یک میلیون دلار جایزه قتل تمام ماتیک ها (به خصوص قرمزش)

این را دیگر اپوزیسیون کمونیست نجس و خارج کشور نشین در آغوش اسرائیل و آمریکا نمی گوید، خودشان گزارش می‌دهند :
ایران؛ رتبه اول مصرف مواد آرایشی در منطقه

iran-emrooz.net | Thu, 17.05.2012, 9:28

آفتاب: مدیرکل نظارت و ارزیابى فرآورده‌هاى آرایشى و بهداشتى سازمان غذا و دارو گفت: ایران رتبه اول مصرف مواد آرایشى در منطقه را دارد.«عبدالعظیم بهفر» اظهار کرد: با وجود نیاز به بررسى و نظارت، اداره کل بررسى و نظارت برفرآورده‌هاى بهداشتى و آرایشى در وزارت بهداشت تشکیل شده است وى با اشاره به لزوم ایجاد رشته‌اى آکادمیک براى تربیت نیروى متخصص که توانایى نظارت بر محصولات و تولید مواد آرایشى و بهداشتى در کشور را داشته باشد، افزود: ایجاد این رشته در کشور از طریق وزارت بهداشت در حال پیگیرى است مدیرکل نظارت و ارزیابى فرآورده‌هاى آرایشى و بهداشتى سازمان غذا و دارو بیان کرد: در سال‌جارى تغییراتى در قوانین و نظارت‌ها در فرآورده‌هاى آرایشى و بهداشتى ایجاد شده تا مصرف‌کنندگان با اطمینان بیشترى این مواد را تهیه کنند.
البته می دانند که نصایح اسلامی و ترساندن مردم از جهنم و آتش قرمز تر و سوزان ترش از ماتیک ها هم کافی نیست. مدیر کل سازمان شان لابد اصلاح طلب است و می‌خواهد تحت اجبار تولیدات آرایشی مشروع و مباح (و به احتمال قوی مسئولان دیگری به زودی ویسکی های اسلامی) بیرون بدهد.
واقعآ این باند مصلحین اسلام پرست فراری از نظام اسلامی شان ـ و پر از ادعا که مدام چند کتابی را که در باب دمکراسی و جامعه باز و مدنی و غیره حفظ کرده اند به رخ می‌کشند ـ حالی شان نیست که مضحک تر از آیت الله هایی شده‌اند که زرت و زرت فتوای قتل و مرگ این و آن را بیرون می دهند؟ نمی‌دانند که همه این‌ها محصولات طبیعی نظام دینی شان است؟