پارلمان نویسندگان، انجمن های قلم و کانون های ژورنالیستی از اعدام عدنان حسن پور روزنامه نگار و هیوا بوتیمار فعال حقوق بشر جلوگیری نمائید!

نوید اخگر
در کجای جهان و در بر روی کدام برگ از تاریخ بشریت  دیکتاتور و دیکتاتور هائی نظیر خامنه ای و احمدی نژاد توانسته اند با شکنجه و اعدام مردم و نوشیدن خون اهل قلم به حیات ننگین خود ادامه دهند؟

در کدام سرزمین کشتار نویسندگان روزنامه نگاران و فعالین حقوق بشر نشانه ثبات سیاسی و مردم سالاری و دمکراسی بوده است؟

در کدام کشور از کشور های جهان سرکوب و دستگیری نه تنها سیاسیون و روشنفکران و نویسندگان و روزنامه نگاران و فعالین حقوق بشری که سرکوب زنان خانه دار و بیکاران و غیرسیاسیون و جوانان بخاطر نوع آرایش مو و نوع لباس و آرایش ظاهری نشان از امنیت حکومتیان و سردمداران حکومتی بوده است؟

آری نشانه های فوق نشان از آتشفشان انقلاب و دگرگونی بنیادی و تغیر رژیم مذهبی اسلامی دارد که در طی ۳۰ سال با نوشیدن خون مردم و با مماشات و سکوت جهان غرب توانسته به موجودیت خود ادامه دهد و تروریزمی را در جهان بگستراند که فردا با دستیابی به بمب اتم و سلاحهای کشتار جمعی و انفجار آن در قلب مماشات خانه های غربی ضرباتی شدید تر از آنچه هیتلر بر بشریت وارد آورد را بر جامعه جهانی تحمیل نماید.

درست است که رژیم اسلامی ولی فقیه سی سال با کشتن نخبه ترین ، شکوفا ترین و زیبا ترین گلهای باغ ادبیات و فرهنگ ایران با زبانها و گویش ها و فرهنگ های مختلف کاری ترین ضربات را بر مردم ایران وارد آورده است ولی غرب باید بداند آنچه که امروز در عراق و افغانستان و لبنان و فلسطین و غزه از ترور و آدمکشی توسط جمهوری اسلامی روی میدهد دور نیست که در صورت دراز مدت شدن طول عمر خونخواران اسلامی در ایران همین آدمکشی ها و ترور ها در قلب لندن، پاریس ، فرانکفورت، استکهلم، وین، واشنگتن،کرملین و پکن نیز صورت بپذیرد.

آنکه در پروسه سیاسی خود بدنبال مذاکره و مماشات با این رژیم هزار چهره اسلامی و خونخوار برمیآید نبایستی فردا از گسترش ترور و خونریزی در کشور خود متعجب گردد.

آنکه امروز به محکومیت ارتجاع و شکنجه و زندان و کشتار روشنفکران و اهل قلم نظیر عدنان حسن پور و فعالین حقوق بشر همچون هیوا بوتیمار بر میآید مسلما قدمی در جهت پیشگیری از گسترش تروریزم اسلامی برداشته است.

پارلمان نویسندگان ، انجمن های قلم، و کانون های ژورنالیستی!
 به عنوان نویسنده و شاعری در تبعید که قریب به ۴۰ سال از عمرش را در راه آزادی بیان و برای رهائی قلم از بند دیکتاتور ها بکار گرفته است از شمایان تقاضا دارم در جهت ممانعت از اعدام همکارمان عدنان حسن پور و هیوا بوتیمار آنچه را در توان دارید در طبق اخلاص گذارید!

با عرض صمیمانه ترین همبستگی های فرهنگی ادبی

نوید اخگر
تاریخ ۲۴ ماه جولای سال ۲۰۰۷ میلادی    سوئد   استکهلم
http://www.nawidakhgar.com/