اجلاس بیداری اسلامی یا وحشت از انقلابات منطقه؟!

خامنه ای می گوید: نگذارید  الگوهای لائیک یا لیبرالیسم غربی، یا ناسیونالیسم افراطی، یا گرایشهای چپ مارکسیستی خود را بر شما تحمیل کند.
 روز  ۲۶ شهریور خامنه ای رهبر رژیم اسلامی، دهها نفر از جیره خوارانش را  از سراسر جهان فرا خواند که در جلسه ای تخت عنوانِ اجلاس بیداری اسلامی  در تهران شرکت کنند. تا برای آینده اسلام و وحشت ازشرایط انقلابی که شمال آفریقا و خاور میانه را در بر گرفته است چاره اندیشی کنند. 
ترس و هراس حکومت اسلامی از شرایط جدید و توجیه کردن شرکت کنندگان بربستر این شرایط، هدفِ اصلی سران نظام اسلامی در  این جلسه  بوده است. خامنه ای ازسویی  از انقلابات آزادیخواهانه ای که منطقه را فراگرفته  و لحظه به لحظه به بیت ایشان دارد نزدیکتر می شود نگران و وحشت زده است و از طرفی دیگر می کوشد تا با پخش مزدورانش به این کشورها وفعال نمودن دست مزدوران و جیره خوارانش در این انقلابات تجربه سوار شدن بر انقلاب ایران را آموزش دهد تا به زعم خود رهبری این انقلابات به دست اسلامیها بیافتد، یا حداقل جایگاه و مکانی برای اسلامی که نسل جوان برایش تره خورد نمی کند دست و پاکند.

خامنه ای هدف این قیامها را نظام مردم سالاری اسلامی مبتنی بر شریعت اسلامی خواند. او به جیره خوارانش هشدار داد که با حساسیت کامل باید مراقب بود که این با دمکراسی لیبرالی غربی اشتباه نشود صحنه همچنان سیال و نیازمند شکل دادن و به سرانجام رساندن است. نگذارید الگوهای لائیک و یا لیبرالیسم غربی، یا ناسیونالیسم افراطی یا گرایشهای چپ مارکسیستی خود را به شما تحمیل کنند. از منظر او باید حکومتی مثل رژیم اسلامی بر این کشورها  حاکم شود که توان تحمیل فقر، نابرابری، تن فروشی، اعتیاد، اعدام و سنگسار را بر مردم داشته باشد. یعنی حکومتهایی از نوع رژیم اسلامی که لیاقت چپاول، دزدی، فساد و تحمیل گرسنگی و جنایتِ  بیشتر بر مردم را از خود بنمایش بگزارد.
او هم چنان تأکید می کند و می گوید: “هدف نهایی را باید امت واحده اسلامی و ایجاد تمدن اسلامی جدید قرار داد.” خامنه ای می داند که قلب انقلاب بر روی کره زمین همچنان درتپش است و طوفان انقلاب مردم برای یک زندگی بهتر دارد چهره جهان را عوض می کند و حاکمان  و دیکتاتورها یکی پس از دیگری در حال سرنگون شدن هستند و سرنگونی هر یک از این حکومتها و هر یک از دیکتاتورها  کوبیدن میخی  بر تابوت پوسیده نظام اسلامی است . او می داند  که گور کنانِ نظامش  در راهند و ذره ای هم کوتاه نخواهند آمد.

در رابطه با انقلاب مردم  لیبی علیه حکومت قذافی هم، ترس و واهمه  خود را پنهان نکرده و گفت:” در لیبی ناتو ضایعه های بی جبران آفریده است. اگر دخالت ناتو و آمریکا نبود ممکن بود مردم اندکی دیر تر پیروز شوند ولی در عوض این همه زیرساخت نابود نمی شد، این همه نفوس بی گناه از زنان و کودکان کشته نمی شدند و آنگاه دشمنان که خود سالها همراه و هم دست قذافی بوده اند، مدعی حق دخالت در این کشور مظلوم و جنگزده نمی شدند“.” او باز می گوید: “این سرّ مقدس یعنی انگیزه و عزم قیام، به تدریج در ذهنیت مردم قوام یافت و شکل گرفت و در لحظه  مناسب تاریخی عریان در صحنه پر شکوه به میدان آمد. تونس و یمن و لیبی و بحرین هم دقیقاً محکوم به همین حکم‌اند.

اما او در مورد سوریه که دیکتاتور همکارش هر روزه به تظاهراتهای هزران نفره حمله می کند و هر روزه چندین نفر کشته می شوند و هزاران نفر را زندانی کرده اند لال می شود و اشاره ای به آن نمی کند!؟
او در کمال بی شرمی در برابر جهانیان چنین می گوید: “ برافراشتن پرچم اسلام که عقیده عمیق و دلبستگی  دیرین مردم است و بر خورداری از امنیت روانی و عدالت و پیشرفت و شکوفایی که جز در سایه شریعت  اسلامی بدست نخواهد آمد!؟ 
جهانیان دیدند که درافغانستان، اسلام از نوع سنی اش به مدت هفت سال چه بر سر مردم آوردند و چگونه انسانیت را لگدمال کردند! در حاکمیت اسلامی از نوع شیعه آن هم مدت ۳۲ سال است حکومت اسلامی دارد حکومت می کند و همه دنیا می بینند که  آنچه زیر بیرق و چکمه های حکومت اسلام لگد مال شده است، انسانیت، عدالت اجتماعی، عشق و دوستی، حرمت و کرامت انسانهاست. اما آنچه که زیر سایه قوانین اسلامی رشد کرده و شریعت اسلام نامیده می شود، دزدی، فساد، بی حرمتی، فقر تن فروشی و نا امنی در زندگی روزمره مردم است. خامنه ای در این جلسه به واژه هایی چون “عدالت، پیشرفت و امنیت” پرداخت. پیشرفت در چپاول و دزدی، که اگر در رژیم پیشین میلیونی بود در سایه حکومت اسلام و خدا این پیشرفت امروز میلیاردی است. عدالت براویت این جانوران یعنی جنایت علیه مردم، یعنی خفه کردن صدای حق خواهی میلیونها نفر، یعنی بالا رفتن سیل نجومی ثروت آیت اله های مفتخور و انگل و فلاکت بی حد و حصر برای اکثریت عظیم مردم کارکن و زحمتکش، یعنی خط گرسنگی در آن مملکت.  انسانهایی که فقط به خاطر زنده ماندن ناچارند زیر سایه شوم همین حکومت  تن فروشی کنند. به یمن حاکمیت اسلام، باندهای همین حکومت از قبل خرید و فروش زنان و دختران در کشورهای حوزه خلیج ثروتهای افسانه ای برای خود فراهم کرده اند  و به یمن برکات اسلام فقط در شهر تهران هزاران مرکز تن فروشی وجود دارد که سهمی از در آمد این مراکز به جیب گشاد سپاهیان اسلام می رود. یا اینکه شرایط زندگی جوانانی که مجبورند مدرسه و دانشگاه را رها کنند و به شاق ترین کارها تن بدهند تا بتوانند فقط و فقط زنده بمانند. دستاورد حکومت اسلام فقط در شهر تهران ۳۳ هزار کودک بی سر پرست و بی سر پناه که لحافشان آسمان و تشک شان سینه سرد زمین است. 
امنیت مورد اشاره خامنه ای همانا برقراری امنیت برای جانیان اسلامی در جنایات بیشماری است که علیه مردم دارند انجام می دهند می باشد. در زیر سایه این حکومت سیاه، امنیت و آسایش مردم توسط اوباشان، مزدوران و لمپنهای اسلامی از شان سلب شده است.  اما نسیم انقلاب در کشورهای منطقه و ادامه انقلاب ۸۸ در ایران، بساط  حکومت اسلامی و سران فاسد، دزد و جنایتکار آن را برای همیشه از صحنه جارو خواهد کرد. 

  ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۱