حکومت اسلامی ایران مریض ها را گروگان و زخمی ها را می کشد!

قرنها است که اسلامی ها مجموعه ای  از روابط انسانی را در قالبهای دینی ،توسطِ  شاعران، سخنوران، فیلسوفان، آیت الله ها، ملاها، در حوضه ها و حجره ها، مساجد، یا توسط انسانهای دوره گرد و ماهر تبلیغ و ترویج  می کنند و ارتش متحرکی از این دسته و قماش راه افتاده اند، جا به جا و آرایش می شوند و مردم را مقید کرده اند تا توهماتی  را به عنوان حقایق بپذیرند.
و بنا به تجارب هزارو اندی  ساله در هر کجا و در هر مکانی  موفق شده اند برمردم  سیطره ورزند، حتا اگر کوتاه مدت هم بوده آن نواحی یا آن منطقه و مکان را به سیاهی و تباهی کشانده اند. انسانیت را مثله کرده اند.  کشتن و کشتن باز کشتن انسان، سر برّیدن و دست و پا قطع کردن، سیه روزی و سیاهی را تبلیغ کردن و تحمیل کردن، ، مردم را از روشنایی ترساندن و از حقیقت باز داشتن، فریب دادن و بی هوّیت کردن، فقر و فساد را رواج دادن،  فریاد زدن و گریه کردن و بر سرِ خود کوبیدن،  این خصوصیات و برکات جامعه و نظامی است که  بنایش بر اساس قوانین شرع  اسلام گذاشته شده است و مجریان آن یعنی  نمایندگان خدا بر روی زمین مردم را به این سمت و سو هدایت و رهنمایی می کنند.
مجریان این قوانین یا به انحاء مختلف مردم را می کشند یا  بر اثر اعمال فشارِ آنان، مردم خود کشی می کنند.
مثال بارز در ایران تحت حاکمیتِ اسلام طبق آمارها در این سه ماهه اخیر، بیش از ۱۰۰ انسان را به قتل رسانده اند و در همین حدود هم خود کشی کرده اند.

     کنفرانس ژنو  در سالِ ۱۸۶۳ در هیچ جنگی در جهان زخمی ها را نباید کشت و نمی کشند!
نظام اسلامی ایران که پیروِ هیچ یک از ابتدایی ترین قوانین اجتماعی و انسانی بین المللی  نیست این کشتار جزئی از عادی  ترین مسائل این جامعه شده است.  بنا به گفته روزنامۀ ایران .هفته گذشته در تهران تصادفی در بزرگراه همت  به وقوع می پیوندد که  خانمی بنام رقیه  بشدت زخمی می شود پسرش در جا کشته می شود و خانم رقیه را به بیمارستان میلان می رسانند بعد از معاینه، دکتر اعلام می کند که باید عمل شود و  هزینه آن هم پانزده میلیون تومان است در صورتی که این مبلغ  را به حساب بریزید ما عملش می کنیم . که پدر این خانم التماس میکند  که ما این پول را نداریم  خواهش و تمنا می کند تا مقداری از این پول را کم کنند وسریعاً او را عمل نمایند  یا  اینکه ما از شهرستان آمده ایم بگذارید ببریمش به شهرستان.  جنابِ دکتر، حرف او را گوش نمی دهد واعلام می دارد که تا هزینه این بیمارستان پرداخت نشود نمی تواند از اینجا بیرون برو د! ( گروگان گیری) در کمال تأسف فراوان رقیه در اوج بی  رحمی و شقاوتی که بر مسئولین این بیمارستان حاکم است   در جلو چشم دکترها و پرستاران این بیمارستان و در جلوِ چشم گریان پدرش فوت می کند. این یعنی بزرگترین جنایت علیه بشریت، بزرگترین تراژدی انسانی،  یعنی کشتن رحم و مروت در اعماق قلب انسانها، این یعنی نشان دادن و عادی شدن هر جنایت ریز و درشتی در حکومت عدل اسلامی،
این مسئله مثل هزاران مسئله دیگر نشان داد که دین و ایمان یعنی پول، خدا و پیغمبر و قرآن و شرع و شرعیات و روایات اسلامی همه یعنی پول، به همین دلیل است که حاکمان و دست اندر کاران حکومت اسلامی همه میلیاردر شده اند و در سایه  شمشیر اسلام و  وزنِ سنگین پول هر آنچه  که نشاید و نباید به سر این مردم در می آورند و جهان گرّ و کور سکوت کرده است.  از انسان و انسانیت، از شرف و وجدان سخنی نیست  . بگذار رقیه و رقیه ها بمیرند پول و اسلام دست در دست هم  از هیچی باکی نیست!  کشتن رقیه نه اولی بوده است و نه آخری. اگر این مسئله در کشوری با نیمچه دمکراسی ای  اتفاق می افتاد  به جرم کشتنِ این انسان  ریئس  بیمارستان مجبور به استعفا  می شد و جناب دکتر ۱۵ میلیونی هم پروانه کار یا اجازه طبا بطتش را ازش می گرفتند و حداقل شش ماه  زندانی می شد.
اما هم چنانکه اشاره شد اینجا  حکومت اسلامی است با ادامۀ  کشتارها!
کشتار زیر بر گرفته از سایت  پیک ایران است.

 روزنامه خراسان : اولین حادثه عصر روز یکشنبه گذشته در یکی از روستاهای منطقه فردوسی مشهد رخ داد که طی آن مرد ۴۰ ساله ای به دلیل برخی تألمات روحی و روانی خود را در منزل مسکونی اش حلق آویز کرد. وقتی خانواده این مرد، از ماجرا مطلع شدند بلافاصله او را به درمانگاه فردوسی بردند اما تلاش پزشکان برای نجات وی به نتیجه نرسید و این مرد جان خود را از دست داد
. هنوز ۱۲ ساعت از این ماجرا نگذشته بود که مأموران کلانتری خواجه ربیع مشهد در تماس با قاضی اسماعیل شاکر(قاضی ویژه قتل عمد) از کشف جسد حلق آویز نوجوان ۱۷ ساله ای در بولوار رسالت شمالی خبر دادند. در پی دریافت این خبر، بلافاصله مقام قضایی به همراه پزشک قانونی و عوامل بررسی صحنه جرم، عازم محل کشف جسد شد. تحقیقات در این باره نشان داد: نوجوان مذکور هنگامی که اعضای خانواده اش بیرون منزل بودند خواهرش را به طبقه دوم فرستاده و با استفاده از یک تکه پارچه از در اتاق، خود را حلق آویز کرده است.
خانواده این نوجوان به قاضی ویژه قتل عمد گفتند او از مشکلات مالی و تحصیلی خود رنج می برد و به همین دلیل دچار افسردگی روحی و روانی شده بود.
روزنامه خراسان  : یک جوان دانشجو به دلیل برخی تالمات روحی در منزل مسکونی اش خود را حلق آویز کرد و جان سپرد.
وقتی اعضای یک خانواده در دقایق اولیه بامداد روز گذشته از مهمانی به منزلشان واقع در بولوار پیروزی مشهد بازگشتند، با جسد حلق آویز فرزند ۲۰ساله شان روبه رو شدند و بلافاصله با نیروهای امدادی و پلیس تماس گرفتند.
در پی دریافت این خبر ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعلام شده عزیمت کردند و با تایید درستی خبر، مراتب را به قاضی اسماعیل شاکر (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند. باحضور مقام قضایی و عوامل بررسی صحنه جرم در محل کشف جسد، تحقیقات در این باره آغاز و مشخص شد که جوان ۲۰ساله با استفاده از یک زنبیل توری خود را حلق آویز کرده است.
چارلی چاپلین   ” من اگر پیامبر بودم رسالتم شادمانی بود، بشارتم آزادی  و معجزه ام خنداندن کودکان، نه از جهنمی می ترساندم و نه به بهشتی وعده می دادم، تنها می آموختم اندیشیدن را و انسان بودن”
زنده باد انسانیت

 محمدامین کمانگر  شنبه  ۱۶ یونی ۲۰۱۲