درحواشی روز زن !

در یک جلسه مسابقه یا معارفه در پاریس زنان گردآمده از چندین قاره و قرون متفاوت ، به حمایت از زنان به ‌پاخاسته در کمپهای اشرف و لیبرتی در عراق که در معرض خطرات جدی هستند، فراخوان دادند.

خانم مریم رجوی, رئیس جمهور برگزیده اون دراونجا، سخنران اصلی این جلسه بود. در این جلسه که دهها شخصیت سیاسی و مدافعان حقوق زنان وروح لرد رابین گربه شرکت داشتند.

سخنرانی خانم مریم رجوی :

دوستان و خواهران عزیزم سلام . خوبید ؟ خسته نباشید . چه خبرا ؟ دخل و کاسبی چطوره ؟

خانم رجوی افزود : خوشحالم که در کنفرانسی به مناسبت روز جهانی زن شاهد چنین جمع پراعتباری از منتخبان ملت‌ها، متفکران، مبارزان جنبش برابری و مدافعان حقوق بشر هستیم. حضور خواهرانم از افغانستان، اردن، فلسطین، مراکش، سوریه و هم‌چنین از ایتالیا، آلمان، انگلستان، کانادا، آمریکا و فرانسه و حضورلرد رابین کروبت از دنیای باقی…. که این جلسه را پربارتر می کند.

روز زن خیلی مهمه . خود زن اصلا مهم نیست ! ما درچنین روزی میتونیم لقمه های خوبی بزنیم . میشه از معصومه و طلایه های قم گفت . میشه از فاطمه و زهرا هم گفت و زینب ….بالاخره اینا هم زنن . میشه با لیبرتی اوج گرفت و در اشرف ساقط شد . ولی من امروز میخوام از یک تاریخ شجاعت بگم .
دوستان‌ عزیز!
درروز جهانی زن فقدان‌ لرد رابین کوربت بدترین واقعه تاریخ بشر است . یکی نیست بگه حالا چه وقت رفتن بود ؟

از دست دادن‌ چنین دوست بزرگی حقیقتاً سخت است؛ آنهم در شرائطی که در یک دوره حساس و خطیر هستیم؛ رابین به عنوان مدافع زنان حتی دربین ائمه اطهار مشهوربود. درخطابه معروف زینب دربارگاه یزید ، حضرت زینب به نام کوربت اشاره زیرکانه ای میکند . دراحادیث معتبر علی اسم رابین برده شده . زمانی که لرد بزرگ غم زنان را به دوش میکشید هنوز انسانها درغاربودند و رابین به تنهایی حق زنان را میگرفت و چون تنها بود مجبوربود خودش تنهایی بخوره ! درروزجهانی زن ، یاد این لرد کوربت رابین را مثل امام زین العابدین بیمار ؛ گرامی و پاس میداریم .

ما دراسلام دموکراتیک مقام والای لرد رابین کوربت و زن را توضیح داده ایم که چقدرگنده هستند ! جوهراسلام دموکراتیک تعدد زوجات را منع میکند ؛ مگر درشرایطی که قانون مشخص کند و این یعنی عبورازجوهر ! حالا این قانون چیست….؟ هرچی که هست از دینامیزم قرآن استخراج میشه . سنت رسول خدا بر این اساس بود که اگه زنی هم پیدا نمیکرد هر جونوری تو بیابون پیدا میکرد صیغه جاری میکرد ، تمام معنی ” النکاح و سنتی ” یعنی همین . اساسا درنگاه رسول خدا ، فرقی بین زن و بقیه جانوران نبود . درقرآن هم ۴ زن عقدی و به تعداد ستاره ها صیغه ای تجویز شده است . حالا شما تصورکنید که همین یک قلم قانون دینامیت دار درقرآن نبود ، اونوقت همین شورای رهبری جوهردار چطوری شکل میگرفت. ویا همین موضوع حجاب اختیاری که درقرآن دموکراتیک به اون اشاره شده است. یعنی شما آزادید که چه بپوشید ولی اگه برای اسلام دموکراتیک سینه و جیغ زدی مجبوری که روسری و مانتوی گشاد بپوشی و فقط صورت سیبیل دار ودستهای با دستکش که فرم هستن… دیده بشن ! مگردرشرایطی که رهبر عقیدتی فتوای جدید بده مثل دست دادن با شهرداراورسورواز….همین توضیحات فرمی اسلام دموکراتیک را که برای اولین بار به لرد رابین کوربت دادیم ، زانو زد ؛ سجده کرد ، تکبیرو اشهد انگلیسی گفت و خلاصه دست کم نگیرید .

تا جایی که همه میدونیم این آیت الله لرد رابین کوربت تا وقتی زنده بود خیلی مدافع زنان اشرف بود و بعد از فوتش مدافع زنان لیبرتی باقی ماند و حالا از لیبرتی به روحش درود میفرستیم . دراشرف و پاریس و همه جا کف برلب برایش سینه میزنیم . حضور فعال و مسئولانه رابین در بین زنان در تمام سطوح شورای رهبری، در این سالها توانست از یک جنبش چیز، یک نیروی سیاسی الاف بسازد که در صحنه بین‌المللی تعادل قوا را به سود لرد بچرخاند و برای اولین بار یک قدرت رابین هوتی را به یک قدرت سیاسی تبدیل کند.

خلاصه کنم:

در جهانی که با تهدیدی چون فاشیسم دینی حاکم رو بروست، در جهانی که بخاطر ملاحظات ژئوپولیتیک و تجاری، دولتمردان غرب در برابر دیکتاتوری مذهبی سر تسلیم و ذلت فرود می‌آورند، و در جهانی که مقاومت برای چیز تخطئه می‌شود، در نتیجه فضایی برای حیات جنبش‌های مستقل و آزادیخواه باقی نمی‌ماند ؛ به همین دلیل آویزان شدن به هر وزغی مشروع است ، از لرد بی بخار گرفته تا کلینتون داغ و اینا .. لرد رابین کوربت البته پیشتازبود ، کاری کرد که همگی به زن بودن افتخارکنیم . و این پاسخ دوران جدید درلیبرتی است. تعهد و پاسخ زنان به رابین و بالعکس تعهد لرد به زنان است. و بدین گونه لرد رابین کوربت راه‌گشای بن بست جنبش‌ها و انقلاب‌هاست. ببینید چه لرد انقلابی با حالی داریم …..

همزمانی رفتن لرد به دیارباقی و رفتن اونا به دیارفانی لیبرتی درروز جهانی زن ، نشان از ۳ موضوع مهم داره که باعث رشد استراتژی کانون سوز میشه !
ترک اشرف …،پرواز تاریخساز لرد رابین کوربت …، فتح لیبرتی !

روز زن خوبه ….درود بر ماموت مجاهدم حضرت آیت الله لرد رابین کوربت ، سلام برچرچیل ، زنده باد استراتژی خودمون ؛ لعنت بر بقیه !

اسماعیل هوشیار
۱۱٫ مارس .۲۰۱۲