اول مه روز ما کارگران است

رفقای کارگر اول مه نزدیک است و نظام حامی سرمایه در ایران، تعداد زیادی از رهبران و از پرچم داران دفاع از اول ماه مه، روز جهانی کارگر و رادیکالسم را با حیله و توطئه به بند کشیده که‌ تا به خیال خود جنبش اول ماه مه را مهار کند. در اول ما مه امسال با شعار آزدی رهبران کارگری و آزادی حق تشکل مستقل به خیابان ها بریزیم و این بار نیز توطئه نوکران و حامیان جهل و سرمایه را خنثی کنیم
اول مه روز ماست و این روز را با تجمعاتمان٬ با مراسم های مستقل و با شکوه مان به روز قدرت نمائی طبقاتی متحد و متشکل کارگران در مقابل دولت سرمایه و کل طبقه سرمایه داری تبدیل کنیم. اکنون که همه توجه ها در دنیا به سمت ایران جلب شده است در چنین موقعیتی باید نشان دهیم که ما کارگران سرنوشت جامعه را رقم می زنیم. دولت و سرمایه داران تلاش می کنند تا با به بند کشیدن رهبران ما و مجوز ندادن ها و با ممانعت ها در مقابل صف آرایی ما کارگران بایستند٬ اما ما منتظر مجوز نمی مانیم و با اتکا به نیروی مستقل و اتحاد خودمان، روز همبستگی جهانی مان با شعار آزدی ربران کاگری، آزادی مراسم مستقل و غیردولتی اول ماه مه و آزادی حق تشکل مستقل و اعتصاب برپا می کنیم و با شعارها و پلاکاردهای سرخ خود که شعار کارگران جهان متحد شوید، زنده باد انترناسیونالیسم پرولتری و نام واحدهای کارگری مان را بر آن نوشته ایم٬ دست در دست هم و همراه با خانواده هایمان در خیابان ها راهپیمایی می کنیم.
اول ماه مه روز ماست. در این روز اعلام خواهیم کرد که ما در مقابل هرگونه تفرقه و تبعیض بر اساس جنسیت٬ قومیت٬ ملیت و غیره خواهیم ایستاد. ما یک طبقه جهانی هستیم. ما سازندگان نیازهای واقعی بشریت هستیم؛ خود ما نیز بهتر از هر کس می تواینم به عنوان یک طبقه، جوامع بشری را اداره کنیم.

گرامی باد اول مه، روز همبستگی بین المللی کارگران

مظفر فلاحی
۹ اردیبهشت ۱۳۹۱