علیه‌ توطئه‌ ج.اسلامى متحد شویم

وب سایت اینترنتى پلیس بین المللى (اینترپول) با نام و تصویر لیستى از اعضاى حزب کمونیست کارگرى حکمتیست را منتشر کرده‌ و با این حال متوجه‌ مى شویم که‌ این افراد تحت پیگرد قرار گرفته‌ و ھر لحظه‌ بیم آن مى رود که یک‌ تراژدى تازه‌ رخ دھد. ظاھرأ این اقدام تروریستى از جانب دادگاه سنندج جمھورى اسلامى صورت گرفته است. قابل ذکر است که‌ این افراد علاوه‌ بر عضویت در حزب حکمتیست قبلأ نیز عضو حزب کمونیست کارگرى ایران و ھمچنین عضو کومه‌له‌ بوده‌اند. به‌ ھر حال، ھر کدام از این افراد صاحب سوابق‌ ده‌ها ساله‌ مبارزه‌ علیه‌ نظام فاسد پادشاھى و جمهوری اسلامی بعنوان یک حکومت ھار، فاشیست، توحش و ضد بشرى مى باشند.

روشن است که‌ مھندسین این اقدام تروریستى تنھا به‌ دادگاه‌ سنندج محدود نمى شود بلکه‌ پشت این عملکرد زشت و توھین آمیز بازیھاى خطرناک آمریکا، کشورھاى اروپاى و ج.اسلامى قرار دارد. طبعأ این اینگونه‌ معامله‌ و اقدام تروریستى تنھا شامل حزب حکمتیست نشده‌ و نمى شود. زیرا در در سطح بین المللى نیز اینگونه‌ معامله‌ھا علیه‌ احزاب و جنبش ھاى آزادى بخش و برابرى طلب مداومأ تداوم داشته و براى نمونه‌ مى توان به‌ ربودن دھا شخصیت مانند عبدالله‌ اوجلان و … اشاره‌ کرد. ج.اسلامى نیز مانند ترکیه‌ و دیگر کشورھاى دیکتاتور زده‌ در صدد است که‌ از طریق امتیاز دادن به‌ آمریکا و کشورھاى اروپاى و … فشار به‌ اپوزسیون بیاورد تا بلکه‌ از این کانال‌ بتواند مبارزات داخل را کاھش و یا مرعوب نماید.
 
کارگران و مردم آزاده‌!
 
تعرض به‌ حقوق انسانى جمعى از فعالین حزب حکمتیست، توھین و تعرض به آزادى و‌ تمام انسان ھاى آزاده‌ مى باشد. بیایم با حفظ دیدگاه‌ سیاسى خود،‌ دست در دست ھم بدھیم و در سطح وسیع و میلیونى این حرکت رذیلانه جمهوری اسلامی و شرکا را با شکست مواجه‌ سازیم. توصیه‌ مى کنم در اسرع وقت در مقابل سفارتھاى آمریکا، ایران و کشورھاى اروپاى تجمع کنیم و با فریاد آزادى و مرگ بر جمھورى اسلامى بار دیگر نشان دھیم که‌ ما تا براندازى این حکومت به‌ غایت فاشیست و برقرارى سوسیالیسم در میدان مبارزه‌ باقى خواھیم ماند و پشتیبان نارضایتى کارگرى و دمکراتیک تودھاى پائین جامعه‌ ھستیم.
 
مرگ بر جمھورى اسلامى
صدیق جھانى
٢٠ دسامبر ٢٠٠٩