اسلام زورگو

امروزه مردم ایران، رژیم جمهوری اسلامی ضد مردمی را نمیخواهند. منتهی این رژیم جنایتکار، باتوسل به زور شکنجه، زندان و ضرب شتم و شلاق سعی میکند، مردم را به طرف اسلام بکشاند. در حالی که بسیاری ازمردم به این باور رسیده اند که اسلام همه اش دروغ ونیرنگی بیش نیست. این آخوندهای تبهکار هستند که بخاطر سود جویی خودشان میخواهند مردم را به طرف اسلام بکشانند.
در حالیکه این زور گوئی مثل فنری میماند تا زمانیکه فشار رویش باشد، تا حدودی خم میشود ولی بمحض اینکه فشار از رویش برداشته شود، باز به حالت اولیه خود باز میگردد. امروزه مردم ایران به این نتیجه رسیده اند که اسلام حتیاز نوع خالص آن یعنی اسلام ناب محمدی اش نیز انسانیت را به بیراهه کشانده ومیکشاند.
با مطا لعه وبررسی در منبع اصلی مدیریت اسلام، یعنی قرآن اینواقعیت را درمییابیم که اساسآ اسلام بدون خشونت و خونریزی معنائی نداشته وندارد. برای تصدیق این حقیقت فقط کافی است به معنی برخی آیه هایی از قرآن توجه شود که دستور قتل و کشتار انسانها به بهانه کافر یا یهوی بودنشان داده اند. برای رهائی ازشر جمهوری کثیف اسلامی باید به حزب کمونیست کارگری ایران پیوست و این حزب را تقویت کرد. این حزب بعنوان رهبر انقلاب آرمانهای شریف و انسانی مردم را نمایندگی میکند. حزبی که حرف دل مردم را میزند و از منافع زمینی آنها دفاع میکند.
جمیار رضایی
Jamiarrezayiotmail.com