مضحکه اسلامی « هفته کارگر» را باید به شکست بکشانیم!

سنتا روز اول ماه مه روز جهانی کارگر روز ترس ، هراس و وحشت رژیم اسلامی از اعتراضات ، تظاهراتها و نمایشات کارگری و اعلام ابراز وجود صف مستقل کارگران بوده است. روز اول مه روز طبقه کارگر در تمایز با همه طبقات و جنبشهای دیگر است. رژیم جمهوری اسلامی زیر فشار اعتراضات جنبش کارگری از تز خمینی مرتجع ایدئولوگ اسلامی« همه کارگرند و خدا هم کارگر است» به تمکین روز اول ماه مه بعنوان روز بین المللی کارگر کشانده شد.جمهوری اسلامی با بحران لاینحلی که دامن رژیمش را گرفته است که این ترس و وحشت بوی مرگ بخود گرفته است. جناحهای درون رژیم امسال هم در آستانه روز اول مه سعی میکنند که کارگران را بر متن اختلافات درونی شان به صف خود ملحق کنند. خانه کارگر و شوراهای اسلامی ضد طبقه کارگر بار دیگر جلو انداخته شده تا مضحکه « هفته کارگر» را برگزار کند و روز اول ماه مه کارگران را به سر گور خمینی و شرکت در مراسمهای ارتجاعی و ضد کارگری سر گرم کنند. 
این سناریو و مضحکه اسلامی شایسته همان اوباش گله های آخوند و پاسدار و انجمنها و شوراهای اسلامی است. کارگران آگاه و پیشرو ایران سالهاست که به اینگونه مراسمهای ارتجاعی و ضد کارگری و فراخوانها با نفرت و تمسخر پاسخ داده اند. در طی بیش از سه دهه حاکمیت نظام سرمایه داری اسلامی « هفته های کارگر» جمهوری اسلامی از طرف کارگران تحریم میشود. چنین مراسمهایی به کارگران تعلق ندارد. طبقه کارگر ایران به اشکال مختلف نشان داده اند که خواهان به گور سپردن رژیم اسلامی و همه جناحهای سبز و سیاه و اصلاح طلبان هستند. نمایش و مضحکه ارتجاع اسلامی امسال رژیم نیز قطعا با برگزاری اعتراضات و تظاهراتهای مستقل کارگری با نشان دادن اتحاد سراسری کارگران و اعلام ورود قطعی کارگران به صحنه سیاست ایران جواب خواهد گرفت. این روز جشن طبقاتی کارگری است. همه باید جمع شوند. روز اول ماه مه روز مراسمهای کارگری در کارخانها و میادین و خیابان و محله، روز محکومیت و نقطه پایان این تلاشهای رژیم جمهوری اسلامی و عمال آن خواهد بود.
به امید اول ماه مه هر چه با شکوهتر و تدارک هر چه بهتر برای آن و آرزوی گامهای بزرگتر برای اتحاد طبقاتی طبقه کارگر در ایران.
زنده باد اول مه روز اتحاد جهانی طبقه کارگر
زنده باد انقلاب کارگری برای سرنگونی نظام کثیف سرمایه داری
زنده باد آزادی ؛ برابری ، حکومت کارگری
توفیق محمدی
آوریل ۲۰۱۲

آزادی، برابری، حکومت کارگری
زنده با انقلاب کارگری برای سرنگونی نظام کثیف سرمایه داری