من زنم ، من انسانم، نه کالا یا وسیله!

جوانی که از جهنم مذهبی که، دشمن آزادی زنان است فرار کرده ، از کشوری که زن در آن چون یک کالا مورد استفاده جنسی مردان قرار می گیرد . زن بودن در کشور من جرم و گناه محسوب می شود ، مردان ( نمایندگان خدا )مرا در چادری به اجبار محبوس می کنند طوری که اجزای بدنم را در سرما و گرما برای هوس خود می پوشانند به این خاطر که همانند حیوانات با دیدن جنس مخالف هوس به سراغشان می آید و زن را وسیله ای به عنوان ارضاء خود می بینند . 
و آن نگاه را نه تنها من به عنوان یک زن جوان، بلکه تمامی زنان سرزمینم خوب می شناسند ، نگاهی سنگین و حشر گونه که گویی با آن همه لباس و پوشیدگی لخت و عریان هستی !! اما همان سگ های کثیف بی نام و نشان که مرا لخت می بینند ، از لخت شدن گلشیفته های ایرانی خونشان به جوش می آید و رگ غیرتشان بیرون می زند و حکم های سنگین و رد شده از نظر بشریت صادر می کنند . حکم هایی که به نام اسلام صادر می شوند ، اسلامی که پیامبرش زنباره بوده و در راه خدا جنگ می کرده و زنان بی شوهر را برای خود به غنیمت بر میشمرده به اسم اسلام و خدا همچنان که هیچ حقی را به زنان نمی داده و حالا سگهای اسلام واق واق کنان راه پیامبری را پیش گرفته اند که چنین پیشینه ای ننگین داشته است .
همان مردانی که به یک زن راضی نمی شوند و امتیاز چند همسری بودن را به خود می دهند ، اینها با وجود چندین زن رسمی و چندین زن غیر رسمی از این لذت سیر نشده و چشم از زنان دیگر بر نداشته و بر نمی دارند. اینرا محمد در قرآن و شرعیاتش برای یارانش توضیح داده و به آن رسمیت بخشیده است .
در جامعه اگر پوششی که به زور به من تحمیل شده را نداشته باشم توسط ماموران اسلامی که خود را نمایندگان خدا بر روی زمین میدانند دستگیر و به منکرات هایی که همان سیاه چال های جنایات اسلامی است برده می شوم در حالی که با فحش و کتک به جان من می افتند بدن مرا لمس می کنند به من تجاوز می کنند که زندان کهریزک نمونه کوچکی از اعمال ضد انسانی این اسلامیها است. در دادگاه هایی که برای نوعِ لباس و نظر تو تشکیل می شود (حکم از قبل تعیین شده ) اگر حرفی بزنی که خوشایندشان نباشد تا سر حد مرگ همچون سوهانی روی روحت خدشه هایی می اندازند که جای ترمیمی نباشد و به حریمت با دندان های تیزشان حمله می کنند ، جنایت پشت جنایت …. این است قوانین وحکومت عدلِ اسلامی. قوانینی که مدتِ ۳۳ سال است به زورِ شمشیر اسلام به ما تحمیل شده و با گرفتن مجوز از محمد و قرآنش زن در آن هیچ اختیاری از خود ندارد. واژۀ انتحاب و اختیار در اسلام برای زن واژه ای کاملا بیگانه است، اما باید کاری کرد که این قوانین کپک زده را همراه مجریان ضد انسانی آن به زباله دان تاریخ انداخت. این انقلاب در رسالت ما جوانان و نسل جدید است. این وظیفه را انسانیت بر روی دوشِ ما گذاشته است و ما این انقلاب انسانی را به ثمر خواهیم رساند. این وظیفه ما جوانان است. هانیه رشاد . جمعه ۸ یونی ۲۰۱۲