تحریم بنزین و نفت شاه کلید سرنگونی رژیم بدون ریسک جنگ خارجی

نوید اخگر

کارتی کردن بنزین  از بعد از ظهر دیروز موجی از خشم و نفرت سراسری را بر علیه رژیم جمهوری اسلامی و سیاست های علی خامنه ای و احمدی نژاد در معرض دید جهانیان قرار داده است.
کارتی کردن بنزین در کشوری که بر روی دریائی از نفت خوابیده و بذر و بخشش های میلیاردی و میلیونی به گروههای ترور منطقه و به  اسد در سوریه فریاد و فغان ایران و ایرانی را به اوج رسانیده است.

تظاهرات ها و اعتراضات و به آتش کشیدن پمپ های بنزین در سراسر کشور بمثابه درستی خط مشی است که ما از سالیان دور بر ان پای فشرده بودیم.

آری تحریم بنزین و نفت و بستن شریانهای ورود و خروج نفتی از ایران و به ایران و جلوگیری از حمل و نقل  نفت و بنزین از این کشور رژیم ترور اسلامی را توسط مردم بزانو خواهد کشید و از دخالت و جنگ خارجی و تحمیل آن به مردم ایران در مرحله سرنگونی پیش گیری خواهد نمود.

آقای البرادعی و خاویر سولانا کارگزاران سیاست شکست خورده مماشاتی هستند که تاوان آن را مردم سرکوب شده ایران و مردم بمباران شده اسرائیل و مردم محروم فلسطین و افغانستان و عراق و لبنان روزانه میپردازند.

آقایان البرادعی و سولانا به  تروری روزانه کمک غیر مستقیم میرسانند و برایش زمان میخرند که نه تنها در دسترسی به بمب اتم در ایران که در گشترش تروریزم درسطح منطقه بی پروا تر از هر زمانی عمل مینماید و با مسلح کردن حزب الله لبنان و تسخیر غزه توسط حماس و گروههای ترور اسلامی میکوشد به اهداف دیرینه خمینی صفتان در ریختن خون کلیمیان بیگناه و به آتش و خون کشیدن اسرائیل و حذف آن از روی نقشه جهان و آماده کردن زمینه برای آوردن جرثومه خرافات عفن مذهبی منجمد در افکار عهد دقیانوسی از درون چاه جمکران جامه عمل بپوشد.

پرزیدنت بوش خانم رایس مسئولین دولتی اروپا!

مسلما جنگ و خونریزی بایستی در عراق و لبنان و افغانستان و فلسطین خاتمه یابد و کشور پهناور ایران به دمکراسی و آزادی برسد، جنگ اگر چه همیشه بعنوان آخرین گزینه انتخاب میشود ولی همچنان که سالیان تاکید کرده ام و تاکید کرده ایم برای رسیدن به دمکراسی در ایران و صلح و ثبات برای منطقه خاور میانه راهی جز جنگ نیز وجود دارد.

آری تحریم نفت و بنزین و بستن شیرها و شریانهای نفت و بنزین و کمک نرساندن به این رژیم و پیوستن به شعار با ایران همچون آفریقای جنوبی زمان آپاتهاید رفتار کنید راه به سرنگونی ملایان حاکم بدست توانا و قدرتمند مردم خواهد برد و جهان را از آشوب و ترور و منطقه را از جنگ و خونریزی و مردم ایران را از دست دیکتاتوری قرون وسطائی مذهبی نجات خواهد داد.

پرزیدنت بوش خانم رایس مسئولین دولتی اروپا!

این لحظه تاریخی را دریابیم زیرا برای خط بطلان کشیدن بر ترور بنیادگرایان اسلامی در جهان فردا بسیار دور و دیر خواهد بود.
سر مار اتمی ملایان به شریان بنزین و نفت گره خورده است سر این مار را میبایستی در لانه اش کوبید.
تاریخ ۲۷ ماه جون سال ۲۰۰۷ میلادی    سوئد    استکهلم
آدرس سامانه اینترنتی نوید اخگر
http://www.nawidakhgar.com/