محاکمه خامنه ای و عفو زود هنگام !

اول اینکه خامنه ای ضمن باد زدن ذغال خوب منقل، با دوستان بد پای منقل ؛ اطمینان داد که انتخابات پرشوری درسردارد ! دوم اینکه پلواتحاد کرکسها برای دخالت جنگ بشردوستانه هنوز دم نکشیده است ! سوم اینکه بعد ازدکترای افتخاری محمودی ازکوبای کاسترو و بسته شدن خانه سینمای ایران و شفاف سازی جشنواره زجر وبازماندن تنگه هرمز درپی نامه های اوباما به خامنه ای وجایزه مادونا به سیمین و نادروتبریک عادل فردوسی پوربه اصغرترقه و ازدواج نازنین افشین جم با وزیردفاع کاناداوبعد از اینکه کره شمالی کاراجباری برای افرادیکه در مراسم تدفین کیم جونگ ایل شرکت نکردند ، مشخص کرد ….

داستان درخواست محاکمه خامنه ای توسط شورای امنییت ، که رضا پهلوی مبتکرآن بود؛ ادامه دارد . آقای رضا پهلوی در مصاحبه با حشمت رئیسی در اتاق انجمن سخن در یک قسمت از صحبت هایش گفت : ایشان عفو عمومی اعلام میکند ! به جان عزیزتان کف کردیم ازاین همه بخشش ……! هرچند خیلی قبلترا این داستان نقطه مبهمی نداشت . آقای رضا پهلوی تمام پروسه مبارزاتی اش تبریک و تسلیت همگانی به تجاوزکننده و تجاوزشده و پاسداران وطنش بوده است . روزی ودریک تابلوی فرضی اگررضا پهلوی کل افسانه شاهزادگی و شاهی را بگذارد درکوزه…..و حزبی سیاسی تشکیل بدهد با برنامه های مشخص ؛ آنوقت یکی ازموضوعاتی که باید شفاف باشد مثل آکواریوم ؛ پروسه و سابقه مبارزاتی لیدرحزب مربوطه به ترتیب چیز…..

۱/ خروج موفقییت آمیزازوطن و کاخ پدری و ورود موفقیت آمیز به امریکا و کاخ مادری .
۲/ فراغ وطن….درد وطن….غم وطن….کاخ بابا ….تاج بابا…..حسرت به دلی برای اینکه کنارپاسدارا و بسیجی ها درجنگ احمقانه ایران و عراق برای وطن نبود .
۳/ دادن انواع تسلیت و تبریک به پاسداران وطن طی ۳۰ سال …..
۴/ اعلام همبستگی با موسوی و کروبی درجریان جنبش موسوم به سبز . همان موسوی و کروبی که سوگند و التزام عملی به ولایت فقیه سرلوحه کارشان بود واست ورضا پهلوی گفته بود که حاضراست با اونا سر یک میز فالوده با بوی امام بخوره !
۵/ بعد از عبور اجباری از موسوی و کروبی ، درخواست محاکمه خامنه ای توسط شورای امنیت .
۶/ شرکت درکنفرانس مطبوعاتی پاریس با حضوراصلاح طلبان حکومتی ، ازجمله اعضای دفترتحکیم وحدت …..
۷/ مصاحبه با نماینده اصلاح طلبان حکومتی ( خاله سوسکه . مسیح علینژاد )
۸/ روزهای هفتم و هشتم ژانویه ۲۰۱۲ برگذارکنندگان “اجلاس همبستگی برای دموکراسی و حقوق بشر در ایران” مجموعه ای از افراد بسیار ناسازگار و ناهماهنگ را دور هم جمع کردند. این افراد شامل گروههای راست و چپ، سلطنت طلب و جمهوریخواه ، احزاب کرد تجزیه طلب و انصار حزب الله فراری بوده اند.
برگذاری این کنفرانس برای استقرار مجدد نظام پادشاهی در خاندان پهلوی به متولی گری وبا کمک مالی «کِنِتْ تیمرمن» (Kenneth Timmerman) از لابیگران اسرائیل و عضو عالیرتبه [؟؟] سازمان جاسوسی آمریکا، سیا، بوده است، که بدنبال جلسات سالهای گذشته تشکیل شده بود.
۹/ اعلام عفو عمومی برای خامنه ای و کارکنان کهریزک و بقیه ماجرا ……( یعنی شورای امنییت محاکمه کنه و رضا پهلوی عفو کنه ؟ کی به کیه ؟)

کم و زیادش را حاضرین با غایبین اطلاع دهند . این پروسه و سوابق مبارزاتی ادامه دارد ……

این‌هایی که درکناراصلاحات چی های حکومتی و ناامیدی از اصلاح ولی فقیه پی رضا پهلوی رفته‌اند ؛ ازنظرسیاسی یا خیلی بوغن و یا خیلی ناامید . رضا پهلوی ازمحاکمه خامنه ای توسط شورای امنییت همانقدردستش به جایی بند میشود که ازعفو ملوکانه ! از نظرسیاسی رضا پهلوی همانقدرمشروعییت دارد که اصلاح طلبان حکومتی …. راستش بدون تعارف بگویم آقای رضا پهلوی یا اصلا توی باغ نیست ویا میداند که استفاده ازچنین مشاوره هایی قرارنیست معجزه کند . این یک روش است . روش خاص رضا پهلوی . مثل روش ایجاد انواع کنگره ملی . درهمین رابطه ما با ۲ طیف مواجهیم. کسانی که این موضوعات را جدی گرفته اند و کسانی که تره هم خرد نمیکنند ! آن ته کلاسی ها ضمن خوردن لواشک نظرات خودشان را دارند مثل داریوش افشار…..

در ضمن این را هم نمیتوان از نظر دور داشت که آیا ما طرح “عفو و یا آشتی ملّی” را واقعأ بنمایندگی از مردم ایران مطرح کرده ایم و از زبان یک یک مردم بستوه آمدۀ ایران سخن میگوئیم؟ چطور است که ما برای نمونه، شکل حکومتی آینده را نمیتوانیم بدون به رأی همگانی گذاشتن آن به نیابت از مردم از همین حالا تعیین کنیم (بدرستی)، امّا مجاز هستیم تا از جانب مردم در مورد عدالتخواهی های آیندۀ آنان برایشان از پیش تصمیم بگیریم؟ آیا این یک تناقض بزرگ در برنامه های “کنگرۀ ملّی” بحساب نمیاید؟

کسانی هم هستند که داستان برایشان بیشتر ارزش طنز دارد . ولی نمیشود صرف طنز با آن تنظیم کرد. ازنظرخط سیاسی صحنه که واضح باشد آنوقت میشود طنزش را هم تشریح کرد . فقط این آشتی ملی و کنگره ملی و مقاومت ملی و جایزه ملی و وطن ملی و زمین ملی و کهکشان ملی و خلاصه داشاق ملی …..اینا اونوقت درهم و کیلویی چند و یا سیخی چند ؟

ظرافت این عفو ملکوکانه درچند نکته است . اولا برخلاف دیکتاتورهایی که هنگام خروج اجباری ازصحنه سیاست تازه به یاد عفو میافتند مثل بشاراسد که عفوعمومی داده است و یا مثل شاه سابق ایران که درآخرای کاربه یاد عفو عمومی افتاد….خاصییت این یکی این است که برای ورود به صحنه عفومیدهد که مثل چغاله بادوم نوبراست . دوما این عفو با اون عفو که خامنه ای سالی یک بارمیدهد تفاوتش دراین است که ، خامنه ای ازروی عطوفت اسلامی میدهد و این یکی ازروی عطوفت شاهنشاهی ……سوما برخلاف اصلاح طلبان که میگویند فراموش نکن ولی ببخش….این یکی میگوید هم فراموش کن و هم ببخش ….

انواع عفو :عفو اسلامی رهبری….عفو ملوکانه ….عفوامریکایی….عفو اروپایی….عفو کاسترویی…عفوچینی….عفوناسیونالیستی….عفو عمت….عفوننه ت…عفو تجاوزکننده…عفوتجاوزشده….عفوهالیوودی….عفوشبانه….عفوروزانه….سالانه…هفتگی….اونجوری….اینجوری….
اصلا عفو عمومی برای همه مردم و جامعه ایران که قدربابای مارو ندونست….

پیدا کنید عفو کننده را …..؟

شاهی از برخی شهرها بازدید می کرد و هنگام دیدار از شهری فرمود: شکایت‌هاتان را صادقانه و آشکارا بازگویید واز هیچ کس نترسید، که زمانه هراس گذشته است!

جعفر خان گفت: عالی جناب! گندم و شیر چه شد؟ تامین مسکن چه شد؟ شغل فراوان چه شد؟ و چه شد آن که داروی بینوایان را به رایگان می بخشد؟ عالی جناب! از این همه هرگز، هیچ ندیدم!

شاه اندوه گنانه گفت:

خدا مرا بسوزاند؟ آیا همه اینها در سرزمین کوروش بوده است؟ فرزندم! سپاسگزارم که مرا صادقانه آگاه کردی، به زودی نتیجه نیکو خواهی دید.

سالی گذشت، دوباره شاه را دیدیم، فرمود: شکایت‌هاتان را صادقانه و آشکارا بازگویید و درسرزمین کوروش از هیچ کس نترسید، که زمانه دیگری است! هیچ کس شکایتی نکرد، کسی برنخاست که بگوید: شیر و گندم چه شد؟ تامین مسکن چه شد؟ شغل فراوان چه شد؟چه شد آن که داروی بینوایان را به رایگان می‌بخشد؟ تنها صدائی ازمیان جمع پرسید:

شاهنشاها! جعفر خان چه شد؟

اسماعیل هوشیار
۲۸٫دی.۱۳۹۰