نقض حقوق بشر در ایران به اوج میرسد و سنای امریکا در مورد دخالت ولی فقیه در عراق هشدار میدهد

نوید اخگر
در جلو چشم سازمانهای کارگری بین المللی و ارگانهای حقوق بشری  مامورین وزارت اطلاعات منصور اسانلو را  دستگیر و روانه شکنجه گاه میکنند. مردی را به جرم زنا در قزوین سنگسار میکنند،دانشجویان معترض دانشگاه امیرکبیر و دیگر دانشگاه ها  را زندانی و با بیرحمانه ترین شیوه ها شکنجه میکنند، جوانان را در خیابانها و در روز روشن با پوتین و مشت و لگد و باتوم بنام اراذل و اوباش مدهوش میکنند و به حالت اغماء میکشند، زنان را با شعار بد حجابی روزانه خونین و مالین میکنند ومردمی را که از زور سرکوب و کشتار و وضع نابسامان اقتصادی و اجتماعی به نقطه انفجار رسیده اند و در تظاهرات های اعتراضی در سهمیه بندی بنزین شرکت داشته اند دستگیر و به اعدام محکوم میکنند. برای سر نویسنده انگلیسی سلمان رشدی جایزه افزایش میدهند و انگلیس را تهدید به انفجار و بمب گذاری میکنند

به افغانستان، پاکستان، لبنان، غزه و فلسطین و ده ها نقطه دیگر جهان تروریست و سلاح و مهمات نظامی ارسال میکنند و به نام اسلام و مسلمانی در پی ساختن خلیفه گری ۱۰۰۰ ساله ولائی هستند، از قول احمدی نژاد به جهانیان اظهار میدارند که هرگز حاضر به تعلیق غنی سازی اورانیوم برای رسیدن به تولید بمب اتم و پایان دادن به یک رقابت اتمی در منطقه خلیج فارس نیستند.
روزانه در عراق در طی چندین سال متوالی سربازان ائتلاف و عراقیان را یا سر میبرند یا با بمب و نارنجک و سلاحهای گرم سوراخ سوراخ میکنند ، عراقیان و امریکائیان داغ دار روزانه پیکر تکه پاره شده خانواده ها و سربازانشان را که بدست سربازان گمنام امام زمان و علی خامنه ای به هلاکت رسیده اند در گورستانهای عراق و امریکا دفن میکنند.

و تازه احمدی نژادش با طرح کشتار کلیمیان و حذف اسرائیل از روی نقشه جهان سمپات هائی نیز در میان فاشیست های آلمانی دست و پا میکند و آنان پرچم جمهوری ترور اسلامی را در فضای آلمان به گردش در میآورند.
فاشیست هائی که یکبار در جنگ جهانی دوم بنام مستشار در کنار (شاه) رضا شاه قرار گرفتند و ایران را دستخوش آشوب و هرج و مرج نمودند امروز در کنار( شیخ) و احمدی نژاد قرار گرفته اند و میروند که یکبار دیگر ایران را صحنه یورش نیروی خارجی به این سرزمین باستانی گردانند.

این در حالی است که اروپا و آقای خاویر سولنا هنوز به این نتجیه نرسیده اند که رژیم اسلامی برای خریدن زمان و رسیدن به نقطه غیر قابل بازگشت اتمی دارد با آنها بازی میکند و آقای البرادعی بعنوان شاهدی عادل که زمان حاکمیت خود را در آژانس بین المللی انرژی اتمی پایدار و ثابت فرض کرده است مرتب به کمک رهبران مذهبی ایران میشتابد و خبر از کاهش فعل و انفعالات هسته ای رژیم میدهد در حالی که ساتلایتهای اطلاعاتی کشور های پیشرفته خبر از ساختن تونلهای عمیق و انتقال فن آوری هسته ای ملایان به اعماق زمین میدهند.

در این حال است که ۹۷ سناتور امریکائی به اتفاق آرا الحاقیه ای را به طرح بودجه وزارت دفاع ، پنتاگون، ضمیمه میکنند، در این طرح از ایران خواسته شده فورا به حمایت از بنیادگرایان حامی ولی فقیه یا شبه نظامیان عراقی پایان دهد.
سنای امریکا در مصوبه خود کشته شدن سربازان امریکائی توسط یک دولت خارجی یا مامورین آن را اقدامی غیر قابل تحمل دانسته است.
سناتور لیبرمن چندی پیش از کاخ سفید خواسته بود برای اقدام نظامی علیه ایران آمادگی داشته باشد.
آگاهان سیاسی معتقدند اعزام ناو غول پیکر و هواپیمابر اینترپرایز به آبهای خلیج فارس هر چند بعنوان ناو جایگزین مطرح میگردد ولی از شدت گرفتن بحران میان ایران و امریکا خبر میدهد.
سرتیپ کوین برگنر سخنگوی ارتش امریکا در بغداد اظهار داشته که نیروی قدس سپاه پاسداران در زمینه آموزش، تامین مالی و مسلح کردن شبه نظامیان شیعه در عراق فعالیت دارد و از شبه نظامیان حزب الله لبنان برای این کار استفاده مینماید.

آگاهان سیاسی فرضیه دخالت ایران را در  واقعه اخیر مسجد پاکستان، بمب گذاری در انگلستان، سوء قصد به جان ژنرال مشرف را یه دقت زیر نظر دارند.

مسلما تا آنجا که به سیاست ثبات و آرامش در خاور میانه بر میگردد تقسیم ناعادلانه ثروتها ، نبود دمکراسی و آزادیهای سیاسی و اجتماعی، گرایش توده ها را به ناآگاهی ها و خرافات مذهبی بیش از پیش دامن میزند و مذهب حربه ای میگردد در دستان سکت های مذهبی متفاوت برای پیشبرد اغراض عقب مانده و ارتجاعی دینی که با زمان حاضر هیچ گونه همخوانی ندارد . در این راستا هر گونه پشت کردن جامعه جهانی به سکولاریزم و دمکراسی و روشنفکران سکولار و متعهد و آگاه  تخم ترور اسلام گرائی در اشکال مختلفش را رشد داده و نه تنها آرامش را از کاخ سفید و کرملین و اروپا خواهد ربود که همین تصویری را که امروز جامعه جهانی در بمب گزاریها و کشت و کشتار شهروندان در عراق  و فلسطین و افغانستان شاهدش هست فردا در واشنگتن در پاریس در استکهلم در لندن بوضوح مشاهده خواهند نمود.

در راستای تحریم های همه جانبه اقتصادی- سیاسی- فرهنگی رژیم جهل و جنون و جرم و جنایت اسلامی و بستن تنگه هرمز بر روی ولی فقیه که از سالیان قبل عنوان کرده ایم و بستن شاهرگ حیاتی ملایان اتمی یعنی تحریم نفت و بنزین
سر مار ترور اسلامی علی خامنه ای را بایستی بدون فوت وقت با یاری مردم بپاخاسته و سرکوب شده ایران و در تهران کوبید

تاریخ پنجشنبه  ۱۲ ماه جولای سال ۲۰۰۷ میلادی   سوئد   استکهلم   
آدرس سامانه اینترنتی نوید اخگر
http://www.nawidakhgar.com/