پاسخی به مدافعان ” اسلام”

وقتی که این متن”توهین به اعتقاد مردم” را می نوشتم، می دونستم که صاحبان مدعی شعور پیدا می شوند. که تنهای به قاضی می روند و یقه آخوندی پیراهنشان را باز می کنند اگر قدرتی داشتند به سیخ می کشند واگر قدرتی نبود بدون شک فحاشی می کنند. دار و دسته اراذل و اوباش کم نیستند اما امروز بعضی – هاشان قلم به دست گرفتند. لابد ذهن گوهر بارشان خلایقت های در دفاع از شعور را به نمایش گذشته است در هر صورت جای شکرش باقی ست که امروز در جلد بعضی از برادران حزب الله ای، عکس قلم شعور، جای قمه و ساتور را گرفته است. 

من می نویسیم و باز می نویسیم. سی و سه سال جنایت جمهوری اسلامی را به تصویر دل عیان می کنم. زندانی دهه ۶۰ ام و گفنتی های زیادی برای بازگو دارم.
اما من از یاد نبردم . حمله به کردستان را ” جنگ ۲۴ روزه سنندچ را” قتل و عام مردم بی گناه توسط سپاه پاسداران ، و فجایع روستاها قارنا ، یوسف کندی و قم قلعه د ر اطراف مهاباد………. دوست دارم خیلی چیزهای را به یادت بیاورم …. کسی چه می دانند که چقدر گورهای دسته جمعی در ایران وجود دارد. کسی چه می داند که در ایران چند هزار انسان در زیری شکنجه جان باختند و کسی صدایشان را نشنید. هر چند برای اینکه مخاطبم را خسته نکنم و اندکی او را به تعمق وادارم، به کلی گوئی قناعت می کنم و دوران طلائی آیت و الله خمینی و نخست وزیری موسوی و هیئت مرگ را به یاد عموم می آورم تا هر ننه قمری که از مسجد بیرون اومد فکر نکن که میدان اندیشه همچون میدان قمه کشی ست . اگر قذای شعور برای دگر اندیشان دینی مهم بود پس چرا؟ با جمهوری اسلامی بطور جدی در نیافتند. البته اگر معنای شعور را درست فهمید باشند وجود قوانین “سنگ سار توهین” به شعور بشریت هست . امیدوارم با انصاف باشند و خود را به حماقت نزنند چون قطع دست و پا و اعدام در هر شکل و نوعش توهین به شعور بشریت است یعنی وجود جمهوری اسلامی توهین به شعور انسان امروزی -ست اگر می خواستند درس شعور را بیاموزند کمی تعمق می کردند و از کلیت نظام جمهوری اسلامی فاصله می گرفتند.

.در دنیای واقعی امروز نباید دیگران را بی شعور تلاقی کنید. و نباید مذهب یا حزبیت، هر گونه اعتقاد را مقدس کرده. وجود چند همسری در دنیای امروز توهین به شعور انسان است.

منصفانه کمونیستها را / بی دین ها را قضاوت کنید و از تعرضشان به دین ناراخت نشوید چون دین اسلام همیشه شمشیر دو بله داشته و آن رادر اوج بی رحمی به کار گرفته است .
اگر تیز یا بی پروا و یا به قول مدافعان احترام به ادیان گستاخانه وارد جدل شدم چون زحمهای بر تن دارم که بجز اسلام سیاسی را به جدل کشیدن با بیان دیگری التهاب نمی یابد.. از من نگران نباشید و از بیان اظهارات من کینه به دل نگیرید . اگر دین داران برای دین ارزشی قائل بودند حتنما آن را با سیاست قاطی نمی کردند و در چارچوب زندگی شخصی- شان حفظش می کردند. شمی صلواتی