پیام تسلیت

خانواده بسیار عزیز عبدالحسین صدام (ابو امیر)
اعضا و فعالین کنگره آزادی عراق و "گارد امان"
رفیق سمیر عادل

از دست دادن ابو امیر ضربه ای سنگین به همه کسانی است که قلبشان برای آزادی انسان ها می تپد است. از دست دادن ابو میر برای همه ما، که حتی از دور و از طریق تصویر، شاهد فاجعه ای که بر کودکان و بر شریف ترین و بیگناه ترین انسان ها در عراق میگذرد هستیم کمر شکن است. نیروهای آمریکا و همدستان اسلامی شان در دولت مرتجع ملکی، در سیمای ابو امیر تصویر آینده ای را میدیدند که بشریت بر بربریت آمریکائی – اسلامی پیروز میشود و به تنها ابزاری که میشناسند یعنی ترور روی آوردند. مردم عراق و طبقه کارگر این کشور عاملین این جنایت را به سزای اعمال خود خواهند رساند.

رفقا
حزب حکمتیست، طبقه کارگر و مردم آزادیخواه ایران  در این لحظات سخت در کنار شما هستند. ما این جنایت را شدیدا محکوم میکنیم. این جنایت یک بار دیگر بر این واقعیت تاکید میگذارد که در مقابل تباهی ای که آمریکا و جریانات اسلامی بر مردم عراق تحمیل کرده اند، تنها قدرت توده ای و مسلح مردم میتواند سپری برای همگان تامین کند. سپری که ساختن آن فلسفه کنگره آزادی عراق است. غم از دست دان ابو امیر و  خاطره و میراث او باید به نیروی هر چه وسیعتری علیه جنایتکاران تبدیل شود.
 
به خانواده عزیز ابو امیر اطمینان میدهم که ابعاد این خانواده امروز در تمام جهان از ژاپن تا ایران و از عراق تا آمریکا وسعت یافته است و همه ما در کنار شما هستیم.

از طرف حزب کمونیست کارگری – حکمتیست
کورش مدرسی
۵ ژوئیه ۲۰۰۷