چرا بعضی از ورزشکاران حرفه ای ایران چاپلوسی رژیم اسلامی را میکنند؟!

در چند روز گذشته بهداد سلیمی قهرمان ایران در رقابت های وزنه برداری آسیا مدال های طلای خود را به آیت الله جوادی آملی اهدا کرد. این اولین مرتبه نیست که ورزشکاران قهرمان یا حرفه ای، این چنین آلوده سیاستِ کثیف رژیم اسلامی میشوند. حسین رضازاده قهرمان وزنه برداری جهان از جمله کسانی است که در چاپلوسی سردمداران جنایتکار رژیم به ویژه برای خامنه ای بی همتاست.
رژیم فریبکار اسلامی به شیوه ای با ورزشکاران رفتار میکند که ورزشکاران حرفه ای آشکارا یا پنهان به چاپلوسی رژیم روی بیاورند و درواقع اگر ورزشکاری به این عمل روی نیاورد از هیچگونه امکانات مالی، شغلی و تسهیلات رفاهی از سازمانهای ورزشی دولت برخوردار نخواهد شد. ورزشکار حرفه ای که بیشترین نیرو و وقت خود را برای رسیدن به مقام قهرمانی صرف کرده است طبیعی است که نیازمند امکانات ورزشی، رفاهی و تسهیلات دولتی است. معمولا چون این رشته های ورزشی، مانند فوتبال تجارتی و درآمدزا نیست بنابراین فقط دولت یا خانواده مرفه است که میتواند و میبایست ورزشکار حرفه ای را ازهر لحاظ ساپورت یا حمایت نماید، اما متاسفانه از بخت بد به دلیل وجود سیستم مافیائی رژیم اسلامی در ایران به ندرت خانواده های ورزشکاران(حرفه ای) از طبقه بالای جامعه هستند، البته ناگفته نماند از ۳۳ سال پیش تاکنون روز به روز و با گرانیهای سر به فلک کشیده کنونی، وضعیت مالی اکثر مردم در ایران اوضاع نابسامانی پیدا کرده است. درهرحال نکته اصلی را فراموش نکنیم که مسئولیت ایجاد شغل و مسکن مناسب درکنار امکانات رفاهی ورزشی توأم با تمرین های ورزشی روزانه برای پیشرفت و جلوگیری از افت و خیز ورزشکار و… از جمله مواردی است که میبایست دولت در اختیار ورزشکار قراردهد. همانطور که اکثر کشورها به دور از هرگونه تبعیض و سیاستی ، تمام خدمات و امکانات معیشتی ورزشکار را فراهم میکنند ایران نیز جزو کشورهای ثروتمند است و به سهولت میتواند این امکانات را باکیفیتی بهتر و بالاتر به ورزشکاران حرفه ای خود ارائه نماید.
شاید گاها به بعضی از ورزشکاران حرفه ای از طرف کشورهایی یا حتی کشورهای همسایه پیشنهاداتی برای جذب ورزشکار شده است اما اولا اینکه ورزشکار همیشه این شانس را ندارد دوما، این نوع رشته های ورزشی مانند فوتبال نیست که وضعیت مالی را به دوچندان یابهتراست بگویم ورزشکار را سرمایه دار نمیکند، پس بنابراین پذیرفتن چنین پیشنهاداتی از کشورهای متقاضی به غیر از دوری از خانه و خانواده از نظر مالی چنان چنگی به دل نمی زند.
متاسفانه نظام فاسد رژیم اسلامی به جای ارائه امکانات مورد اشاره به ورزشکاران! در این عرصه هم، تبعیض و تفکیک قائل است اگر ورزشکار خود را با ظاهری اسلامی و مخلص و ارادتمندِ سردمداران رژیم یا مقامات مسئول شهرسکونت خود نشان دهد این امکانات به تدریج در اختیارش قرار خواهد گرفت اما درصورتی که ورزشکار برخوردی غیرچاپلوسانه و به دور از ظاهری اسلامی از خود نشان دهد، قطعا چنین ورزشکاری از حمایتهای دولتی معاف و متعاقباً اگر در دام اعتیاد گرفتار نشود، اغلب به جرائمی روی می آورد که به هرشکل از درد بی پولی گرفتار آن شده است، مگر آنکه فرار را برقرار ترجیح داده و تا زمان سرنگونی رژیم به کشوری امن پناهنده شود و درآنجا بتواند حرفه مورد علاقه اش را دنبال کند که البته پناهنده شدن ورزشکاران در نقاط مختلف جهان پدیده ای است که به دفعات روی داده و خواهد داد.
قطعا به کرات طی ۳۰ سال گذشته در روزنامه ها و جراید به ویژه بخش مربوط به حوادث روزنامه ها و سایتها شنیده یا خوانده ایم که فلان ورزشکار، قهرمان کشتی یا قهرمان یکی از رشته های ورزش رزمی در ایران به ارتکاب تبهکاری یا هرتخلفی که عمدتا ریشه آن از فقرمالی ، بیکاری و تنگدستی ورزشکار بوده و گرفتار زندانهای مخوف رژیم شده اند. ایران درحال حاضر تنها کشور ثروتمندی است که ورزشکار حرفه ای درصورتی که خانواده ای ثروتمند نداشته باشد و یا خود را از چاپلوسی و تملق گرایی برای رژیم بر حذر داند غالبا و ناخودآگاه یا گرفتار اعتیاد میگردد یا سر از جرائم تبهکاری درمیاورد که دلیل اصلی آن درعدم توجه رژیم حیله گر و جنایتکار اسلامی به وضعیت امرا معاش و امکانات رفاهی ورزشکارانی است که یا چاپلوسی بلد نیستند یا از چاپلوسی و تملق گرایی بیزارند. رژیم اسلامی با ترفندهای کثیف و موزیانه خود فقط گروهی از ورزشکاران حرفه ای را تحت حمایت خود قرارمیدهد که به شکلی وابستگی یا پایبندی به نظام پلید اسلامی و ارادت خود را به مقامات یا مسئولین فاسد رژیم در کشور نشان داده باشند البته گذشته از معدود رشته های ورزشی که فقط یا سرمایه دار میتواند این رشته ها را انتخاب کند(مانند رالی) یا ورزشکار را سرمایه دار خواهد کرد (مانند فوتبال)، فوتبال که به تجارتی بزرگ تبدیل شده وبه دلیل اهمیت ویژه و سرمایه گذاری های روز افزون در آن، باعث میگردد که ورزشکارحرفه ای در این نوع رشته ورزشی سروسامانی بگیرد و برتری خیلی بالایی از لحاظ مالی نسبت به دیگر رشته های ورزشی بدست آورد. البته ناگفته نماند که این ورزشکار نیز، یعنی فوتبالیست ممکن است برای دوران اولیه نیاز به تملق گرایی و چاپلوسی برای راهیابی به تیم ملی یا تیم سطح اول کشور را داشته باشد اما هرچه زمان بیشتر میگذرد ودرصورت پیشرفت بازیکن دیگر کمتر نیاز به تملق و چاپلوسی دارد هرچند بازیکن برای عقد قراردادهای فروش تمرین و بازیهای داخلی یا خارجی اش کماکان ناگزیر است ظاهر اسلامی مثل شرکت در انواع انتخابات رژیم و یا شرکت در سفرهای گروهی و تیمی خرافه پرستی اسلامی مانند حج یا کربلا و قبرخمینی … را تحمل کنند.
درمورد اهدای مدال ورزشکاران از جمله بهداد سلیمی به دزدان و جنایتکاران رژیم همچون آیت الله آملی ، به نظر میرسد تا حدودی حق را میباست به ورزشکاران داد! چرا که رژیم جنایتکار اسلامی سیاست کثیفی را درجامعه ورزشکاران ارجال کرده است که درصورت عدم تظاهر در ارادات ورزشکار به رژیم و سرانش، از نظر اقتصادی جایگاه ضعیفی داشته و به مرور زمان با فقر و بیکاری روبرو میگردد بنابراین درحال حاضر با وجود سیستم سرمایه داری کثیف اسلامی ورزشکاران حرفه ای راحت ترین راه پیشرفت و ترقی خود را در چاپلوسی و تملق گرایی برای اسلام کثیف سیاسی و سران آن می یابند. به وضوح قابل پیش بینی است که به امید سرنگونی رژیم درآینده ای نه چندان دور، بعضی از این گونه ورزشکاران با شجاعت و صراحت علت ناگزیری این اعمال را در رسانه ها شرح خواهند داد و بعضی دیگر بدلیل زیاده روی در چاپلوسی با سکوت و گریز از رسانه ها اما به مراتب راحت تر وجایگاهی شایسته تر از گذشته و به دور از نیاز به حفظ ظاهر وهرگونه تملق و چاپلوسی و با خصوصیات شخصیت باطنی و درونی خود به زندگی شرافتمندانه ای روی خواهند آورد .
سرنگون باد رژیم جنایتکار اسلامی
زنده باد آزادی و برابری
بهرام تورانی/Bahram Torani

(درصورت نیاز لینک فیلم خبر مربوط به اهدای مدال طلای بهداد سلیمی به ملا آملی در زیر ارائه میگردد: