همین الآن به دریا نریزیمشان …

مطالب مختلف برادران اصلاح طلب را که دم روی کول گذاشتند و در رفتند و اکنون در خارج هم از دست دیگر برادران و همکاران سابق شان قایم می‌شوند کپی کرده بودم تا چیزی در رابطه با فتوای قتل شاهین نجفی و جایزه ۰۰۰ ۱۰۰ دلاری آن‌ها بنویسم (خیلی هم با خست و آخوندی است، اگر یک میلیون دلار بود مرا هم وسوسه می‌کرد!). اما به این نتیجه رسیدم که لزومی ندارد. خزئبلات تکراری شان از قبیل اینکه «مردم ایران مسلمان هستند و امام نقی را دوست دارند» یا کمی مدرن تر که «اخلاق مدنی توهین غیر مدنی را مکروه اعلام می کند»، بیش از آن توسط خود مردم در ایران به تمسخر گرفته شده که کسی احتیاج به افشاگری بیشتر داشته باشد.
مجتبی واحدی و مرتضی کاظمیان و علی افشاری و بقیه وراجهای نشریه روز و سایت گویا و غیره می‌توانند نگاهی هم به این مطالعات و تحقیق بیندازند. البته جهود و واجب القتل هستند، اما لطفآ همین الآن به دریا نریزیمشان و اول آن جزوه تحقیق شان را از جیب شان بیرون بکشیم. اگر خیس شود شاید دیگر قابل خواندن نباشد.
http://www.dw.de/dw/article/0,,15948044,00.html
در میان نوشته ها، خانم فرزانه روستایی مطلبی نوشته که بسیار معقول تر و انسانی تر است و نشان می‌دهد که حتی در میان خواهران و برادران اصلاح طلب اسلامی هم عقل یک زن معادل چهار مرد است !
http://www.roozonline.com/persian/opinion/opinion-article/archive/2012/may/13/article/-da8c81a72d.html