نظری به بوستون!

اصطلاح وتیتربالا را از شهرقصه بیژن مفید کش رفتم . یادش همیشه گرامی ست . اما موضوع اصلی چیست ؟ ابتدا به بخشی ازاون ” مثلا اپوزسیون ” خیره شوید لطفا …..

شخصی درگویا نوشته است : اپوزیسیون جمهوری اسلامی هم درهر زاویه ای که نسبت به حکومت قرارداشته باشدنباید ادعاهای خود درباره ترجیح تمامیت ارضی ویکپارچگی ایران بر تمام مسائل دیگررا فراموش کند. مخالفان جمهوری اسلامی شاید در این راه ناچار باشند از محمود احمدی نژاد و علی خامنه ای هم دفاع کنند.ایرادی ندارد!

مگر رضا پهلوی بارها نگفته که در جریان جنگ ایران و عراق، پیشنهاد داده بود تا به ایران باز گردد و به عنوان یک خلبان آموزش دیده در نیروی هوایی ایران خدمت کند؟ بی شک اگر ننگین نامه هایی مانند گلستان و ترکمانچای در کار نبود، الان همه ما از سلسله قاجاریه به عنوان حکومتی که حافظ تمامیت ارضی ایران آنهم در برابر ابرقدرتی مانند روسیه تزاری بود سپاسگذار بودیم. جمهوری اسلامی هم می تواند و باید این نیک نامی را از خود در تاریخ بر جای بگذارد.

این هم لینک کل داستان حمایت از مقام عظما درخبرنامه گویا…..
http://news.gooya.com/politics/archives/2012/04/138910.php

این نظریه به راهی ختم میشود که زندانهای حکومت اسلامی و جنایتهای ۳۳ ساله اش قابل دفاع است و باید کمک کرد که این نام و بوی خون مشروعییت پیدا کند ونامی نیک برپشت شما هم به جای بگذارند! اولین و آخرین خشت این نظریه یعنی رسمییت داشتن حکومت اسلامی و تمام جنایتهایش …..

اینکه زمانی آقای رضا پهلوی درآرزوی رفتن و جنگیدن درکنارحکومت اسلامی درجنگ ایران و عراق بود ، همان بلاهت تاریخی ناسیونالیسم وطنی ست . والا تا جایی که به واقعیات تاریخی برمیگردد ؛ جنگ ایران و عراق محصول عملکرد احمقانه خمینی و انصارش بود . جنگ ایران و عراق از اساس فاقد مشروعییت بوده و هست و هیچ ربطی به مردم و منافع مردم ایران نداشت . حرف اصلی این است که کل آن جنگ قابل دفاع نبود که کسی مجبور به ایستادن درکناریکی از عاملان احمق جنگ باشد . خمینی درپشت سپرجنگ فقط سرکوب مردم و نیروهای سیاسی را راحتر انجام میداد !

نه اشکول جان ؛ بدون هیج تبصره و توجیهی ؛ بودن درکنار حکومتی فاشیستی و دینی ملاها و دفاع از آن که خون مردم را توی شیشه کرده است ؛ برای حفظ تمامییت ارضی حماقت محض و شراکت درجنایت است . تمامی مشکلات و تنشهای داخلی و خارجی فعلی ، محصول عملکرد مشخص سیاستهای حکومت اسلامی است ! این ره که میروید به ترکستان است . درجنگ جهانی هم گروهی از سوسیالیست‌ها به نام دفاع از میهن به پشتیبانی از جنگ و نظامهای توتالیتر پرداختند.حتی موسولینی هم برای دفاع از میهن به دستان نازیسم بوسه زد و نتیجه اش را هم دیدیم . موسولینی وطن پرست که در آغاز با پیوستن به جامعه ملل و فراهم آوردن مقدمات پیشرفت اقتصادی و اجتماعی ایتالیا حتی سیاستمدار بدبینی همچون چرچیل را به مدح خود واداشت، اینک پس از اتخاذ سیاست تهاجمی نسبت به آفریقا موجب وحشت اروپای دموکراتیک بود.ملاقات تاریخی هیتلر و موسولینی در رم برای حفظ میهن …. پیوند نازیسم و فاشیسم را به جهان اعلام کرد.

ایستادن درکنارحکومت فاشیستی اسلامی به بهانه حفظ میهن و خاک ؛ لاجرم به تائید زندانها و قانون اساسی اسلام و تمام جنایتهای حکومت اسلامی راه خواهد برد. حکومت اسلامی دراین ۳۳ سال پروسه جنایت بارش ، زمین و جزیره و خاک و… توی گونی نکرده و به زندان نبرده و سوارخاک نشده است؛ بلکه انسانهای واقعی با گوشت و خون و پوست مردم ایران را به صلابه کشیده است.اطراف پیکره زخمی جامعه ایران ؛ انواع گرگهای وطنی و غیروطنی ؛حلقه زده اند تا هرگرگی به سلیقه خودش لقمه بزند. بدون شک نجات انسان و مردم ایران از دست گله گرگها… برهرتئوری احمقانه ای از جمله بودن درکنار حکومت اسلامی برای حفظ تمامییت ارضی ؛ تفکری ارجح است ! اینکه بخواهید به نام ” حفظ خاک ” مردم را له کنید و مدافع فاشیسم اسلامی شوید ؛ اسمتان میشود پاسداریا جاکش سیاسی و پاسدارسیاسی هم کارش دفاع از حکومت اسلامی با تمام جنایتهایش با هرتوجیه و بهانه ای است که نه فراموش میشود و نه بخشیده ……

اسماعیل هوشیار
۱۵٫آپریل.۲۰۱۲