مزایای حکومت اسلامی در مقابل استکبار جهانی و صهیونیسم اشغالگر

در حکومت اسلامی همه چیز بگرد یک محور اصلی یک ستون پایه میگردد. این نقطه وحدت ماست . ولایت فقیه این اصل است. این آخرین ترجمه سنت رسوا لله ( ص ) است. ولی فقیه تنها جانشین بر حق پیغمبر است و زمینه را برای ظهور حضرت مهدی غایب (ع) فراهم می سازد. در تناقض بین اصل ها یا تفسیر از اصل ها ، حرف و امر ولی فقیه نیت و امر خدا و پیغمبرش است و حرف آخر است. ولی امر میتواند اگر تشخیص دهد حرام رانیز حلال بکند و بر عکس حلال را حرام بفرمایند . هر کس از این اصل در جامعه ناب اسلامی تخطی کند و حرمت بشکند ، فتنه گری کرده است و در صورت پافشاری از خشم برادران غیور و امت مسلمان در امان نخواهد بود. 
ما در سایه ولایت فقیه به رهبری امام خمینی و امروز آیت الله عظمی خامنه ای رهبر اندیشمند انقلاب به آنچنان توانایی های در همه عرصه ها دست یافته ایم که دشمن به نظام رشد یابنده ما حسادت ورزیده و خواهان حمله و نابودی ماست.
اما ملت های منطقه با ما هستند.
پس این استکبار است که زبون است و تلاش میکند با تحریم و تهدید به جنگ ما را از مواضع اصولیمان به عقب بکشاند. در صورتیکه کور خوانده اند. جمهوری اسلامی ایران نه تنها از مواضع اصولیمان و ارزش های ابدی اسلامیمان حتی یک میلیمتر عقب نشینی نمیکند بلکه با یاری خداوند و امت همیشه در صحنه حزب الله نقشه های دشمن را در زمین خودش منفجر خواهیم کرد. این پیام خردمندانه رهبر انقلاب و قبله عالم مسلمین جهان و ملت های مستضعف به سران استکبار است. امیدوارم که خوب شنیده شود.

یکی از خبرنگاران جوان از آیت الله دروغباف ، امام جمعه صدا و صحنه ها سوال کرد که ممنون میشوم این را برای خوانندگان که از جوانان مومن هستند ، توضیح دهید در کدام عرصه ها ما از دنیای استکبار به برکت انقلاب عظیم اسلامیمان جلو تر زده ایم تا در مقابل تبلیغات پوچ و جنگ نرم استکبار جهانی و ضد انقلاب دچار شبهه نشوند.

آیت الله دروغباف دلسوزانه گفتند که
اولین پیشرفت در زمینه نهادی شدن ارزش های اسلامی در جامعه می باشد و از مسئولین خواستند که اگر هنوز در برخی زمینه ها رفتار ها یا گفتار های ناهنجار و ضد اسلامی از جانب افراد نا آگاه یا منحرف دیده میشود ، مسئولین با قاطعیت برخورد کنند.
در دنیای منحط غرب و فرهنگ سکولار و دمکراسی ، جامعه به شکل دیگری اداره میشود که کاملا در مقابل احکام جهانشمول اسلامی است. انشاالله بزودی با آمدن مهدی صاحب الزمان (ع) این مشکل نیز رفع خواهد شد.
در زمینه اقتصادی و کسب و کار ما بر خلاف کشور های استکباری ، حتی یک گرسنه نداریم. تولید ما در سایه پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها از کیفیت بالا در سطح رقابت های منطقه ای برخوردار شده است ، بلکه در یک رقابت جهانی در زمره چند کشور اول دنیا هستیم. حتی در بعضی زمینه مقام اول را داریم. فراموش نکنید که تازه ۳۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی میگذرد و در ادامه دستاورده ها مسلما بحمد الهی و تلاش شبانه روز و مضاعف مسئولان و آیات حوزوی و برادران سپاه و بسیج و دانشگاهیان و جوانان مومن و امت مسلمان ، بیشتر خواهد شد.

خبرنگار دیگری از مجله زنان مسلمان از ایشان سوال کردند که ریشه مخالفت غرب با نظام اسلامی و مقدس ما چیست ؟

آیت الله دروغباف فرمودند که این تقابل بنیادی است. ما هرگز نمیتوانیم نظام منحط حقوق بشر غربی را بپذیریم و از حقوق بشر اسلامی خود که حق هر جنبنده ای را از گهواره تا گور و پس از مرگ و در بهشت و در جهنم تنظیم کرده است و در کتاب آسمانی ما قرآن و احادیث معتبر علمی به آن فرمان داده شده است عدول کنیم.
مسئله دیگر این است که کشور های اسلامی در درجه اول باید توسط مسلمانان و برهبری آیت الله خامنه ای و پس از ایشان توسط ولی فقبه جانشین ایشان که تا زمان ظهور حضرت مهدی (ع) جانشین برحق پیغمبر هستند ، اداره شوند. صهیونیسم اشغالگر باید از صحنه روزگار حذف شود و بیت المقدس و تمامی سرزمین های اسلامی به صاحبان اصلی آن یعنی مردم مسلمان فلسطین برگردانده شود.
دخالت غرب در کشور های مسلمان پایان یابد . صاحبان ادیان دیگر دارای کتاب هم میتوانند در سایه نظام اسلامی تا جایی که نفاق نکنند ، زندگی کنند. اسلام دین رحمت است.
مسئله دیگر تبلیغات مسمومی که در غرب بر علیه ما براه انداخته اند و اسلام ستیزی میکنند.
در زمینه حقوق زنان که این همه در رسانه های فاسد ما را متهم می کنند باید بدانند که دین اسلا م در همه زمینه ها بهترین حقوق را برای زنان دارد و تعداد زنان از ادیان و مذاهب دیگر که از مادیگری غرب و مکتب های خود ساخته فمینیستی خسته شده اند و به اسلام گرویده اند آنچنان زیاد شده که در مساجد ما در کل جهان زنان صف کشیده اند که در حضور امام جماعت مسجد و برادران و خواهران مومن شهادتین بگویند و مسلمان شوند و زیر برکت حکومت اسلامی زندگی کنند. این حقایق را باید به جامعه گفت و در این زمینه کوتاهی هایی صورت گرفته است.
تعداد اندکی از میان مردم مسلمان و تحت تاثیر فرهنگ منحط حقوق بشری غربی در میان ما نیز وجود دارند که به کمک دلار های آمریکایی و نقشه های صهیونیسم جهانی ، با ما غرض ورزی و دشمنی میکنند. بخشی از آن ها را قاطعانه در همان ابتدا با یاری برادران سپاه و بسیج طبق احکام مجازات اسلامی ، به فرمان امام راحل به شدید ترین شکل تعزیر کردیم و این یک حق مسلم اسلامی است .
بخشی هم فراری شدند و امروز برای سرنگونی نظام اسلامی این یادگار خون شهیدان و امام راحل ، تلاش های عبثی میکنند و ما تا بحال بسیاری از سر جنبانان این مفسدین فی الارض را در حضور امت مسلمان دار زده ایم و تقریبا هر روز این کار را چند تا چند تا میکنیم. قاضیان شریف ما که از بزرگان نظام هستند ، بخوبی امور را اداره میکنند و با اقتدار از نظام اسلامی ما و رهبر آن دفاع میکنند.
نظام اسلامی ما در اوج اقتدار قرار دارد و همه حرکات دشمن را زیر نظر دارد و به موقع مناسب پاسخ در همان حد و شاید شدیدتر بدهد. غربیان و ضد انقلابیونی که در تبلیغات فاسد خود شعار لغو شکنجه و مجازات سنگسار و اعدام میدهند باید بدانند که این یک حق مسلم ماست که مفسدین را طبق قوانین شریعه مجازات کنیم و این خود یکی از نمونه افکار فاسد غربی است که اسلام ستیزی میکنند و مجازات های اسلامی را چه و چه می نامند. متاسفانه در این زمینه قصوراتی بوده است و هنوز نتوانسته ایم نا هنجاری ها و افکار فاسد حقوق بشر را کاملا در همه زمینه ها شناسایی و برخورد مناسب بکنیم . در این زمینه نهاد هایی زیر نظارت رهبر معظم انقلاب تشکیل شده است که در جنگ نرم فرهنگی نیز، دشمن را خوار و زبون کنیم.
ضد انقلاب فراری و دنبالچه اشان در میهن اسلامی باید بدانند که نمی توانند ذره ای به نظام مقدس اسلامی ما ضربه وارد کنند چه برسد به آنکه بخواهند خدای نکرده آنرا جابجا و یا سرنگون کنند.

در پاسخ به خبرنگار مغرض آ . ب . س پیرامون موضع جمهوری اسلامی در باره جنگ ، صلح و عدالت آیت الله دروغباف که خون شهدا در چهره مبارک و روحانی اشان فوران زده بود توضیح دادند که

در زمینه سیاست خارجی ما با هر گونه جنگ طلبی مخالفیم اما بر حق خود که استیلای کامل بر کشور های مسلمان خاورمیانه و نابودی دولت اشغالگر صهیونیستی و ایجاد حکومت اسلامی در فلسطین است با قدرت پافشاری می کنیم و ملت های مسلمان منطقه هم با ما هستند و در دنیا طرفداران بسیار داریم. بدنبال بمب اتم نیستیم . این استکبار و صهیونیسم جهانی است که بدنبال جنگیدن با ماست چون نمی خواهد شکست خود را از اسلام بپذیرد . اما همانطور که رهبر عظیم انقلاب فرمودند در آنچنان اقتداری قرار داریم که دست و پای متجاوز به میهن اسلامی را در محل با کمک کشور های دوست قطع خواهیم کرد.
ما همیشه از صلح و دوستی ملت ها و دولت ها دفاع کرده ایم و در جمهوری اسلامی ایران هم که قبلا عرض کردم ما در رابطه با رعایت حقوق ملت و برقراری عدالت اسلامی جزء نمونه ها هستیم . که بحمدالله با رفع کمبود های غیر اسلامی ، برتری قوانین شریعه را که دستورات الله است بر تمام قوانین بشری که ساخته ذهن ناقص بشر هستند ، نشان خواهیم داد.
همانطور که عرض کردم استقبال از اسلام و بویژه مذهب شیعه در سال های اخیر بدنبال روشن شدن شکوفایی های درخشان در جمهوری اسلامی ایران ، رشدی تصاعدی داشته و نه فقط خواهران بسیاری بلکه برادران بسیاری نیز که قبلا تحت تعالیم فاسد لیبرالی یا سوسیالیستی خدا نشناس بوده و یا در مذاهب و فرهنگ های غیر اسلامی و سکولار رشد کرده اند ، گروه گروه به حقانیت و برتری اسلام و مرکز آن در بیت امام ، پی برده و با استغفار از گذشته خود اظهار ندامت کرده و شهادتین گفته و داوطلبانه خود را ختنه میکنند و مسلمان میشوند. این بیسابقه است. این همه به برکت انقلاب عظیم اسلامی به رهبری امام امت و خون شهدا بدست آمده است.
در آینده هم جهان صدای شگفتی های بیشتری از ما خواهد شنید و ۹۹% مردم دنیا به ما خواهند پیوست همانگونه که در کشور امام زمان ۹۹% امت مسلمان با ما هستند. ضد انقلاب فراری و این خس و خاشاک ها همه اشان ۱% هم نمیشوند. که عددی نیستند و اگر بخواهیم میتوانیم همه را با پتک سنگین بر سرشان بزنیم تا دیگر نتوانند با آن ! در صدشان مزاحمتی ایجاد کنند و خدشه ای بر پیکر نظام مقدس اسلامی ، رهبری معظم آن و مسئولین مومن و صدیق آن در حوزه های نظامی امنیتی و اقتصادی و فرهنگی وارد کنند.
همانطور که قبلا از جانب مسئولان عرض شد این استکبار جهانی که با ما در زمینه آزادی مطبوعات اسلام ستیزی می کنند و فکر میکنند که میتوانند ما را از مواضع اصولگرایانه خود منحرف کنند ، بهتر است به فکر ملت های خود باشند. من به آن ها صمیمانه و بدون هیچ غرض سیاسی عرض میکنم ، حتی یک روز مدیای خود را آزاد کنید تا بدانید مردم شما چه میزان از شما دور شده اند و از نظام اسلامی و قوانین الهی شریعه دفاع میکنند. صدای ملت های خود را بشنوید. یکی از موارد مهمی که ما در آن در مقام اول یا دومی قرار داریم و در این سطح رقابت بالاست آزادی کامل مطبوعات و رادیو و تلویزیون و اینترنت در ایران اسلامی است. اما غرب نمیخواهد باور کند که ایران اسلامی آزاد ترین کشور دنیاست . آیا این آزادی نیست ؟ هر آزادی مسلما چهارچوب خود را دارد . اینرا حتی طلبه های حوزه هم میفهمند من نمیدانم چرا این مدعیان دانش غربی و غیر الهی آنرا نمیفهمند. شاید این سر پر حکمت خداوند تبارک و تعالی باشد که دشمنان ما را بی بصیرت کرد و توانایی فهم حقایق ابدی ما را از آنان گرفت. الله اعلم

خبرنگاری از مجمع جهانی فرهنگ اسلامی پیرامون تبلیغات منفی رسانه های غربی و مخالفین نظام در مورد مجازات های اسلامی پرسید. آیت الله جنت مکان دروغباف فرمودند که

اولا در جامعه اسلامی ما با تخلفات زیادی روبرو نیستیم و در این زمینه ما به رشد بسیار چشمگیر و حیرت انگیزی به برکت پیروزی انقلاب اسلامی رسیده ایم و بنا به آمار سازمان جهانی کارشناسان ، جز کشور های نمونه در جهان هستیم. البته کشور های اسلامی دیگری نیز هستند که دربرخی از زمینه ها از ما جلو افتاده اند ولی در برنامه بیست ساله چشم انداز ها تلاش میکنیم که در تمام این زمینه ها به مقام اول دست یابیم.
اگر برخورد هایی هم بوده است شامل افراد فریب خورده ای شده است که قوانین اسلامی را رعایت نکردند و مجازات هم یک امر معمول با متخلفین به قانون است. در همه کشور ها چنین است. مگر در غرب که ادعای آزادی مدیا میشود همه چیز آزاد است. من به شما بگویم خیر. آن ها هم قوانین خود را دارند. پس حتی از نظر حقوق بین الملل که در مرحله بعد از حقوق الهی قرار دارد ، ما کار خلافی نکرده ایم. اینرا برای سران کشور های استکباری عرض کنم که بسیاری از خبرنگاران در سفر های خارجی به مسئولان بطور پنهانی عنوان کرده اند که سانسور و سرکوب عقاید مخالفین در غرب بسیار گسترده است و نظام مطبوعاتی ما را می پسندند که در آن همه عقاید در چهارچوب رعایت قوانین اسلامی آزاد هستند .
مجازات ها هم تماما بر اساس قوانین مقدس اسلامی بوده است و کار خلاف قانونی صورت نگرفته است . مواردی بوده است که ضعف هایی توسط کمیسیون رعایت حقوق بشر اسلامی مجلس که زیر نظر رهبری تلاش میکنند ، گزارش شده است. در بعضی موارد مسئولین از اجرای کامل مجازات های اسلامی قصوراتی کرده اند. حتی در این زمینه علیرغم اندکی مشکلات ما در اجرای قانون در مقام اول دنیا قرار داریم .
نتیجتا تبلیغات دشمن و مفسدین که نظام مجازاتی اسلامی را ضد بشری میخوانند ، خود مصداق بارز کوری دشمنان از دیدن حقایق اسلام است. در کدام کشور دنیا شما میتوانید قدرت و راندمان دستگاه قضایی که ما داریم ببینید. امروزه در دنیای فاسد غرب دستگاه قضایی از برخورد به ناهنجاری ها و مجرمین باز مانده است . اما دستگاه قضایی نمونه ما توانسته با سرعت مجرمین و منحرفین را به سزای اعمالشان برساند و ایران اسلامی هیچکدام از معضلات جوامع غربی را ندارد و کشور در امنیت کامل است. اینرا بار ها قاضیان شریفی از کشور های دیگر بطور خصوصی به قاضیان محترم و مومن ما عرض کرده اند.
این ها و بسیار دیگر علت دشمنی غرب و دنبالچه های ضد انقلابی اش است. ما که نمیتوانیم از مواضع اصولی خود مبنی بر دفاع از منافع نظام و حق حاکمیت ملی امت مسلمان ایران و فلسطین و جهان دفاع نکنیم.

آیت الله روحانی دروغباف در پاسخ به خبرنگار مجله علوم اسلامی پیرامون مسئله خصومت غرب با تلاش های سازنده هسته ای و علمی جمهوری اسلامی به شفافیت اعلام کردند >

در زمینه انرژی هسته ای صلح آمیز هم ما کار خلافی نمیکنیم و خواهان از بین بردن سلاح های هسته ای در جهان و در قدم اول صهیونیسم غاصب هستیم. ما بدنبال غنی سازی برای مصارف درمانی ، دانشگاهی، تولید برق و تولیدات صلح آمیز هستیم و بدنبال بمب اتم نیستیم . هرچند اگر بخواهیم آنرا هم به همت دانشمندان اسلامی تراز اول خود تولید میکنیم و از آمریکا اجازه نمیگیریم. ولی اسلام بمب اتم را حرام میداند و ما را از ایجاد آن منع میکند و همانگونه ما در عرض این ۳۳ سال و نیز در گذشته های تاریخی نشان داده ایم کلام اسلام هرگزبر دروغ نیست .
از نظر توانایی تکنیکی و علمی در آنچنان مرحله ای قرار داریم که هرچه بخواهیم میتوانیم با کمک دانشمندان و متخصصان خود بدون نیاز به غرب بسازیم . بزودی در ماه و مریخ ما را خواهید دید که چگونه پرچم اسلام را قبل ازهر کشور کافر دیگر خواهیم افراشت . هم اکنون در راه رسیدن سیاره های دیگر و فرستادن حیوانات به فضای لایتناهی تلاش های موفقی صورت گرفته است و من از همینجا دست این نخبه ها را میفشارم . دیری نخواهد گذشت که کل فضا با تمام کهکشان هایش تحت هدایت رهبری و آیات عظام معتقد به ولایت فقیه اسلامیزه بشود و انشاالله روزی برسد که نماز جماعت را در یکی از سیارات مناسب با شئونات اسلامی برگزار کنیم و فیض ببریم. امروز دانشمندان متعهد ما در حال بررسی چگونگی پیدا کردن قبله از یک سیاره دیگر هستند.
در زمینه علوم انسانی علیرغم غفلت های صورت گرفته موفق شده ایم حوزه های علمیه از برادران و خواهران معتقد به ولایت و زیر نظارت رهبری در همه دانشگاه های کشور ایجاد کنیم که بتدریس علوم پیشرفته اسلامی بپردازند . ریشه همه مفاسد و فتنه ها در حوزه فرهنگی از همین به اصطلاح علوم انسانی غربی است که به انسان عقل شیطانی میدهد تا علم و کلام خدا را به چالش بگیرد. این علوم فاسد به انسان مقام تصمیم گیری میدهد و او را از بنده خدا به بنده طبیعت تبدیل کرده است. ما عکس آن را میگوییم و حدیث های علمی محکمی برای آن داریم که ما را از وابستگی و تهاجم فرهنگی غرب مصون نگاه میدارد.
در سنت ما انسان تنها بنده خداست و در زمان حیاتش بنده ولی امر مسلمین یعنی ولی فقیه است. این اساس کلیه علوم اسلامی است. البته ما بر خلاف بر چسب ها ی تبلیغاتی معاندین مرتجع نیستیم و از دستاوردهای علمی دانشمندان کشور های کافر تا جایی که اصل ولایت فقیه و ارزش های اسلامی را به خطر نیاندازد استفاده میکنیم و اسلام هم ما را از این امر منع نکرده است. در کشور اسلامی ما محققان آزادند در این چهارچوب بحث و گفتگو داشته باشند. کسانی هم که بخواهند به نام دانشجو و سوال و جواب مقدسات نظام را زیر سوال ببرند ، مطابق قوانین اسلامی مورد برخورد قرار خواهند گرفت.
امروز در تمام صحنه های مهم علمی و تکنیکی جهان بسیاری از دانشمندان حوزوی ما حرف اول را میزنند. این حقایق را باید به امت مسلمان گفت تا فکر نکنند که این همه تلاش و خون شهیدان بی اثر بوده است. در مجموع علیرغم اشتباهاتی ما در یک موضع اقتدار علمی در سطح جهان هستیم . فقط در زمینه اتمی هنوز باید تلاش مضاعفی بکنیم تا به موقعیت برتر جهانی برسیم. دنیای استکبار و صهیونیسم جهانی این یکی را نمیتواند بپذیرد. از اینکه در تمام زمینه ها از دانشمندان حوزوی ما عقب بیافتند نگران هستند. البته دانشمندان بسیاری هم هستند که در کنفرانس های علمی به هیئت حوزوی کشور ما تبریک میگویند و ما هم به سهم خود پاداش هایی میدهیم و آن ها را در کارشان مورد شفقت قرار میدهیم.
دیگر دوران آقایی چند کشور مستکبر در زمینه های علمی و صنعتی تمام شده است . جمهوری اسلامی زیر نظر رهبر حرف اول را میزند. این به سران استکبار فشار وارد میکند . فروتنانه از طرف امت مسلمان بگویم بهتر است با وضع موجود تعامل کنید و شکست تئوری های پوسیده و و ورشکسته خود را خاضعانه قبول کنید و احکام اسلامی را که به استناد همه علما و دانشمندان متعهد هم اخلاقی هستند و هم علمی ، محور کارتان قرار دهید. در آنصورت دیگر فشاری هم به شما وارد نخواهد شد. خداوند الرحمن و الرحیم است.

خبرنگار شبکه جهانی اقتصاد اسلامی از نماینده رهبر در صحنه و صدا در مورد شاخص های رشد اقتصادی و مدیریت ایران پس از تاسیس جمهوری اسلامی پرسیدند. آیت الله سید کافی دروغباف عرض کردند که

رشد تکنیکی ما بدرجه ای رسیده است که کارشناسان برجسته کشور های دمکراسی برای ساخت بسیاری از ماشین های پیچیده و شبکه های فضایی و تولید انرژی و نیز مبارزه با بی آبی و خانه سازی ، شهر سازی و راه سازی و نیز محصولات مصرفی از ما کمک میگرند و ما نیز با سخاوت اسلامی از طریق مساجد بر پا شده در اطراف جهان و سفارت خانه های خود به آن ها یاری میکنیم.
در زمینه محصولات کشاورزی که از اهمیت ویژه ای برای ما برخوردار است ، رشد بحمدالله نجومی داشته ایم و از خود کفایی گذشته و در مرحله صادرات وسیع محصولات کشاورزی در بازار های منطقه و جهان هستیم . همانطور که مسئولان با بررسی کارشناسانه عرض کرده اند ما حتی یک گرسنه هم در ایران اسلامی نداریم. مواد غذایی طبق اصول عدالت اسلامی به همه میرسد و به همین دلیل است که امت از نظام راضی هستند و ما را همانطور که امام راحل فرمودند خدمتگزار خود میدانند و در انتخابات پرشکوه که همیشه از ابتدای تاسیس جمهوری اسلامی برگزار شده اند ، به ولایت فقیه و رهبری رای میدهند.
در زمینه اقتصادی و مدیریت کلان و خرد میتوان بخوبی با آمار کارشناسی نشان داد که با وجود تحریم ها که از همان ابتدای سیلی زدن امام تو دهنشان وجود داشته است ما از غرب جلو زده ایم و این دیگر غرب است که بما احتیاج دارد اما قلدری میکند و نمیخواهد بپذیرد که امروزه در بسیاری زمینه ها از ما عفب افتاده است و به علم و متخصصین حوزوی ما نیاز دارد .
به برکت رهنمود های رهبر انقلاب ، آیات عظام ، متخصصین متعهد در سپاه و بسیج و پشتیانی امت اسلامی ما توانسته ایم به آنچنان اوج اقتدار اقتصادی و نظامی برسیم که دشمن انگشت بدهان مانده است. مشکل غرب این است که نمیخواهد بفهمد که دورا ن سیادت و آقایی اش به پایان رسیده است. نمیخواهد بفهمد که جهان منتظر ظهور مهدی موعود و مدیریت جهانی اسلامی است. اینرا بار ها مقامات کشور های دیگر در اجلاس ها وکنفرانس ها بطور خصوصی به رئیس جمهور عرض کرده اند و خود را آماده آن روز میکنند. این وضع دنیاست. دور نخواهد بود که پرچم اسلام را در خود آمریکا و اروپا و در اقصا نقاط جهان با همت و جهاد برادران و خواهران مومن بکوبیم. این وعده خداوند است. نشانه ها هم بسیار.
این ها علت های اساسی توطئه ها ، جنجال ها و جنگ افروزی های استکبار غرب و صهیونیسم جهانی بر علیه ماست. نمیتوانند این همه رشد را در ما قورت بدهند. ما با آن ها با مهر و ادب صحبت میکنیم و آن ها با بی ادبی عمل میکنند و ما را در مجامع حقوق بشر محکوم میکنند. زمانی که حقوق بشر اسلامی ما از حقوق بشر فاسد غربی بالا تر است و کلام خداست ، ما چه نیازی به حقوق بشر کافران داریم. این اصل دعواست . این تقابل دو فرهنگ است. دو تمدن است. خوب در این زمینه بار ها خود حضرت امام ، رهبر معظم و مقامات امنیتی به سران استکبار دوستانه و صمیمانه عرض کرده اند که بهتر است مدیریت اسلامی را بپذیرند و قوانین حقوق بشر را که عامل فتنه است پاره کنند و وقت کشی نکنند . همانطور که رهبر معظم فرمودند ما در عین تعامل با جهان خط قرمز های خود را داریم .

البته مشکلات در هر جامعه ای هست و علت آن هم در اساس ناشی از هنجار های ضد اسلامی است. همانطور که دانشمندان اثبات کرده اند که زلزله و بلایای طبیعی به علت غضب خدا از بد حجابی و بی حجابی است ، مشکلات اجتماعی هم ناشی از همین امر است که گناهی کبیره است و روایات بسیار از سنت رسوالله داریم که باید بشدید ترین شکل با بیحجابی خواهران و رفتار و مدل های منحط غربی در بین جوانان مقابله شود.
این هم یک نکته ای است که ما همیشه در برخورد با مقامات دیگر کشور ها از سر خیرخواهی به آن ها یاد آوری و امر به معروف کرده ایم. الان ببینید که این نا هنجاری های اقتصادی در غرب را . تعداد گرسنگان و بیکاران و معتادان و خود فروشی آنچنان بالاست که مقامات این کشور ها هنوز پس از این همه کنفرانس و بیانیه ، نتوانسته اند از بحران گریبانگیرشان خلاصی یابند. خوب ما به آن ها میگوییم راه ساده است. در جمهوری اسلامی ایران ما هیچکدام از این مشکلات شما را نداریم چونکه کشور اسلامی است . بی حجابی و رفتار های خارج از شئونات اسلامی نداریم. اگر مشکلاتی هم هست به همت شبانه روزی مسئولان دلسوز و گشت ارشاد و قضات شریف بحمدالله رفع خواهد شد. غرب نمیخواهد شکست تئوری های خدانشناسانه خود را قبول کند و کلام رهبر را که چیزی جز خواست خدای تبارک الله نمی باشد و از سر دلسوزی و شفقت گفته میشود ، بپذیرد.
پس می بینید این غرب است که در همه جا مخالف رشد ماست و سنگ اندازی میکند. بجای اینکه در امور داخلی نظام مقدس اسلامی ما دخالت بیجا بکنند ، بهتر است مدیریت ما را پذیرفته و با ما تعامل کنند همانگونه که ما با آن ها تعامل میکنیم. از همینجا مودبانه از موضع اقتدار بگویم اگر هم شیطنت کرده و گنده تر از دهان خود حرف بزنند ما تو دهنشان زده و باز هم میزنیم . بهتر است به وضع ملت های خود بر اساس تعالیم شریفه شریعت اسلام بپردازند و قبل از آنکه دیر شود ، و مهدی (ع) ظهور کند که دیگر بر اساس احادیث محکم که در رساله آیات عظام آمده است ، فرصت ندامتی نخواهد بود. تا مرکب اسب آقا خون کفار جاری خواهد شد.
در این زمینه با تعاملاتی که صورت گرفته ما آیات حوزوی و خودی بسیاری به کشور های دوست فرستاده ایم که با کمک برادران لشگر جهادی امام زمان به امورات این کشور ها رسیدگی کرده و مقامات این کشور ها را با معارف و دانش اسلامی آشنا کرده و آن ها را در اداره کشورشان و حل مشکلاتشان بر اساس این تعالیم یاری کنیم.
السلام علیکم و رحمت الله و برکات

مرگ بر ضد ولایت فقیه
مرگ بر آمریکا
مرگ بر صهیونیسم
مرگ بر منافق و فتنه گر
مرگ بر کافرین
ما پیرو رهبریم
ای رهبر معظم
ای مولای اعظم
بگو که خون بریزم
بگو که خون بریزم

گزارش از
وحید آبان
بهار ۲۰۱۲