نعره های دمکراسی بورژوازی : از لندن تا ویسکانسین

در چند روز وچند هفته اخیر بورژوازی در انگلیس وآمریکا برای تحمیق وگول زدن مردم دست به شامورتی بازیهای دمکراسی زده. در انگلیس ملکه هشتاده چند ساله ای که از نیاکان ظالم ترین و جنایتکار ترین پادشاهان امپراطوری انگلیس است را به میدان سیاست ونمایش وارد کردند. مردم صدها سال با این نیاکان جنگیدند وبالاخره توانستند اینان را از اریکه قدرت خارج کنند اما بورژوازی توانست برایشان کاخهایی تهیه کنند واز کیسه مردم، خود وخانواده اشان را به مفت خوران میلیاردر تبدیل کنند.
امروز که بورژوازی جواب اقتصادی واجتماعی میلیونها مردم را نمیتواند بیش از پیش پاسخگو باشد ومیلیونها گرسنه ،بیخانمان وبی حقوق در انگلیس وغرب طغیان کرده ومیروند که حکومت سرمایه را زیر ضرب بگیرند، از این فسیلان تاریخی ( خانواده سلطنتی) استفاده کرده و این مفتخوران ژنتیکی را را با ارابه، درشکه، قایق ازاین شهر به آن شهر میچرخانند.
جالب اینجاست که تمام میدیای آمریکا وانگلیس بدون وقفه وبطور زنده از این فسیلها گزارش تهیه میکنند وبه خورد مردم میدهند.
حرف اینها این است که هیچکس نمیتواند مخالف ملکه وخانواده اش باشد ونیست. ملکه مظهر سیستم دمکراسی سرمایه است واز خدا به ارث برده وتا ابد بر گرده مردم سوار است وچاره ای نیست. باید این سیستم را قبول داشت. اگر گرسنه ، بیخانمان وبی حقوق هستی از طریق همین سیستم وپارلمان باید اقدام کنی.
فعلا بوی خوشبختی را از تلویزیون بی بی سی وسی ان ان به مشامت برسان . خدا وملکه بزرگ است.
قابل توجه سلطنت طلبان وطنی(جهت آموزش- رجوع به نوع حکومت آینده ایران شاهنشاهی)
ویسکانسین :
در ویسکانسین آمریکا سال گذشته صدها هزار نفر به اشغال فرمانداری ومرکز شهر دست زدند وخواهان حقوق حقه خود گردیدند. مردم ویسکانسین اعلام کردند که از انقلاب مردم مصر یاد گرفتند که باید برای رسیدن به خواستهای خود دست به اشغال مراکز شهر بزنند وزدند. پس از آن جنبش اشغال همه آمریکا را فرا گرفت. بورژوازی در امریکا برای خاموش کردن این بحران از چند ماه قبل دست به ترفندهای همیشگی خود زد. اعلام کرد که اگر از فرماندار ناراضی هستید ما برایتان یک انتخابات میگذاریم وشما هم بیایید در این انتخابات شرکت کنید وبهر کس که دلتان خواست رای دهید( دمکراسی).
میلیونها دلار از طرف دو حزب بورژوازی آمریکا خرج کاندیدها کردند وبالاخره فرماندار قبلی با ۷ برابر پول خرج شده سرمایه داران دوباره بقدرت رسید وهمانجا اعلام کردند که دیگر دعوا تمام شده وبه خانه هایتان برگردید ( دمکراسی پیاده شد).
به این میگویند سرمایه داری. به این میگویند دمکراسی. به این میگویند شارلاتانیزم. به این میگویند شامورتی بازی دمکراسی- سرمایه داری.
در انگلیس وآمریکا که مدینه فاضله سرمایه داری است این سیستم به بن بست رسیده. در جاهای دیگر دنیا که دیگر جای توضیح نیست..
مردم گرسنه هستند. مردم بیخانمانند. مردم بی حال وآینده اند. بورژوازی دارد به آنان درس دمکراسی میدهد. همانطور که در ایران مردم را دنبال بیضه اسلام میفرستند.
مردم دارند یاد میگیرند که برای رسیدن به خواسته های انسانی خود نباید منتظر پارلمان ودمکراسی باشند.
به قول حمید تقوایی، مردم برای انقلاب و رسیدن به حقوق انسانی وبرابری بایدبا پای خود خیابانها را اشغال کنند. مردم محروم حق خودرا در خیابانها بدست خواهند گرفت. وتا بحق خود نرسند باید در خیابان بمانند.
حنای دمکراسی وپارلمان بورژوازی روز به روزنزد مردم بی رنگتر میشود.
زنده باد انقلاب –زنده باد آزادی- زنده باد برابری- زنده باد سوسیالیزم