کمپین حجاب برگیران

جامعه ای ما آبستن انقلابی است انسانی!
انقلابی انسانی برای به زیر کشیدن رژیم جمهوری ضد انسانی ایران!
انقلابی انسانی جهت بر قراری آزادی، برابری، رفاه و انسانیت!

در حکومت ضد انسانی اسلامی زنان به عنوان ضعیفترین و بی حقوق ترین قشر جامعه ای مردسالار و تحت سلطه ای اسلام اولین هدف تعرض این جانیان واقع شدند!
امروز اما جنبش زنان به پا خواسته تا در کنار دیگر جنبشهای سرنگونی طلب به عنوان قویترین نیروها تعرض ٣٣ ساله ای به خود را پاسخی کوبنده دهد!
پاسخ زنان برگرفتن و سوزاندن حجابی است که به اجبار توسری، پونز، اسید پاچی، … بر آنان اجبار کردند!
زنان آزادیخواه، حق و برابری طلب در جامعه ای که عشق ورزیدن، دوست داشتن، … و حتی نفس کشیدن غدغن است، بیاییم تنها آخرین و در عین حال موثرترین سنگر مبارزه که همانا فیس بوک و یوتیوب است، بکار بریم!

فراخوان من به شما این است که در هر کجای این کشور در بند و اسارت هستید به عنوان سمبل مخالفتتان با حجاب اجباری و این رژیم جنایتکار، حجاب خود را بر دارید و بسوزانید و عکس و ویدیوی آن را در فیس بوک و یوتیوب به معرض نمایش جهانیان بگذارید و با شرکت میلیونی خود آخرین میخ ها را بر تابوت این رژیم زن ستیز بکوبید.
در این فراخوان حتی از زنانی که محجبه اند ولی به عنوان انسانی آزادیخواه مخالف اجبار در امر حجاب هستند و زنانی که از بیم تعرض این جانیان تعللی در شرکت در این کمپین را دارند، می توانن با پوشیده نگه داشتن چهره ای خود در این کمپین شرکت جویند!
ناقوس انقلاب به صدا در آمده و زنان با پیوستن به این کمپین شمارش معکوس فروپاشی این “ماشین ضد آدمسازی” را شروع میکنند!
زنده باد برابری زن و مرد و از هم پاشی آپارتاید جنسی!
زنده باد آزادی بی قید و شرط سیاسی!
زنده باد انقلابی انسانی برای برپای حکومتی انسانی!

https://www.facebook.com/groups/213793138725769/