پشت صحنه رژیم اسلامی چه خبر است؟

در حاشیه انتشاروسیع پاره کردن عکس خمینی و انتشار بیانیه گروهی از فرماندهان ارتش

salehinia@aol.com

مقدمه:
به نظر می رسد رژیم اسلامی دارد طرحی را پیش می برد. فیلم پاره کردن عکس خمینی را در مدیایشان پخش می کنند، سی سالست که عکس خمینی در خیابانهای ایران پاره می شود. اما انتشار این خبر در مدیای رژیم و عکس العمل حساب شده خامنه ای و احمدی نژاد و سایر اراذل رژیم در شرایط کنونی معنی دیگری می تواند داشته باشد.

نکته دوم ، بیانیه ای است که از سوی سایت گویا از سوی برخی از فرماندهان ارتش منتشر شده که سپاه پاسداران را تهدید می کند که " شدیدا اخطار می‌کنیم که اگر از راه رفته بازنگردند، خود را با واکنش جان برکفان ارتش مواجه خواهند دید".
دو خبر اخیر را من در کانتکس وضعیت به شدت بحرانی رژیم ، علامتی می بینم که حضرات مشغول طراحی یم سناریو هستند که سعی می کنم در این مقاله کوتاه آنرا روشن کنم و پیشنهاداتم را در مورد اقدام متقابل مردم ارائه دهم:

باند خامنه ای – احمدی نژاد در حال طراحی یک کودتا بر علیه مردم است؟
بناپارتیزم حاکم بر ایران بعد از پیروز شدن  بر باند موسوی-رفسنجانی نتوانست به تعادل برگردد و موقعیتش متزلزلتر از گذشته ادامه یافت. رژیم دوشقه شده در مقابل فشار جنبش انقلابی دچار ریزش وسیعتر شد و در حال حاضر در تعلیق جائی میان زمین و هوا گیر افتاده. مشکل رژیم و هر دو جناحش جنبش انقلابی مردم است که نه شکنجه و اعدام توانست به عقب نشینی وادارش کند و نه عربده جوئی های اراذل رژیم در خیابانها. ۱۶ آذر میخهای بیشتری بر تابوت رژیم کوبید و جریان "سبز" درون و بیرون کشوری را هم بی زبان کرد. آلترناتیو انقلابی دیگر تنها پاسخ وضعیت موجود است.
قبلا هم گفته بودم که وضعیت موجود نمی تواند ادامه یابد. یا انقلاب باید زاییده شود یا ضد انقلاب کلکش را خواهد کند. کشمکش انقلاب و ضد انقلاب به مرحله ای نزدیک می شود که یک طرف باید به شیوه ای نظامی و قطعی کلک طرف دیگر را بکند. جریانات حاشیه حکومتی و وابسته به موسوی-رفسنجانی در دوران "انتخابات رژیم" اعلام کرده بودند که احمدی نژاد "دست به کودتا" زد. اینها بیرون انداخته شدن خودشان را کودتا نامیدند!
اما به نظر می رسد رژیم اسلامی به نقطه ای نزدیک شده که مجبور است بر علیه مردم دست به کودتا بزند . این آخرین فرصتی است که این حیوانات دارند. اگر نجنبند کارشان تمام است. جامعه دیگر اینها را نمی خواهد. توان حکومت کردنشان به مردم به سر رسیده است.
سناریوی کودتای رژیم بر علیه مردم؟
برای بیرون کشیدن واحدهای نظامی وابسته به سپاه و بسیج و نگه داشتنشان در خیابانها و گسترش دستگیریها و اعدامهای خیابانی و بخون کشیدن نهائی انقلاب اینها در حال طراحی تبلیغاتی هستند. باید نشان دهند که "به ناموسشان اهانت شده". باید نشان دهند که توطئه نظامی از خارج در حال انجام است(انتشار "بیانیه" برخی از نظامیان و تهدید نیروهای سپاه پاسداران می تواند در این مسیر باشد). سخنگوهای دست دومشان در مجلس اسلامی و سپاه پاسداران از همین الان شروع کرده اند خط و نشان کشیدن و خامنه ای و احمدی نژاد هم چند روز اخیر به میدان آمده اند و خط و نشان می کشند. اینها را کنار هم بگذاریم می بینیم که حضرات در حال توطئه ای خونین هستند و خوابهای بدی برای مردم و انقلابشان دیده اند.
در کنار واقعیات بالا، شکست "جنبش سبز" برای نگه داشتن مردم در "ساختار قانون اساسی" را ضرب کنید. اینکه "آلترناتیو" خودی رژیم را مردم شناخته اند و پس زده اند. نتیجه اش این می شود که رژیم و هر دو جناحش به انتهای خط رسیده اند و چاره ای جز به میان آوردن آخرین برگ خود ندارند. بله کودتا آنهم برای سرکوب مردم و انقلابشان!
راه چاره مردم چیست و کمونیزم کارگری باید کجا بایستد؟
این انقلاب شروع شده. مردم قدم به قدم پلهای پشت سر خود را خراب کرده اند. از موسوی و "خط امامش" عبور کرده اند. شعار مرگ بر خامنه ای و مرگ بر جمهوری اسلامی به سوزاندن عکسهای این جانوران و شخص خمینی فرا روییده. انقلاب یک راه دارد و آنهم به پیش است. زمان را باید دریافت. دشمنان انقلاب در حال طراحی مرحله آخر سرکوب انقلاب هستند. مردم را باید از این توطئه آگاه کرد.باید مردم سازمان یابند و مقدمات جنبش ضد کودتا را فراهم ببینند. ارتجاع در حال جمع کردن نیروهایش برای شکستن انقلاب است. خونریزی های وسیع و باور نکردنی در انتظار مردم است اگر سرنگونی رژیم را امر فوری خود قرار ندهند. هسته های آمادگی برای حمله به مراکز رژیم باید در همه جای ایران تشکیل شود. کارگر، دانشجو،زن و مرد و جوان و پیر باید خود را برای نبرد نهائی با رژیم آماده کنند.
حزب کمونیست کارگری ایران در این شرایط دشوار باید پرچمدار پیشروی انقلاب برای پائین کشیدن رژیم و خنثی کردن توطئه کودتای در حال اجرا باشد.
سرنگون باد رژیم اسلامی سرمایه
زنده باد انقلاب مردم ایران برای آزادی،برابری و جمهوری انسانی
زنده باد سوسیالیزم!

منابع دیگر
قدم بعدی انقلاب چه خواهد بود؟(سعید صالحی نیا)
http://rowzane.com/fa/articles-archiev/80-saeed-salehi/203-saeed-s-16azar.html
اطلاعیه حزب کمونیست کارگری پیرامون پاره کردن عکس خمینی و ترفند رژیم اسلامی
http://rowzane.com/fa/annonce-archiev/67-bayanie/295-131209hkk-aksexomeini.html

پاره کردن عکس خمینی یک واقعه بسیار مهم و تراز سیاسی است!(مهرنوش موسوی)
http://rowzane.com/fa/articles-archiev/54-mernush-m/310-141209mehrnush-m.html
———————————————————————
بیانیه مهم گروهی از فرماندهان و پرسنل ارتش:
اگر از راه تجاوز و تعدی به مردم بازنگردند، با واکنش جان برکفان ارتش مواجه خواهند شد
ویژه خبرنامه گویا – گروهی از فرماندهان و پرسنل نیروی هوایی و نیر