این یک اخاذی سیاسی است!

صحبت از شرکت احمدی نژاد در مجمع عمومی آتی سازمان ملل است. در عین حال، احمدی نژاد خبر از آزادی دو شهروند آمریکایی زندانی در ایران داده است. وثیقه: یک میلیون دلار!
سئوال این است که چرا امروز برای اعلام آزادی دو زندانی آمریکایی انتخاب شده است؟ حکومتی که خود شهروند در ایران را به خاطر یک اعلامیه و یک شعار اعدام میکند چه اتفاقی افتاده است که دو زندانی دیگر را که در بیدادگاههای تحت سلطه اوباشش متهم به جاسوسی کرده بود، بیش از دو سال اسیر نگه میدارد و در این مقطع آزاد میکند؟
آیا واقعا کسی در این تردید دارد که جمهوری اسلامی آن دو جوان را با اتهامی بی پایه و عامدانه گروگان گرفته بود و گروگان نگه داشته بود تا روزی به اخاذی سیاسی دست بزند؟ امروز دقیقا همین کار را میکند. در اوج انزوای جهانی حکومت اسلامی، احمدی نژاد قرار است به سازمان ملل برود تا به دنیا بگویند که رژیم جنایتکارشان هنوز مشروعیت سیاسی دارد! این دو اسیر را که در چنته خود داشتند پس میدهند تا در مقابل، فضای سیاسی برای حضور نماینده یک حکومت تروریست در سازمان ملل فراهم کنند. سران حکومت اسلامی خو ب میدانند که در دنیایی که دیکتاتورها یکی پس از دیگری کله پا میشوند، احمدی نژاد به مثابه چهره مشهور و منفور یک حکومت دیکتاتوری که در صف سرنگونی است، حتی ممکن است هتلی برای اقامتش پیدا نکند!
حتی یک تک نفر هم نباید درسیاهچالهای این حکومت بمانند. زندانها را باید بر سر جلادان اسلامی خراب کرد و همه انسانهایی که در چنگال این حکومت هستند را به آغوش خانواده هایشان و جامعه برگرداند. در مورد این دو جوان هم روشن است که حکومت اسلامی از همان اول حق نداشت و حق ندارد آنها را در سیاهچالهایش نگه دارد. باید از آزادی هر تک انسانی از چنگال آدمکشان اسلامی خوشحال بود. اما در عین حال باید این اخاذی سیاسی را به ضد خودش بدل کرد. باید امروز که توجه جهان به دیکتاتورها جلب شده است، توجه افکار عمومی را به این حقیقت جلب کرد که در زیر پوسته این خبر خوش، دیکتاتوری به نیویورک خواهد آمد که در ارعاب و آزار و شکنجه و قتل هزاران هزار زندانی دیگر نقش مستقیم داشته است! باید به مردم جهان گفت که احمدی نژاد که خبر آزادی دو جوان را اعلام کرده است، رئیس جمهور حکومتی است که بدون زندان و زندانی سیاسی یک روز هم دوام نمی آورد. نباید اجازه داد لگدمال کنندگان حرفه ای حقوق انسان، با آزادی اجباری این دو جوان حتی یک لحظه هم قیافه کسی را بگیرند که گویا حتی ذره ای به حق بشر احترام میگذارند!
(در حاشیه باید یاد آور شد که در ساختار خر تو خر سیاسی حکومت اسلامی، از اعلام آزادی این دو نفر تا آزادی واقعیشان فاصله ای است که میتواند به هر بهانه ای زیر و رو شود و این گروگانها همچنان در زندان بمانند!)
۱۴ سپتامبر ۲۰۱۱