ماجراهای گوریل انگوی !

گفت و گوی اختصاصی با برادرمجاهد آدمیرال کرگ فالر، فرمانده ناوگروه ناو هواپیمابر استینس

آدمیرال کرگ فالر، فرمانده ناوگروه ناو هواپیمابر استینس در گفت و گوی اختصاصی با خودم ، جزئیات ماجرا را توضیح داد.
ابتدا از انگوری پرسیدیم که : با توجه به اعزام پیشرفته‌ترین ناو جنگی بریتانیا به خلیج فارس برای حفظ تنگه ، چی شد که شما اینجوری بودید وبعد اونجوری شدید ؟ یعنی درشرایط فعلی بازتاب چنین خبری یعنی چه ؟

آقای فالر گفت: با سلام به رهبرمسلمین جهان و با درود به همه شهدای امریکا ..و با فاتحه به برادرمبارز و مجاهدم حاج بخشی”راستیاتش من خودمم نمیدونم این انگلیسیای نخودی دارن چیکارمیکنن . ولی ما هم کارخودمونو میکنیم . یه روزصبح موقع اذان داشتیم وضومیگرفتیم که به ما فرمان دادن ، بگردید  یه کشتی اسلامی ایرانی ؛ پیدا کنید و نجات بدید . ما هم شمال دریای عرب در حال طواف مقبره بن لادن بودیم  که پیغامی را از یک شناور موتوری دریافت کردیم. فرمانده این شناور باری که از بندر عباس حرکت کرده بود اطلاع داد که هدف حمله دزدان دریایی غیرقانونی و بدون مجوز قرار گرفته است”. درمورد معنی بازتاب خبرهم …آی دونت نو ! از آلن بپرسید .

به گفته گوریل، در این هنگام یکی از رزم ناوهای مجموعه برای بررسی به منطقه اعزام شد و فرمانده این کشتی در بررسی های خود به این نتیجه رسید که دزدان قانونی حاکم توسط دزدان غیرقانونی دریایی به گروگان گرفته شده اند.

آدمیرال فالر گفت: فرمانده این کشتی گروهی از تفنگداران خود را برای تفتیش این کشتی اعزام کرد. دزدان غیرقانونی بدون مقاومت تسلیم شدند و دزدان قانونی ولایت از اینکه آزادی خود را باز یافته بودند به شدت ابراز خوشحالی کردند”. او افزود: “ما با ولی فقیه مسلمین جهان احساس همدردی داشتیم همانطوری که با هر دزد دیگری که حاکم باشد احساس همدردی می کنیم. این یکی از ارزش های ما آمریکایی هاست و بسیار خوشحال بودیم که توانستیم به حاکمان جنایتکار کمک کنیم و آنها هم البته از دریافت این کمک خوشحال بودند”.

آقای فالر توضیح داد که دریانوردان آمریکایی برای دزدان قانونی ولایت غذا، آب، سوخت و خدمات پزشکی فراهم کردند تا امکان بازگشت آنها به بیت رهبر فراهم شود، چرا که بعضی از آنها زخم های سطحی داشتند که احتیاج به دست شفا بخش رهبر داشت.

ارتش آمریکا با همکاران اسلامی خودشان عکس یادگاری هم گرفتند تا همه ببینند چطوردود و دم بستن تنگه جمع میشود !
 

فرمانده آمریکایی گفت: “یکی از ماموریت های نیروی دریایی آمریکا تامین امنیت آبهای بین المللی ، از جمله تنگه است و ما در این نقطه از دنیا همواره برای مقابله با دزدان دریایی غیرقانونی آماده ایم ونیروهای خود را برای این کار آموزش داده ایم. در این مورد به خصوص هم خیلی خوشحالیم که در جایی بودیم که توانستیم به مقام عظما کمک کنیم تا بحث تخمی بستن تنگه جمع شود “.

او تأکید کرد که نیروی دریایی آمریکا به هر دزد حاکمی که به کمک نیاز داشته باشد، فارغ از این که اهل کدام کشور است با حفظ احترام کمک می کند. آقای فالر با اشاره به استقبال ولایت فقیه از اقدام نیروی دریایی آمریکا در آزاد کردن یاران امام ره…، گفت: “خوشحالیم که ولایت واکنش مثبتی نشان داده است. ما به ماموریت خود با حفظ اصول حرفه ای و احترام به جاکشا و قرمساقا ادامه می دهیم و امنیت عبور و مرور دزدای قانونی را تامین می کنیم.

پیش تر رامین مهمانپرست، سخنگوی وزارت امور خارجه ولایت فقیه اقدام نیروی دریایی آمریکا برای نجات ۱۳ یار ولایت در دریای عرب را اقدامی “انساندوستانه و مثبت” توصیف کرده بود.

آقای مهمانپرست به العالم، گفته بود که مقام عظما از این اقدام نیروهای آمریکایی برای جمع کردن جنجال بستن تنگه ، استقبال می کند. او گفت که همه دزدا باید چنین اقداماتی انجام دهند و هوای هم رو داشته باشن .

وزارت دفاع آمریکا دیروز اعلام کرده بود که یگان های نیروی دریایی این کشور یک کشتی عاشقان ولایت و ۱۳ سرنشین آن را که به وسیله دزدان دریایی بدون مجوز به گروگان گرفته شده بودند، آزاد کرده است.نیروی دریایی آمریکا همچنین ۱۵ دزد دریایی بدون مجوز را که احتمالا سومالیایی هستند دستگیر و به این ناوهواپیما بر منتقل کرده است.

ناوهواپیمابر استنیس، بخشی از ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس است که در حال حاضر برای پشتیبانی از دزدی های قانونی آمریکایی در افغانستان به دریای عرب رفته است.

سرلشکر صالحی، فرمانده کل ارتش ایران پیش تر به این ناو هشدار داده بود که به خلیج فارس باز نگردد. موضوع تنگه فقط جنبه تبلیغی دارد و دولت عزیز شیطان بزرگ خرج الکی روی دست خودش نذاره که دلخورمیشیم !

و آخرین نکته اینکه : به دنبال اظهارات جنجالی حاجی بابایی ، وزیر آموزش و پرورش مبنی بر ساختگی بودن فیلم منتشر شده در فضای وب که تنبیه شدید دو دانش آموز را به تصویر میکشد، چن وقت پیشا خبرنگار فارس بر آن شد تا اطلاع دقیق تری از این موضوع کسب کند.

حاجی بابایی در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: «بنده کاملن مطمئن هستم که فیلم مزبور ساختگی و کار آمریکایی ها و اسرائیلی هاست. اصولن این دو کشور نقش مستقیمی در تمامی فتنه های صورت گرفته در کشور دارند. من آدم بسیار دقیقی هستم و بی نهایت به نکات ریز و پنهان که از دید عامه افراد پنهان میماند، توجه دارم.

خاطرم هست دو سال پس از ازدواجم، وقتی همسرم فارغ شد برای دیدن دخترم به بیمارستان رفتم. در حالی که همگان از تولد دخترم اظهار شادمانی میکردند من توی جمع گفتم این دختر من نیست چون یه خال سیاه زیر بغلش داشت که نه من داشتم و نه همسرم. بعد که به اصرار من معاینات پزشکی انجام شد، فهمیدیم که این دختر در اصل کار آمریکایی ها و اسرائیلی ها بوده اما این نکته رو هم اضافه کنم که همسرم بی تقصیر بود و آمریکایی ها و اسرائیلی ها به کمک یک تکنولوژی بسیار پیشرفته، اسپرمی را از راه دور وارد رحمش کرده بودند.

خوب پرسش من این است که وقتی این دو کشور می توانند از راه دور زنی را باردار کنند، آیا نمی توانند برای بدنام کردن نظام، یک فیلم ساختگی بسازند؟ آیا نمیتوانند کشتی نجات بدن…..
 
 اگه اینا برن ما دیگه به کی بخندیم!! معلوم نیست حاج خانم با کی رفته سانفراسیسکو …..
 
http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2012/01/120107_l10_craig_faller_iv_us_rescue_seamen.shtml
 
دوبله شده : سایت تیف
 
 
اسماعیل هوشیار
۱۹٫دی.۱۳۹۰
۰۹٫۰۱٫۲۰۱۲