یک کامنت کوچک در مورد نوشته آقاى سوران زکى تحت عنوان “از پاسخ بە اصل مسئلە طفرە نروید “یک دنیای بهتر” سند بردگی ملی است”

در رابطه با مطلب آقای سوران زکی چند کلمه به نظرم رسید که به آن اشاره میکنم
تا جایی که من خبر داشته باشم ایشان یا هوادار یا عضو و یا فعال یکی از این سازمانهای چپ کرد در کردستان ایران هستند ٬ سازمانیکه برای حل مسئله کرد از خودمختاری شروع کرد و بالاخره بعد از مدتها اکنون و لااقل در ظاهر از رفراندم صحبت میکند . بر همگان هم روشن است که در دنیای بهتر برنامه حزب کمونیست کارگری هم روشن و صریح برای حل مسئله کرد رفراندم توصیه شده است .

تا اینجا مشکلی در کار نیست ولی هر چه این مطلب آقای سوران زکی را اینور و آنور میکنید اشاره ایی به فرق بین رفراندم سازمان مطبوعش با رفراندم حزب کمونیست کارگری حکمتیست و یا فرق کلا رفراندم و حق تعیین سرنوشت لنین نمیشود .
متد استفاده ایشان از لنین واقعا دیدنی است . ایشان برای اینکه ثابت کند که مواضعش و یا نقدش کمونیستی است مطلبش را با لینک مطلبی از لنین شروع میکند . همینطور که مطلب را ادامه میدهید متوجه میشوید که بعد از این لینک از لنین خبری نیست و به جای لنین سر و کله آپو و آپویزم ( عبداله اوجالان ) در نوشته ایشان پیدا میشود و ادبیات این جریان دوباره و به شکلی بی نهایت سطحی در مقایسه با اورژینال آن تکرار میشود. در این مطلب همان تبلیغات کلاسیک سران ناسیونالیزم کرد علیه کمونیستها دوباره و با روپوش به اصطلاح کمونیستی به خورد خواننده داده میشود.  این نوشته با این ادبیات و فاکتها فقط میتواند یکی از مطالب روز رادیو تلویزیونهای جریانات ناسیونالیست باشد.
مطلب این دوستمان آنقدر گویا است که احتیاجی نیست نشان داده شود که کاربرد لینک مطلب لنین فقط تلاش براى قالب کردن آپویزم و ناسیونالیزم به خواننده است .

برای این دوستمان متاسفم که با جرات فریاد نمیزند که : من یک ناسیونالیستم