راهیان سیاه چاله !

سیاه چاله هر چه در اطرافش باشد را می خورد. (به درون خود می کشد) در کتابها تصور شرورانه ای از سیاه چاله به ما دادند و می گفتند که سیاه چاله هر شئ اطرافش را بدرون خود می کشد. اما این تمام حقیقت نیست. سیاه چاله اجسام را به داخل خودش می کشد اما نه لزوما همه اجرام را. به دلیل گرانش بالا در سطج سیاه چاله عمل کشش به سمت سیاه چاله رخ می دهد اما همواره این گرانش بر گرانش دیگر ستاره ها برتری نخواهد داشت….

راستش دسته جمعی رفته بودیم گردش . هنوز از دیوارسیاه چاله آویزان بودم وگیج و منگ درجستجوی کشف زمان….که “بایی مجید” گفت : زمان رو ول کن و بیا روی زمین ؛ نون توشه و آینده دار. هرچند جرینگی فقط کف میکنی ! ولی به هرحال آینده داره ….روی زمین “حسین” سیگارش را خاموش کرد و گفت : باختیم ! از ریاضی نمیدانم ولی میدانم این باخت با فرمول ریاضی اسمش باخت نیست . ماهیتی قابل تشریح دارد . یهویی برسرمان خراب نمیشود . حتی سونامی هم قبل از دیده شدن تاثیراتش درسطح ؛ مراحل زیادی و فعل و انفعالات مشخصی درعمق طی میکند !
خیلی ها بودیم .عباس و مینا و مهرنوش هم حس میشدند ؛ ولی دیدنی نبودند .

خودم را بیرون کشیدم و زدم به دل دنیای مجازی. میدانستم انسانها هنگام قرار گرفتن در معرض انواع حالتها و شرایط حقیقی ، رفتار یکسانی را نشان می دهند. طبعا ویژگی های ظاهری بسیار از انسانها دربیرون سیاه چاله متفاوت است . اما ویژگی رفتاری آنها در شرایط مشابه، و دنیای حقیقی یکسان است . دنیایی که نون و آب توش نیست ولی حماقت و فحش و توهم و مبارزه و آلترناتیوسازی و…کمترین راندمانش است با هدف جلب رضایت شما !

دردنیای مجازی بن لادن توصیه میکند که اوباما را بزنید ولی جوبایدن را نازکنید ! دردنیای مجازی میشود فیگورمبارزاتی گرفت و جیغ کشید که بله : ما، اهالی قلم و رسانه های خارج از کشور باید که اعلام کنیم با سانسورمخالفیم و خیلی مخالفیم ……..واین تصمیم سخت (از نظر احساسی) و لازم (از نظر منطق مبارزه با دیکتاتوری) را بگیریم که هیچ مطلب منتشر شده، یا برنامه ی اجرا شده ای را به خاطر خواست حکومت اسلامی یا وابستگان اصلاح طلب و سکولارهای سبزغیر اصلاح طلب شان سانسور یا حذف نکنیم،حتی اگر نویسنده آن خواسته باشد که آن مطلب حذف شود.( عالیجنابان سبزپوش فکرکردن با دسته کورا طرفن )
ان السکولاروالخدای والقادرولآلترترترنانیوهناک….همانا ما هم عین سبزها قادریم تر بزنیم ! آیه ۱۳ . سوره ترزدن…

میشود موضع گرفت و مبارزه کردوشعارزد وامیدواری داد ومظلوم بود وسوال کرد.اما دردنیای واقعی دریغ ازدرک تمامی لحظاتی که برآدمهای اسیردربیابانهای عراق میگذرد…و اسیرانی که دردرون خودشان ؛ به دورخودشان تنیده اند! دردنیای واقعی کارنهادی به نام صلیب سرخ کمک به اسیران نیست ؛ یعنی خودشان میگفتند که کاره ای نیستند ؛ جز اینکه زندانیان تیف را ازارتش امریکا تحویل میگرفتند و به حکومت اسلامی تحویل میدادند. بعدش همه راضی بودند و راندمان کارشان را با فرهنگ خودشان گزارش میکردند . دردنیای واقعی همان ریل ارتش امریکا را ارتش عراقی با نظارت کاخ سفید پیش میبرد . زندان تیف با عمر۵ ساله اش ؛ نمونه و تجربه ای بود که درهمان زمان دولت امریکا میگفت: بعد ازتیف نوبت اسیران زندان اشرف است . با همان سازوکاروشکل و شمایل !

دردنیای واقعی شرایطی پیش آوردند که نزدیک به ۸۰۰ زندانی تیف با نظارت و کمک صلیب سرخ و رهبرعقیدتی به زیربیرق حکومت اسلامی رفتند . دردنیای واقعی نهادی به نام صلیب سرخ یا سازمان ملل زیرنظرارتش و دولت امریکا عمل میکند . دردنیای واقعی “فقط” گوسفندان درمحوطه کشتارگاه ، وقتی سلاخ مشغول سربریدن است ، متوجه نمیشوند که سوژه بعدی خودشان هستند . و البته این نفهمی درچنین شرایطی مثبت است ، چرا که درد و عذاب را مضاعف نمیکند !

اینکه صلیب سرخ و سازمان ملل ؛ چه کردند و چه نمیکنند و یا روضه های حسین کرد شبستری…بهانه است وحواشی و دود ودم صحنه….. فاجعه ای که امروز برای مارمولک عقیدتی ابله دیدنی شده است سالها پیش اتفاق افتاد . فقط بعد چهارم زمان رو کم داشتیم . فایننشال تایمز با حفظ موازین حقوق بشری اسلامی در ۲۰ژوئن ۲۰۰۷ نوشته بود: «آنچه حکومت اسلامی می‌خواهد انهدام کامل نیروی شبه نظامی مجاهدین خلق است که می باید با یک پروسه غربال و بازبینی آغاز شود که صلیب سرخ آن را با ترتیب دادن گردهماییهایی بین اعضای مجاهدین خلق و خانواده هایشان ترتیب بدهد. نفراتی که بازگشت به ایران را بپذیرند از یک عفو رژیم برخوردار می‌شوند».

گفته فایننشال تایمز را تکمیل کنم :آنچه که غرب میخواهد همان چیزی است که حکومت اسلامی معمولا خوشش میاید . وآنچه که رهبرعقیدتی به آن معتقد است و میخواهد ، دادن یا گرفتن قیمت حماقتهای ایدئولوژیک خودش در زمین سیاست از جان و مال و زندگی بقیه است ! به قول شاعر: هرکی به کاری مشغول …پر کلک و با بامبول ….

همزمانی بهارموسوم به عرب ؛ با غروب اشرف ، یک اتفاق همینجوری با دلایل بند تنبانی نبود !

http://www.hambastegimeli.com/index.php?option=com_content&view=article&id=35691:2012-05-01-15-06-40&catid=21:2010-01-17-21-49-36

اسماعیل هوشیار
۰۵٫می.۲۰۱۲