کلا چه غلطی میکنیم ؟

شورای ملی مجاهدین در آخرین اطلاعیه خود به نکاتی اشاره کرد که بسیار واقعی بود . این شورا یکی از بالهای مسعود رجوی به عنوان رهبر کل مقاومت جهان هستی میباشد . البته بر همه واضح و مبرهن است که بال دیگرحاج مسعود مثلا در داخل است و بال اصلی آن در عراق است . پس تا اینجا ما همگی که معلوم نیست چه غلطی میکنیم با موجودی جدید ۳ بال مواجهیم که تاریخ تکامل به همین دلیل کف کرد !
 
بخشی از اطلاعیه مغازه شورا
 
 اقدامها و نصب تجهیزات جدید برای جاسوسی است تا برای کشتارهای بعدی و اقدامهای سرکوبگرانه زمینه سازی نموده و از مطلع شدن افکار عمومی از جنایت علیه بشریت جلوگیری کند. برخی از اقدامهای جدید به شرح زیر است:

۱- ساعت ۱۰٫۵صبح روز ۱۲شهریور، عناصر اطلاعات آخوندی تجهیزات الکترونیکی جدیدی را وارد بنگالهای خود در ضلع جنوبی اشرف کردند و آنها را راه اندازی نمودند.

۲- در همین روز، مزدوران با نصب پروژکتورهای قوی روی دکل هفت متری کنار بنگالها تلاش کردند دید ساکنان اشرف نسبت به این بنگالها را کور کنند تا فعالیتهای غیرقانونی و جاسوسی خود را از چشم ساکنان بپوشانند.

۳- ساعت هفت صبح روز ۱۶شهریور، سه مأمور اطلاعاتی رژیم درحالی که سر و صورت خود را پوشانده بودند، دو آنتن جدید بالای برج میدان لاله کار گذاشتند. شماری از ۳۰۰ بلندگوی مزدوران بر همین برج نصب شده است.

۴- صبح روز ۱۷شهریور دو مأمور اطلاعات چند آنتن مراقبتی و دوربین و سایر تجهیزات جاسوسی دیگر را بر روی برج لاله نصب کردند.

۵- از روز ۱۷شهریور یک اکیپ مهندسی لشگر پنجم عراق با هماهنگی سروان احمد حسن خضیر، نماینده کمیته سرکوب اشرف، محل استقرار عوامل اطلاعات و نیروی قدس را در اطراف اشرف گسترش دادند. پیش از این سوابق مزدوری احمد حسن خضیر برای رژیم ایران با جزییات از سوی مقاومت ایران افشا شده است.

۶- در ۱۸شهریور عوامل اطلاعات رژیم در ضلع شرق اشرف، در محلی که بلندگوها کارگذاشته شده است، یک آنتن مراقبتی به ارتفاع شش متر و یک دوربین در ارتفاع چهار متری نصب کردند و برای کورکردن دید ساکنان نسبت به حرکات مزدوران در اطراف دکلها خاکریزهای سه متری ایجاد کردند.

۷- نماینده اطلاعات در سفارت رژیم به مزدورانی که ۲۰ ماه است به شکنجه روانی ساکنان مشغولند اعلام کرده است رژیم ایران با هماهنگی با دولت عراق فشار بر ساکنان را برای بستن کمپ افزایش خواهد داد و نصب دکلهای جاسوسی در اطراف اشرف به همین منظور است.
فاشیسم دینی حاکم بر ایران در یک فرار به جلوی مضحک، از زبان محسن رضایی، سرکرده پیشین سپاه پاسداران مدعی شد «مجاهدین در اقدامی پیشگیرانه به نصب دکل ارسال پارازیت در پادگان اشرف اقدام نموده تا هر چه بیشتر عناصر فریب خورده مستقر در این کمپ تروریستی را ایزوله کند» (سایت تابناک- ۱۹شهریور).

در حالیکه تلاشهای گسترده برای یافتن یک راه حل صلح آمیز برای اشرف جریان دارد، این اقدامها نشان واضحی از نیات شوم رژیم آخوندی و دست نشاندگان عراقیش برای به راه انداختن کشتار بزرگتری در اشرف و جلوگیری از تحقق یک راه حل مسالمت آمیز است. از این رو مقاومت ماها از سازمان ملل دولت آمریکا می‌خواهد بر اساس گزارش دبیرکل به شورای امنیت به تاریخ ۱۶تیرماه، با استقرار دائمی ناظران ملل متحد در اشرف از وقوع یک فاجعه انسانی جدید جلوگیری کنند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت خودمون
۱۹ شهریور ۱۳۹۰(۱۰ سپتامبر ۲۰۱۱
لینک اصلی اطلاعیه
 
واما بالاخره موضوع غلط کردن دسته جمعی ما !
حکومت اسلامی درایران جنایت کارو آدمکش و با قدرت تخریبی بالا ….هر جنایتی از دستش برمیآید و ما فرض را بر این بگذاریم که درکل قصدش کشتن و دفن آن ۳۵۰۰ اسیر اشرف نشین با هر شیوه ایی است . جناب رهبرکهکشان راه شیری که همه این تجربیات را دارد ، پس چرا اصرار برهمان چیزی دارد که باب میل حکومت اسلامی است ؟ اگر دین ناب محمد ابن عبدالله جز با کشتن و خون……… مستقیم و راست نمیشود که بالاخره ماها چه غلطی میکنیم ؟ اگر شورای حاج مسعود و یا رهبر عقیدتی “یک درهزار” امکان نجات آن اسیران را بخواهند بسوزانند پس باز هم نشست میگذارند و تشویق میکنند که ماندن دراشرف مرز سرخ است و فریاد بزنند که بیا…بیا….
 
اما به جز این حداقل به بیرون از خودشان نشان دهند و اذعان کنند که گیرکرده اند اسم این گیر کردن هم نه مبارزه است و نه استراتژی و نه منافعی برای مردم و اسیران دارد به جز حفظ نام مقدس و کاذب رهبران الهی ! حکومت اسلامی ۳۳ سال نشان داده است که ظرفییت هرجنایتی را دارد شما هم با همان ۳ بالتان باز هم نشان دهید که مشکل اولتان چیست ؟ منافع مردم….حفظ خودتان….ذبح انسان درپای ایدئولوژی…؟ و به جزاین جا دارد تا همه از خودشان بپرسند که چه غلطی میکنند ؟ جوابش خود سانسوری نیست که این بحث شکل مشخصی ندارد . هرنوع ملاحظه و محافظه کاری سیاسی به هراندازه ایی محصولش همان خود سانسوری است !
 
چارهء پیش روی شما ، که می خواهی دگراندیش بمانی و دگراندیش بنویسی، این است که مطلبی کنکاشگرانه و یا انتقادی را بدون زرورق و تعارف و به روش انتقادی ادامه داده و پشیزی برای انواع ترفندهای ارتجاع غالب و مغلوب قائل نشوی . اگر که نمی خواهی این ترفند ارتجاع  به «خود سانسوری» وادارت کنند ( که تا الان هم تا حدودی موفق بوده اند) . چاره پیش روی شما این است که کمتردررابطه با پدیده های که شناحت مکفی روی آنها نداری …توهم بزنید ! حرف و نظر دادن مشکلی نیست ولی توهم آدم را به بیراهه میبرد .
 
خلاصه اینکه بخش عمده سایتهای فارسی به نوعی درخودشان گیرکرده اند . این را از مطالبی که انعکاس میدهند و دغدغه فکری شان است میشود به راحتی تشخیص داد واین البته به طبع و سلیقه و سقف خودشان ربط دارد . هیچ بقالی هم مبلغ ماست ترش خودش نمیشود .  به حرف اگر باشد که ننه و عمه و احمدی نژاد و جورج بوش … آزادیخواه و ضد سانسور و ضد خود سانسوری و دموکراتیک هستند….میگفتن علف باید به دهن بزی شیرین بیاد یه عمری خودمونو کشتیم اینو بفهمیم غافل از اینکه اصلا بزی و علف شیرینی درکار نبود . . . گاو بود و خوردن مقوا را عادتی دیرینه…..کی به کیه ؟

 
 به شتره گفتن ؛ گردنت کجه ! گفت : آره میدونم ، فقط تو بگو کجام راسته !؟
 
**************************
 
آورده اند روزی میان یک ماده شتر و فرزندش گفت وگویی به شرح زیر صورت گرفت:

بچه شتر: مادر جون چند تا سوال برام پیش آمده است. آیا می تونم ازت بپرسم؟

شتر مادر: حتما عزیزم. چیزی ناراحتت کرده است؟

بچه شتر: چرا ما کوهان داریم؟

شتر مادر: خوب پسرم. ما حیوانات صحرا هستیم. در کوهان آب و غذا ذخیره می کنیم تا در صحرا که چیزی پیدا نمی شود بتوانیم دوام بیاوریم.

بچه شتر: چرا پاهای ما دراز و کف و پای ما گرد است؟

شتر مادر: پسرم. قاعدتا برای راه رفتن در صحرا و تندتر راه رفتن داشتن این نوع دست و پا ضروری است.

بچه شتر: چرا مژه های بلند و ضخیم داریم؟ بعضی وقت ها مژه ها جلوی دید من را می گیرد.

شتر مادر: پسرم این مژه های بلند و ضخیم یک نوع پوشش حفاظتی است که چشم ها ما را در مقابل باد و شن های بیابان محافظت می کنند.

بچه شتر: فهمیدم. پس کوهان برای ذخیره کردن آب است برای زمانی که ما در بیابان هستیم. پاهایمان برای راه رفتن در بیابان است و مژه هایمان هم برای محافظت چشمهایمان در برابر باد و شن های بیابان است…

بچه شتر: فقط یک سوال دیگر دارم…

شتر مادر: بپرس عزیزم.

بچه شتر: پس ما در این باغ وحش چه غلطی می کنیم؟
******************
 
مجاهدین و رهبریش با انواع بالهایش ، تا به امروز فقط جار زده اند که بهترین مبارزند وارتش هم دارند و تنها آلترناتیو برحق با پایگاه میلیونی در داخل… و اصولی ترین سیاست در خارج و  بهترین استراتژی درعراق و اینا……
 
فقط سوالی که میماند این است : با همه این اوصاف درآن بیابان با مشتی بیمار و اسیر ، که مشغول آموزش سلاح سرد و تیرکمون ( به جای T72 ) و بقیه موارد و مردن هستن تا ته تاریخ توهم و بلاهت عاشوراگونه…..، رهبری مجاهدین چه غلطی میکند  ؟ آن ارتش آزادیبخشی که برای جنگ و آزادی زمانی تاسیس شد اکنون در زندان چه میکند و چرا !؟
 
و شما انواع دگراندیشان و روشنفکران ” خوش رنگ ”  برای من ساده توضیح دهید که تمامی اعمال رهبری مجاهدین ، چه ربطی به مبارزه و آزادیخواهی و مردم و اینا….داره ؟ منظورم از “توهم” همین موارد و روشهای اسلامی جدی برای ما و ناآشنا برای بقیه های غیرجدی است . چه درزمین سیاست و چه تشکیلاتی و چه عقیدتی ….!
 
ای داد و بیداد …… وای برکسانی که چشمشان را آگاهانه بسته اند و میگویند انشاالله گربه است ..! مرز سرخ آقا امام زمان ” رهبرعقیدتی ” کجاست ؟ قطعا پنتاگون و نظم نوین نیست ! یعنی اصلا مرز سرخی ندارد ….. بولتون خوب است ….پنتاگون مثبت است…..موسوی حالا بدک نیست……خبرگان قابل مذاکره است…… ولیعهد وملکه وهمه سلطنت بروی تخم چشم مردم ، ما هم میریم خاوران خاک بازی…..صدام معشوق است ….حاکمییت سیاسی معبود است …..خود شازده مسعود هم کعبه و مقصود…..
 
هرچند مخاطب من نبودم ولی شنیدم . از نظر سیاسی نابودی و ریشه کن شدن حکومت اسلامی درایران و از نظر فکری ، به لجن کشیدن سرتا پای تمامی ارتجاع ازهرگونه ایی و با هر شکل و نام و دینی….مرز سرخ من است . به همین سادگی . فقط لحنش تند است تفاوتش هیچ است .  تفاوت بین دین زدائی و دین ستیزی…..! دین زدائی عملی دایه ایی و عاطفی و نرم نرمک…… و دین ستیزی عملی برق آسا پزشکی و علمی و مسئولانه  ! دین زدائی عملی فرهنگی است و زمانی کارائی دارد که حکومت اسلامی حاکم نباشد و در آزادی نسبی کارفرهنگی کرد ! تا آن زمان بهترین روش جنگیدن با خرافات و جنایات ؛  به لجن کشیدن و چنگ کشیدن به سروروی همه اوهامات و خرافات دینی و زمینی است !

 
 

 
اسماعیل هوشیار
۲۱ شهریور۱۳۹۰
۱۲ سپتامبر ۲۰۱۱
 info.tipf.www