انتخاب کارگران

یکی از لمپنهای چاقوکش خانه کارگر در قزوین به نام عیدعلی کریمی گفته است: “کارگران ۵۴ واحد مشکل دار در استان قزوین از ٣ تا ٣٠ ماه حقوق نگرفته‌اند.” “مسایل و مشکلات فعلی جامعه کارگری در کشور نباید بر حضور و مشارکت پویا و آگاهانه کارگران و بازنشستگان استان قزوین در برپایی راهپیمایی روز ٢٢ بهمن و مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی تأثیر منفی بگذارد.” “حضور حداکثری کارگران و بازنشستگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی تحقق منویات مقام معظم رهبری است.” کارگران ۵۴ مؤسسه تا ٣٠ ماه حقوق نگرفته‌اند اما از آنها انتظار رفته است که در راهپیمائی دفاع از حکومتی که زندگی شان را تباه کرده است شرکت کنند و همچنین در انتخابات آن هم شرکت کرده تا از “منویات” خامنه‌ای دفاع کنند! “منویات” “مقام رهبری”، ٣٠ سال جنایت است. ٣٠ ماه و گاها حتی ماهها هم بیشتر عدم پرداخت دستمزد به بخش زیادی از کارگران است. منویات این آخوند مرتجع و جانی بیکارسازی، زن کشی، اعدام، ، شیوع بی سابقه اعتیاد و تن فروشی، زندانی کردن فعالین کارگری و دیگر زندانیان سیاسی است. منویات ایشان رجزخوانی جنگی و یکی کردن منفعت اسلام با تباه شدن زندگی ٩٩ درصد مردم آن جامعه در اثر تحریمها است. این منویات حیف و میل کردن میلیاردها دلار خرج روشن نگه داشتن آتش تروریسم اسلامی در منطقه و ناامن‌تر کردن زندگی میلیونها انسان در خاورمیانه است. منویات او جان دادن به اخوان المسلین، حزب الله و حماس و مقتدا صدر است. ازآنسو، انتخابات جمهوری اسلامی در بهترین حالت خود، دعوا بر سر لحاف ملا در بین خودی‌ترین خودی‌های حکومت اسلامی بوده است. بر سر میزان چپاول، بر سر نحوه چپاول و نحوه کشت و کشتار و زدن و نابود کردن مردم آن جامعه بوده است. بر سر سازماندهی ترورهای داخلی و خارجی بوده است. شرکت در راهپیمائی‌های رژیم هم، که قریب به اتفاق آنها با زور ترس از اخراج و ساندیس خوراندن و غیره، چه ٢٢ بهمن باشد و چه انواع رنگارنگ مناسکهای مذهبی، کمکی است به سفت کردن بندهای اسارت و مشخصا رنگ و بوی مشروعیت دادن به رژیم در مناسبات دیپلماتیک بین کشورها. این آن چیزهائی است که مزدور چماق بدست خانه کارگر از کارگران می‌خواهد. کارگران اما انتخاب خود را کرده‌اند. انتخاب کارگران گام برداشتن به طرف سرنگونی این رژیم است. سرنگونی این رژیم و آغاز محاکمه قاتلین کارگران و از جمله کاربدستان خانه کارگر و شوراهای اسلامی کار هدف ما کارگران است. اولین قدم و گذشتن از اولین مانع بر سر راه ایجاد دنیای بهتر و شایسته انسان است.
انتخابات و انتصابات رژیم اسلامی در این ٣٣ سال، چیزی جز فقر و فلاکت و جنگ و خونریزی و ندارتر کردن مردم کارگر و زحمتکش برای این جامعه به ارمغان نیاورده است. مضحکه انتخاباتی سفت تر کردن بند سرکوب این حکومت به کمک همین مزدوران جیره خور خانه کارگر و شوراهای اسلامی است. ناامن تر کردن و سیاه تر کردن زندگی بخش عظیمی از این جامعه حتی بیشتر از زمان گورستان پهلوی است. انتخاب ما کارگران سرنگونی و به زباله تاریخ ریختن این وضعیت و رژیم بانی و بنیانگذار آن است. کارگران مدتهاست که انتخاب خود را کرده اند؛ فقط مترصد فرصتی هستند که این آرزوی دیرینه خود را عملی کنند.
آخر سال در پیش است و رجزخوانی عوامل مزدور خانه کارگر و شوراهای اسلامی کار برای دفاع از منویات خامنه‌ای و دفاع از انجماد حداقل دستمزدهای کارگران بار دیگر دور می‌گیرد. کارگران باید متحد و یکپارچه ظاهر شوند و در این فرصت برای نزدیکتر کردن رژیم جنایت اسلامی به لبه گور گامهای بلندی بردارند.
١٢ فوریه ٢٠١٢