مصاحبه اختصاصی از عقب !

هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه ای با کامبیز حسینی از صدای آمریکا درمورد مسائل ایران و دیگر کشورهای خاورمیانه نظرات خود را ابراز داشت….و ماهم مصاحبه رو رئال کردیم ! معنی عقب دررئال همون از آخراست ! قابل توجه همه ذهنهای منحرف …..!
http://www.voanews.com/persian/news/clinton-pnn-parazit-132636488.html
 
هنگام انجام مصاحبه کامبیز مجبور شد بره مستراح . و دراین رفت و برگشت ما مصاحبه را از عقب شروع کردیم !
 
خانم وزیر با تشکراز شما در این وقت کوتاه . اگه شما مشکلی ندارید من از عقب شروع کنم .
خانم وزیر : نه . از عقب مشکلی ندارم اتفاقا برای حفظ تعادل بد نیست !
پس لطفا از این دوربین و خونه خودتون مستقیما با مخاطب صحبت کنید . فقط خواهشا حرف دلت رو بزن راحت باش . اصلا فرض کن که وزیرخارجه نیستی و زن کوروش کبیری….!
خانم وزیر: با درود به کوروش کبیر و صغیر….. این فرض رو نمیتونم بکنم چون وزیرهستم . زن کوروش نیستم لیکن از کوروش کبیر خوشم میاد کلا از هر چی کیبره ، تا حالا ضرر ندیدم !  من می خواهم از همه شما تشکر کنم که مخاطب این گفتگو هستید و هزاران پرسش مطرح کردید. دلم می خواهد که بازهم مصاحبه هایی این چنین انجام دهم و با جوابهای تخمی و سرکاری باز هم همه رو سرکاربذارم . امیدوار باشید ولی منتظر نباشید ! همین حکومت اسلامی خوبه . احمدی نژاد بدک نیست . خامنه ای آقاست  و دموکراسی کشک مطلق ! آزادی سراب و نظم نوین شهاب ! سفارتخانه ای مجازی در تهران می گشاییم که تارنمای آن تا پایان امسال فعال خواهد شد. ما شما را تشویق می کنیم به این که به ایالات متحده بیایید و پیتزا بخورید. ما مشتاق تبادل بیشترشاسکول و اپوزسیون لاشخوراز دل حکومت با حکومت اسلامی هستیم مثل گنجی و ارجمندی ومجتبی واحدی و سروش واینا….ما به تلاش خود ادامه می دهیم برای توسعه روابط میان آمریکا و حکومت اسلامی….
 
از عقب : سوال بعدی درمورد سازمان مجاهدین است از طرف مسعود از یه جایی : میشه یک توضیحی درمورد وضعیت کنونی این سازمان به ما بدید؟
 
خانم وزیر : ضمن تشکر از حاج مسعود جون …..ارزیابی عملکرد این سازمان ۲۰ سال است درجریان است. مطمئنم که مسعود و مریم می دانند که اتحادیه اروپا ارزیابی از گروههایی دارد که در فهرست تروریستی قراردارند. اتحادیه اروپا به این نتیجه رسید که این گروه را از فهرست گروهها یا افراد تروریست خارج کند چون قانون بازی ایجاب میکرد. ما در ایالات متحده همچنان مشغول بررسی “مستندات” هستیم تا ببینیم چی پیش میاد ؟ چون قانون بازی هرروز و هنوز هم ایجاب میکند …..! میگم تخمه نداری بشکنیم ؟
 
از عقب : نه تخمه نداریم ولی تخم داریم ! سوال بعدی رو سید علی و محمودی پرسیدن. بسیاری از ماها در همه جا در مورد قضیه ترور سفیر عربستان ابهام داریم. آیا اطلاعات جدیدی هست که شما با ما امروز بخواهید درمیان بگذارید؟
 
خانم وزیر :  این برای خودم و بیل هم جای پرسش داره . ولی طرح خوبی بود من که خوشم اومد . بیل و اف بی آی و سیا هم خوششون اومد کلا همه خوش خوشانشون شد . من خودم عضو کارتل مواد مخدر مکزیک رو از نزدیک میشناسم . خدائیش هم جنسش خوبه و قاطی نداره وهم قیمتش مناسبه . من بعد از هر ملاقات غیر رسمی با بیل از این جنس میزدم . اون قدیما خیلی مصرفم بالا بود ولی الان دیگه کم شده . نمیدونم این بیل نامرد کجای مونیکا گیرکرده ! ما خیلی مدرک داریم و خیلی طرحهای دیگه . منتها واسه اینکه کسی هوایی نشه تاکید میکنم که این حکومت اسلامی اگه کل واشنگتن رو هم با خاک یکسان کنه بازم عزیزه و فعلا باید بمونه !
 
از عقب : کامرون از لندن پرسیده دولت آقای اوباما چه کارهایی برای مقابله با نقض حقوق بشر در ایران داره انجام میده الان؟
 
خانم وزیر : خیلی کارا …..چه گاگولیه این کامرون !
 
از عقب : فاطمه قلمبه بسیجی از تهران می پرسد چه تحریم های جدیدی را باید انتظار داشته باشیم؟
 
خانم وزیر : بازی  تحریم خیلی بازی خوبیه . یه چیزی تو مایه هفت سنگ خودتونه . ما اعلام تحریم میکنیم و حکومت باید توپ را بزنه به سنگهای پنج بعلامه یک . یعنی مذاکرات شش جانبه و تحریم جدید و اینکه بی خیال…..سپاه و اقتصاد و پول و نفت و مرگ و دموکراسی رو بریزین توی چرخ گوشت و خوب هم بزنید . بعد ۲ تا تخم بهش اضافه کنید و مستقیم سر بکشین . خیلی خاصیت داره !
 
از عقب :آیا می تونم یک سوال دیگه از عقب بپرسم بعد بسپارمت دست کامبیز؟ من عذر می خواهم از کامی…..
آقای اوباما تجربه لیبی را به دستور تهیه غذایی برای موفقیت تشبیه کردند؛ فکر می کنید کی درمورد سوریه یا جای دیگری چیزی با این دستورعمل پخته شود؟
 
خانم وزیر :  خب ؛ ببنید این بستگی داره به وضع مزاجی خانواده . مثلا اگه چربی خون بالا باشه و در عوض فشارکون پائین باشه ، اون میتونه حفره اینو پرکنه . در غیر این صورت کلا از نمک استفاده نکنید و برین توی خلسه . این اوباما هم با این مثالش ….رید !  من از سال دوهزار و نه به خاطر دارم که جنبش سبز گفت که نمک ما را نمی خواد . ما درپی درگیری با حکومت اسلامی نیستیم بلکه خواهان حمایت از اونیم . ما از خارج سعی می کنیم نمک خودمون رو نشان دهیم و این را که به همه نمک دونا احترام می گذاریم. و از راه تلاش برای از میان بردن پرده الکترونیکی که مونیکا ایجاد کرده می خواهیم به آنها کمک کنیم .  ما با اسلام سردعوا نداریم. ما می خواهیم از آرمانهای اسلام حمایت کنیم . برای ما سبب خرسندی بسیار خواهد بود اگر همین فردا بیل برگرده خونه و از خود بپرسد چرا این همه استعداد من رو نادیده میگیره و اینا….. . بنابراین ما در پی کمک به حکومت اسلامی هستیم متناسب با آنچه از ما خواسته می شود.
 
از عقب :  من سوالهای زیادی از طرف خودم دارم ولی سوال خودت رو آخر می پرسم و بعد میریم سراغ سوال خودش…؛آیا شما باور دارید که حکومت اسلامی یک دیکتاتوری است؟

خانم وزیر: بله؛ من باور دارم که حکومت اسلامی یک رژیم دیکتاتوری است. و من فکر می کنم روندی فزاینده دردیکتاتوری شدن طی می کند و در واقع به نظر من داره به سمت یک دیکتاتوری نظامی پیش می ره. اخیرا شنیده ام که حتی ممکن است ریاست جمهوری منتخبی از این پس نباشد. این سبب تاسف من است برای این که ایرانیان مردمی با توان بالایی هستند و هنوز جای چپوندن داره . این از ۵۰ سال پیش و ۲۸ مرداد به همه ثابت شد. حالا که با حکومتی اسلامی کوته فکر و سرکوبگر مواجهند که درتلاش است تا آنچه را که مردم ایران انجام می دهند کنترل کند . تنها نکته مهم توی این سوال اینه که جوابش رو باهاس هرروز باز بینی کرد و اینکه کلا مگه از کی تا حالا ما با دیکتاتوری مشکل داشتیم عقب جان….؟

با تشکر از وزیر و قربونش . درضمن ؛ خاک توسر بیل ….
 
 
 
استودیو سایت تیف
اسماعیل هوشیار
ششم آبان ۱۳۹۰
۲۸ اکتبر۲۰۱۱
 
 info.tipf.www