توهین به مقدسات یا مقدسات، توهین به بشریت است !

یک جوان ایرانی بنام افشین نجفی ترانه ای به اجرا در آورده که پخشِ آن به یک سری آدم از گور بر خاسته بر خورده است و آنرا توهین به مقدسات قوم شمرده اند . مدت ۳۳ سال است تا کنون جمعی شیخ و آیت الله بر روی ثروت کلان ایران نشسته اند و دارند خون می ریزند، می چاپند و بالا می کشند از خمینی جنایتکار که فرمان کشتار هزاران انسان شریف را در دههه شصت صادر کرد تا مجری وقت آن شیخ صادق خلخالی روانی (که به شیخ دیوانه مشهور بود) تا مغز پوکهای مثل آیت الله مکارم شیرازی و صافی گلپا یگانی و علوی گرگانی که اخیرا حکم ترور و قتل آقای نجفی را صادر کرده اند همه جزوِ رهبران باندِ ترور و وحشت بوده وهستند.
نسل جوان باید گذری به تاریح روحانیت و نقش مذهب در اسارت انسان داشته باشد، تا دریابد که چگونه مذهب آنهم افتضاح آمیز ترینش، شیعه انقیاد بشر را در دستور دارند. تا در یابند که این مافیا (مذهب ) چقدر به انسان و اندیشه های آزاد انسانی احترام می گذارد، تا در یابند که از بدوّ پا گرفتن اسلام تا کنون به قول خودِ رهبرانش با شمشیر و قتل خون ریزی سر پا مانده است. مسئلۀ فتوای قتل افشین تازگی ندارد . روح این جنبش کشتار است. خون ریزی است. روح این حرکت با آدم و آدمیزاد نا سازگار است.حرکتی که با کشتن انسان پا گرفته باشد، با قتل و ترور و خون ریزی سر پا می ماند.

بر همین مبنا است که به راحت ترین شکل ممکن، فتوای کشتن انسانها را صادر می کنند. مرتد اند، مفسد فی لارض اند، باید کشته شوند چون به مقدسات توهین کرده اند. مقدسات چیست جمعی جانی و انسان کُش برای منافع شخصی خویش و قبیله شان از آدم کش دیگری که تاریخِ او از اینها خون بار تر بوده است آن تاریخ چرکین را مقدس شمرده و بنام مقدسات از آن دفاع می کنند و علنا فرمان کشتن آدم را می دهند و در این رابطه برای زهر چشم گرفتن از جامعه باید خون ریخته شود. کار این جماعت با این افکار پوسیده از بس که ضد انسانی است که آدمِ عاقل ازش فرار می کند و آنرا قبول ندارند.
صحت این بحث را از گفته های آیت الله ناصر مکارم شیرازی بشنویم. در عصر دو شنبه سه هفته پیش در دیدار با مدیران مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور که خبر گزاری مهر آنرا پوشش داده بوده است. ایشان روح قضیه را علنی می کنند که این مردم چقدر به مذهب عقیده دارند و اگر شمشیر را از گردنِ آنها بر دارند چه خواهد شد؟ او چنین گفت “برخی از مساجد تنها در هنگام اذان باز می شوند و این مساجد دارند به متروکه تبدیل می شوند”
از طرفِ دیگر بشنویم از: محمدجعفر منظری رئیس دیوان عدالت اداری ابراز امیدواری کرد “عناصر خبیث” توهین کننده به امامان شیعه و به ویژه امام دهم شیعیان “هرچه زودتر به سزای عمل خود برسند”.
این جعفرآقا، با چنین فرمایشاتی ریئس دیوانِ عدالت اسلامی اداری است. آری عدالت اسلام این چنین است. باید میلیونها انسان انقلابی میلیونها انسان مدافع آزادی بیان و عقیده به این دانیاسورها بفهمانند که زمان فتوا گذشته است و روز ۲۶ مای را به روز ختم فتوا تبدیل کنیم. اساساً گفتن و بیان کردن این مزخرفات جرم محسوب می شود. باید به جرمِ گفتن همین فتوا دستگیر شوند. اینها جمعی مریض و شدیدا روانی هستند که باید در بیمارستانهای روانی تحت معالجه پزشکان ماهر قرار بگیرند. آیا کشتن، سر بریدن، دست و پا قطع کردن و ترور و قتل و خون ریزی از طرفِ ایتالله ها توهین به انسان و اندیشه های آزاد انسانی است یا نقد این جنایات از طرف مردم و در اشکال مختلف آن، کدام!؟ زنده باد انسانیت، زنده باد اندیشه های آزاد انسانی.
محمدامین کمانگر۲۳ مای ۲۰۱۲