروهای امنیتی مقارمت کرده و به اشکال مختلف سیاست های نیروهای سرکوبگر را خنثی و همواره از ماهواره استفاده کرده اند. هراس و وحشت حمهوری اسلامی از وجود در درجه اول برنامه های شبکه های تلویزیونهای اپوزیسیون سرنگونی طلب و چپ و کمونیست است.
هراس مقامات جمهوری اسلامی از شبکه های ماهواره واقعی است. بیش از شصت در صد جمعیت شهروندی جامعه در ایران نسل جوان است. امروز این نسل قابلیتهای بالای علمی و صنعت کامپیوتری برای استفاده از ارتباطات بین المللی و شبکه های ماهواره ای را دارا است. خلاصی فرهنگی جوانان، از تبعات بلافصل اسنفاده از این امکانات است. اعتراضات هر روزه، مسخره کردن نیروهای انتظامی، رعایت نکردن پوشش اسلامی تحمیلی و هزاران اعتراض و اعتصاب و تظاهرات نتیجه برگشت ناپذیر اوضاع کنونی در عصر انقلاب انفورماتیک و ارتباطات جهانی است.
اعتراضات و مقاومت مردم محله ـ موسک ـ مریوان باید مورد حمایتهای گرم قرار گیرد. جوانان و مردم شهر مریوان را برای تلاش آگاهانه سازماندهی شبکه های اعتراضی فرا میخوانیم.
مردم شهر مریوان در سه دهه گذشته و بمناسبتهای مختلف در مقابل سیاستهای سرکوبگرانه جمهوری اسلامی مقاومت های سرسختانه وانقلابی انجام داده اند. اقدام ابتکاری جمع آوری امضا علیه حکم اعدام زانیار و لقمان مرادی و گوشمالی دادن نیروهای سرکوبگر در محله ـ موسک ـ تازه ترین مورد این اعتراضات انقلابی است.
فراخوان ما این است، روزانه از بینندگان ثابت برنامه های کانال جدید شوید. به برنامه های کانال جدید زنگ بزنید. و برای تحقق سیاستهای حزب کمونیست کارگری در شبکه های مبارزاتی متشکل و متحد شوید.
مقاومت و تسلیم نشدن به سیاستهای ضد آزادی این نظام جنایتکار و گسترده کردن بینندگان و طرفداران شبکه کانال جدید رمز ابژکتیو و فوری خنثی کردن “سیاست امنیت اخلاقی” نیروهای سرکوبگر است.
خرداد ۱۳۹۱
ژوئن ۲۰۱۲