ایتالیا ، ماریو مونتی ادامه قهرمان کوتوله

خبر گزاری یورو نیوز از ارائه پیش از موقع  برنامه ریاضت اقتصادی ماریو مونتی نخست وزیر جدید ایتالیا در روز دوشنبه خبر داد .
به دنبال درج این خبر ،  این مدیای بورژوازی همچنین  از تصمیم این قهرمان کوتوله سرمایه داران  بر عدم دریافت دستمزد ماهیانه خود به عنوان  اولین قدم در  اجرای برنامه ضد کارگری ریاضت شاقتصادی در ایتالیا ، یاد می کند .
اعلام شده است که دولت بورژواها در ایتالیا قصد کاهش بخشش‌های مالیاتی و اصلاحات نظام پرداخت مستمری را دارد
جدای هر گونه تحلیل تئوریک بر این موقعیتی که بورژوازی در ایتالیا و کشورهایی نظیر ایتالیا بر میلیونها انسان کارگر وکارکن  تحمیل کرده و می کند ، این بی شرمی ها و این دروغ گویی ها برای اولین بار نیست که شخصی به نام ماریو مونتی ، ژست چشم پوشی از دستمزد ، به خود می گیرند .
طبقه کارگر ایران و میلیونها انسان کارکن در ایران ، کارتن خوابها ، تن فروش های خیابانی ، گرسنگان و پابرهنگان ، وقتی این بلوف را برای اولین بار از زبان احمدی ی نژاد تیر خلاص زن شنیدند ، نمی توانستند این خبر را که احمدی نژاد از دستمزد منصب رئیس دستگاه اجرائی رژیم چشم پوشی کرده را به عنوان خبر خوبی ارزیابی کنند  . چرا که این بلوف  آغاز مجدد  یورش های وحشیانه طبقه بورژوازی و دولت غارتگرشان   به سفره های آنان ، به سطح دستمزد و معیشت آنان شد  . این چشم پوشی از دستمزد های مناصب غارتگرانه و جنایتکارانه  ، اسم رمز یورش به سطح معیشت میلیونها انسان کار گر و توده های کارکن در این جوامع است . با اجرای بخش اول ریاضت اقتصادی در ایران تحت عنوان حذف یارانه ها ، بخش بزرگی از طبقه کارگر و توده وسیعی از رنجبران در ایران ، حد اقل معیشت خود را از دست داده و به صف بیکاران و گرسنگان ، اضافه شدند.
کافی است به نتایج این سیاست رذیلانه و آثار جنایت بار اجرای برنامه ریاضت اقتصادی در جوامع مختلف که دولتهای بورژوا آن را به اجرا در آورده اند ، نگاهی از سر تعمق انداخت تا به عین دیده شود که برای نجات سود دهی شرکتهای استثمار گر و جنایتکار سرمایه داری، چه تعداد انسان کارگر و محروم ، از آن حد اقل نیاز های یک زندگی بخور و نمیر نیز محروم شده اند .
چه تعداد انسان به جرم اعتراض به این سیاست جنایت کارانه روانه سیاه چالها شده و یا مجبور به فرار از دست دژخیمان و حافظان نظم موجود شده اند .

آمار ها حتی اگر از سوی دستگاههای این دولتها ،دستکاری  شوند ، گویای بسیاری از واقعیات تلخ و تکان دهنده ای است که مسبب آن این دولتها و نظام منحطی است که این دول برای حفظ آن از هر جنایتی فرو گذار نبوده و نیستند .
ماریو مونتی همان راهی می رود ، همان نسخه ای می پیچد ، که دولت جنایت کار اسلام سیاسی در ایران ، طی چند سال گذشته به اجرا گذارده و بر سرادامه  آن صدها هزار انسان را در اشکال مختلف به نیستی کشانیده است .دست به انتحار زده اند، توسطرژیم به دار آویخته شده اند ، سنگسار شده اند   ….و تا زمان تداوم حکومت آنان این نمایش خون آلود همچنان در پرده به نمایش در خواهد آمد .
رژیم اسلامی در ایران و دمکراسی پارلمانی در ایتالیا که آن یکی در ایران سینه چاک او شده و از دریافت دستمزد خودداری کرده و این یکی در ایتالیا سنگ تمام گذاشته و برروی نگرفتن دستمزد پیش از اجرای سیاسی جنایت کارانه ریاضت اقتصادی بورژوازی ، مانور می دهد ، همگی آنان از یک قماش هستند . جنس آنان علاوه بر دروغ گویی و رذالت دارای یک  هدف مشترک و آن  حفظ اصل مالکیت خصوصی بر ابزار تولید و تداوم  کار مزدی است .
بر همین اساس هر گونه تلاش بر پائین نیامدن سود سرمایه داران را بر هر اقدام ا نسانی دیگری را ارجح نشان می دهند. وقتی احمدی نژاد جنایت کار اعلام می کند که از دستمزد صرفنظر می کند در واقع اعلامی بر آن است که برای اجرای برنامه ریاضت اقتصادی حاضر است که دستمزد صدها هزار انسان اعم از کارگر و کارکن را قطع و به تاخیر انداخته و آن را کاهش دهد . حاضر است برای آنکه نظام کثیف استثمار ی سرمایه به حیات انگلی خود ادامه دهد دست به هر جنایت  دیگری نیز بزند .
ماریو مونتی نیز از این قاعده  سرمایه داری مستثنی نبوده و نیست . همانگونه که دیگر دولتهای جانی این سیستم وارونه از آن مستثنی نیستند .
همانگونه که در نوشتار پیشین اشاره شده بود تمام معجزه این بتمن نظام سرمایه داری بر این اصل استوار است  که به قیمت ستاندن زندگی هزاران انسان محق برای یک زندگی انسانی ، مرفه و آزاد ، سرمایه داری گرفتار در لجن بحران را نجات دهد ودر این راستا شتاب به خرج داده و به قول یورو نیوز پیش از موقع طرح ریاضت اقتصادی را برای تصویب در پارلمان ارائه داده است.
بی شک ارائه این طرح برای تصویب و اجرا ، علاوه بر پیامدهائی که از پیش می توان نتایج آن را  به وضوح بر روی زندگی میلیونها انسان کارگر و کارکن ایتالیائی پیش بینی کرد همانگونه که زندگی میلیونها انسان را در ایران تحت تاثیر وحشتناک خود قرار داده است و به دنبال اجرای بخش دوم سیاست ریاضت اقتصادی رژیم سرمایه داران اسلامی این اثرات وحشتناکتر خواهد بود ، صف بندی های طبقاتی را به وضوح بیشتری نشان خواهد داد . اتحادیه های زرد مجبور به اتخاذ موضع  به نفع بورژوازی خواهند شد که در آن صورت طبقه کارگر ماهیت ضد کارگری آنان را بیشتر خواهند شناخت و تشکل های مستقل خود را در برابر سرمایه داران تشکیل خواهند داد . برای این منظور خوب است به موضع ضد کارگری و در جهت منافع سرمایه داران توسط  ماچاگاریا رئیس کنفدراسیون صنعتگران  ایتالیا که از بسته ریاضتی ماریو مونتی جانی حمایت به عمل آورده است نظری بیافکنیم که بی شرمانه اعلام می کند که هیچ جایگزینی برای ریاضت های اقتصادی وجود ندارد .
درست همین موضع گیری ها در ایران تحت حاکمیت رژیم سرمایه داران اسلامی در زمان به اجرا درآمدن طرح غارتگرانه ریاضت اقتصادی  از سوی بسیاری از مدافعین نظم موجود که اتفاقا کارگر کارگر می کردند نیز شنیده می شد . طبقه کارگر ایران چهره کریه آنان را دید .
اکنون که به پدیده های ایتالیا ، یونان ، اسپانیا و … نگاه می افکنیم ، هم طبقه ای های  رژیم اسلامی ایران را خواهیم شناخت . همان اقدامات ، همان یورش ها ، همان تاخت و تاز ها و همان بلوفهای سرمایه داران و حامیان و مدافعین وضع موجود را با ز خواهیم شناخت . آنجا ماچاگاریا است و اینجا کسانی که خود را مصرا کارشناس اقتصادی معرفی می کنند و مقاله ها ی آقای اعتصاب را در پیشینه خود دارند .
می توان از لابلای سخنان و مقالات به اصطلاح منتقدینی که کارگر کارگر می کننتد ، همان استدلالاتی را دید که تمام آخر حرفشان این است که برای حفظ وضع موجود کارگران بایستی فدا کاری کنند . لیستی از آمار و ارقام در این گونه مقالات سرهم میکنند و می خواهند نشان دهند که عامل معضلات کارگران و مردم ، بد اجرا کردن طرح حذف سوبسیده از سوی دستگاه اجرایی رژیم است و نه سرمایه داری و  طرحهای  غارتگرانه و سرمایه دارانه که یکی از آنها طرح ریاضت اقتصادی است.
و به همان سیاق خامنه ای را مبرا از جنایات تاکنونی نشان می دهند . رژیم را در شرایطی نشان می دهند که اگر احمدی نژاد را بر دارند ، بهتر شده وجامعه روی سعادت به خود خواهد دید .
رژیم اسلامی قریب به ۳۳ سال است در بحران لاعلاجی به سر می برد و تا کنون هیج یک از نسخه های سرمایه داران و دول بورژوازی غرب و با نک جهانی و صندوق بینت اللمللی پول در خارج ساختن رژیم اسلامی از این بحران رو به تزاید اثر گذار نبوده است و برای رفع این بحران می بایست کلیت رژیم سرمایه داری توسط یک انقلاب عظیم اجتماعی به زیر کشیده شود و دولت  انقلابی کارگری یک بار برای همیشه مالکیت خصوصی بر ابزار تولید و  کارمزدی را لغو کند . این تنها آلترناتیو واقعی و انسانی بشریت کارگر و آزادی خواه، عصر حاضر است.
۵ دسامبر ۲۰۱۲