چرا مسئولین دولت علی خامنه ای بجای ساختن یک پالایشگاه بنزین برای مردم ایران به ساختن روستا ها و شهر های لبنان میپردازند؟

نوید اخگر

اژدهای هفت سر تروریزم اسلامی
ابعاد نجومی سرمایه گزاریهای علی خامنه ای و دولت مطبوعش بر روی باز سازی لبنان بعنوان یک سر این اژدهای هفت سر و بعنوان مشت نمونه خروار و یک شاخص از میان ده ها نمونه مشابه، سرمایه گزاری بر روی  خلیفه گری ۱۰۰۰ ساله و تروریزم اسلامی را نشان میدهد که اگر چه یک سر این اژدها در لبنان و نیکاراگوا و از هوگو چاوز تا  حماس و هنینه ها را در بر میگیرد  سر دیگر این اژدها از مغز جوانان و از سر کاووسی ها بر بالای دار ارتزاق میکند ، اسانلو ها و محمود صالحی ها را در زندان میخواهد و زنان ایران را بعنوان بد حجاب روانه شلاق و داغ و درفش میکند و جوانان را با نام اوباش و اراذل به اتم وجه سرکوب مینماید.

در سر دیگر این اژدهای اسلامی گسترش تروریزم در ابعادی غیر قابل تصور اگر چه امروز عراق و افغانستان و فلسطین و غزه و لبنان و یمن و پاکستان و هند و حتی بوسنی و کشور های جنوب روسیه را در بر میگیرد لیکن پروژه های اسلامیزه کردن امریکای جنوبی فقر زده و محتاج  نیز از ارجحیت قابل ملاحظه ای برخوردار است، این را هر نا آشنا به مسائل سیاسی دیپلماتیکی نیز میتواند با دیدن یکبار تصاویر در آغوش کشی های هوگو چاوز و رهبر ساندنیست ها و فشار و فشور ها و مغازله های مهوع سیاسی احمدی نژاد با آنان درک کند.

به خبر زیر که از طرف خبرگزاری رژیم ( ایرنا ) مخابره شده توجه کنید!

"حسام خوش نویس رئیس هیات ایرانی ستاد باز سازی لبنان در روز دوشنبه ۶ اگوست ۲۰۰۷ به ایرنا میگوید:
هیئت ایرانی با بیش از ۳۰۰ شرکت و موسسه پیمانکار به منظور اجرای طرحهای باز سازی قرار داد بسته. از ۲۵ پلی که قرار بوده توسط این ستاد ساخته شود کار ۱۲ پل به پایان رسیده  که معروف ترین آن پل العاصی در شرق لبنان است ، از مجموع ۶۳ روستا کار ساختن ۴۳ روستا به پایان رسیده است از ۲۰۰ باب مدرسه کار ساختن ۱۴۹ مدرسه پایان یافته و کار ساخت ۵۰ مسجد و مکان مذهبی به پایان رسیده که این رقم تا ساختن ۱۵۰ مسجد و مکان مذهبی ادامه خواهد یافت".

آیا چراغ بدون بنزینی که در خانه ایران و ایرانی رو به خاموشی است به مساجد لبنان حرام نیست.
آیا علی خامنه ای نمی فهمد و یا دولت احمدی نژاد نمی تواند درک کند که بجای سرازیر کردن این همه اموال ملت ایران به جیب لبنان و برای خوش آمد گروه های تروریستی در آن کشور بایستی به ساختن یک پالایشگاه بنزین در ایران برای رهانیدن مردم از عذاب کمبود و نبود بنزین اقدام نمود؟

خوانندگان گرامی توجه داشته باشند که اعتصابات کارگری و زندانی کردن اسانلو ها و محمود صالحی ها برای تقاضای دو قران حقوق بیشتر و سرکوب کارگران ایران و نپرداختن حقوق معوقه آنان بعنوان یک نماد سمبلیک در رابطه با ساخت و ساز های میلیاردی توضیح داده شده فوق در لبنان اگر به این معنی نیست که تروریزم شاهرگ حیاتی اسلام ناب محمدی است پس چیست؟

از این ساخت و ساز های بی در و پیکر اسلامی که بگذریم میرسیم به حقوقی که دولت  دست نشانده علی خامنه ای ماهیانه بلا عوض به مسلمانان لبنانی و عراقی و فلسطینی پرداخت میکند ، از این که بگذریم به انبوه سلاح و مهمات و تجهیزات نظامی میرسیم که ولی فقیه قطار قطار از جیب مردم ایران برای تمامی گروههای تروریستی منطقه از جمله حسن نصرالله ارسال میکند نظیر همین قطار پر از سلاحی که چندی پیش در ترکیه سرنگون شد و به مقصد گروههای تروریستی در لبنان از ایران ارسال گشته بود. از این که بگذریم به  تعلیم و تربیت گروه گروه تروریستهائی بر میخوریم که از جیب حقوق پرداخت نشده و معوقه کارگران ایران و مردم ایران در پادگانهای نظامی اسلام ناب محمدی از عرق جبین همین مردم ارتزاق کرده و تعلیمات نظامی میبینند.از این که بگذریم به جلادان و تروریستهای غیر ایرانی میرسیم که از ترس و با ماسک های سیاه  چهره هایشان را در هنگام اعدام  کاووسی ها میپوشانند. باید از ولی فقیه پرسید:
تو ای جانی خلقهای ایران اگر کاری که میکنی حتی بخشی از ایمان متحجر و ضد تاریخیت هست چرا از ترس صورتت را میپوشانی ؟ تو که معتقدی مردم در پشت تو هستند و با اعدام اراذل و اوباش موافقند؟ پس ترست از کیست و از چیست؟ آری کاووسی ترس تو را با آخرین کلماتش که گفته بود من از  بدرک واصل کردن عوامل تو پشیمان نیستم و با تکان دادن دستهایش برای مردم و لبخند تاریخیش به جهانیان  عزم مردم ایران را در سرنگون کردن تو و رژیم منحوست نمایاند و شیشه عمرت را تاریخا بر زمین کوبید.

حالا در حال نوسازی و باز سازی لبنان و نیکاراگوا و هر کشور دیگری در ینگه دنیا و به رفاه و آسایش رسانیدن تروریستهایت در اقصا نقاط جهان صیغه های ایدئولوژیک و خواهران صیغه مالی شده زینبت را با چوب و چماق به خیابانهای ایران برای تمرین در مقابل قیامهای مردم سرازیر کن و به خواننده الهه ها و فریبا هشترودی ها نیز بگو مرتب برای مردم ایران بیانیه بازگشت به ایران صادر کنند و به هنرمندان ایران پیام بفرست که دست از سرکشی و مبارزه بردارند، اما و اما و اما گفته وباز خواهیم گفت کلمات کاووسی ها کلمات ماست و آتش سلاح خلق را که همین دیروز در خرمشهر تو و آخوند اژه ای را از خواب بامداد رحیل پراند را در تک تک ابیاتمان هدیه دستان مبارزان ایران کرده و میکنیم.
 

آیا هنوز هم برای کسی جای شک و شبهه باقی مانده است که حسن نصرالله و اسماعیل هنیه و تنه کلفت های مرتجعی نظیر اینها و مقتدا صدر ها چه کسانی هستند که تا زانو برای بوسیدن دستان علی خامنه ای خم میشوند، آیا واقعا هنوز هم کسی هست که جرات این را داشته باشد که به میدان بیاد و از حرکت های ضد امپریالیستی! و ضد صهیونیستی! حزب الله لبنان و حماس و جهاد اسلامی و مقتدا صدر داد سخن بدهد. آیا در این میدان ایدئولوژیک سیاسی هم نبردی پیدا میشود که پا به میدان بگذارد و در تحسین از عملکرد های گذشته اش در  یقه درانی برای شعار های " رفرندام رفرندام این است شعار مردم" که زمینه ساز همین کشتار های امروز بود و در یک سر فصل تاریخی با جایزه نوبل و سرکوب اپوزیسیون و فرستادن شعار های رفرمیستی به میدان نظیر رفرندام به قبراق کردن رژیم اسلامی برای دوره دیگری که به قبضه کردن قدرت از طرف
احمدی نژاد و سپاهیان علی خامنه ای منجر گشت داد سخن بدهد؟
حتی سازمانهای دو سه نفری دست ساز پکنی و آلبانیائی تبار هم نظیر طوفان و انورخوجه ای ها و مائوئیست های  سه جهانی و یان میردالی( نویسنده سوئدی حامی فتوای خمینی بر علیه جان سلمان رشدی) نیز خناق ضد امپریالیستی گرفته اند و در تحسین باز سازی های لبنان بدست علی خامنه ای و برای مبارزین از جان گذشته شان نظیر حسن نصرالله که پرچم مبارزات ضد صهیونیستی اش را بر   روی سر میچرخاندند نیز مهر سکوت بر لب میزنند و همچون پیر زالی چادر بسر در کنج عزلت بجای رقص در میادین ضد امپریالیستی می نشینند.
در جای دیگری مسلمان معتقدی نظیری برادر مکتبی تراب حق شناس در مصاحبه با رادیوئی بر روی اینترنت اظهارات مشمئز کننده و محجور و عقب مانده مذهبی اش را در حمایت از به اصطلاح فلسطینیان در زرورق چپ و سوسیالیزم چنان گسترش میدهد که جبونی طوفان و میردال و سازمانهای دست ساخته پکن را نیز  پشت سر میگذارد و چنان آسمان و ریسمان ارتجاع را در همیاری با سیاست های خارجی جمهوری اسلامی برای مردم مظلوم  فلسطین به هم میدوزد که اگر کسی این برادر مکتبی را که مصاحبه کننده رادیو با عناوین رفیق رفیق لی لی به لا لایش میگذارد نشناسد حتما باور میکند که ایشان اصلا روحش هم از کشتن شریف واقفی ها و صمدیه لبافهائی که برای مردم محروم فلسطین مبارزه میکردند باخبر نبوده و کشتن آنان را در راستای مبارزات ضد صهیونیستی میتوان امروز به خورد یک عده آشغال و غیر سیاسی نادانی داد که آ  را  از  ب  در هم خطی با برادر مکتبی وزارت خارجه اسلام ناب محمدی تشخیص نمی دهند. و همگام با منافع ملی پکن و کرملین دست حزب توده را در خود فروشی و مردم فروشی می بندند و حال که باید با صدای راسا اعلام کنند که نظرشان در مورد این ساخت و ساز های رژیم در لبنان و پرداخت این همه مبالغ هنگفت از جیب طبقه کارگر و زحمتکش ایران به فناتیزم مذهبی سکت شیعه در لبنان چیست خناق میگرند و سوراخ موش میخرند تا از گزند تاریخ و حوادث در امان بمانند.

آری بگذارید خود به این سئوال پاسخ گویم که سالیان است بر آن از آغاز تا به امروز پای فشرده ام بدون این که بخواهم و بخواهیم نا مربوط به کسی انگ بی ربط زده باشیم.

اگر در گذشته در تفاسیر سیاسی تنها به طرح مسائل میپرداختم و می پرداختیم امروز با ورود واقعیت و روشن شدن مسائل و از پرده برون افتادن حقیقت ها بر ماست که بر آن همه تفاسیر سیاسی سالیان یک حکم به ثبوت رسیده را نیز به ثبت تاریخ بدهیم.

 اگر در سالیان گذشته در زیر شدیدترین سرکوب ها در همین خارج کشور مجبور بودیم که رابطه سرکوب کارگران ایران را از لای کمک های نظامی رژیم و از درون کشتی های پر از سلاح( کارین ای) که به اصطلاح برای مبارزات ضد صهیونیستی برای فلسطینیان ارسال میگردید و از درون پرونده های قطور تروریستی ولی فقیه بیرون بکشیم و تروریزم اسلامی و حمایت از حسن نصرالله و سکت های مرتجع و جهادیستهای اسلامی در منطقه را در پرتو مماشات های غرب و کمک های بیدریق اقتصادی همراه مجهز کردن رژیم به سلاح اتمی، آن روی سکه سرکوب مردم ایران معرفی نمائیم  و تعدادی برای رهانیدن رژیم از بن بست های استراتژیکش به رد تفاسیر سیاسی من و ما میپرداختند و سنگ مردم فلسطین بسینه میزدند امروز روشن تر از هر روز دیگری برای ثبت در تاریخ مبارزاتی ایران و ایرانی باید گفت:

آنکس که هنوز به  تئوری های به اصطلاح ضد امپریالیستی ! و ضد صهیونیستی! از این دست آویز میشود جزو سر و تنه همین رژیم و از وابستگان ایدئولوژیک ولی فقیه محسوب میگردد و مستقما در خدمت سرکوب مردم ایران و منطقه قرار میگیرد.
تاریخ چهارشنبه ۸ ماه آگوست سال ۲۰۰۷ میلادی   سوئد   استکهلم
آدرس سامانه اینترنتی نوید اخگر
http://www.nawidakhgar.com/