مبارزه ای شجاعانه، دروغهایی بیشرمانه

 مردم در آذربایجان به مبارزه شجاعانه شان علیه حکومت اسلامی ادامه میدهند اما فاشیتسهای گوناز تی وی هم به دروغهای بیشرمانه شان ادامه میدهند. میدانید امروز در گوناز تی وی چه گفتند؟ گفتند که اینها که مردم را سرکوب میکنند عرب و فارس هستند! اما یکی از تبریز زنگ زد و گفت جواد بیگ اینهایی که امروز با باتوم و اسلحه به جان مردم افتاده بودند هی به زبان ترکی میگفتند: وورون به خیانتکارلاری (بزنید این خیانتکارها را)!!

فاشیستهای گوناز تی وی ابلهانه تصور میکنند چون سرکوبگران حکومت در خیابانها چهره های شناخته شده نیستند پس شهر هرت است و میتوان هر دروغی را تحویل مردم داد. فاشیستهای گوناز تی وی باید جواب این را بدهند که استاندار آذربایجان کیست؟ فرماندار تبریز کیست؟ امام جمعه های فاسد تبریز و ارومیه کیها هستند و به چه زبانی حرف میزنند؟ حکام شرع جنایتکار در آذربایجان به چه زبانی حرف میزنند؟ فرماندهان آدمکش پاسداران در شهرهای آذربایجان به چه زبانی حرف میزنند؟ کمی دورتر برویم. موسوی تبریزی و موسوی اردبیلی و خلخالی به چه زبانی حکم اعدام مخالفین سیاسی حکومت اسلامی را صادر میکردند؟

 

فاشیستهای گوناز تی وی دقیقا چون فاشیست هستند ظرفیت هر دروغ بیشرمانه را دارند. اما جوانانی  که به زبان ترکی حرف میزنند و امروز در خیابانهای تبریز و ارومیه عرصه را به سرکوبگران حکومت تنگ کرده اند، فرزندان انسانهای شریفی هستند که در دهه شصت بدست همین جنایتکاران اسلامی مثل موسوی تبریزی و … به جوخه های اعدام سپرده شده اند.

 

موضوع روشن است. سران ترک زبان حکومت اسلامی در آذربایجان با سران فارس زبان همین حکومت در تهران و شیراز و اصفهان و مشهد در یک صف اند. جوانان شجاع تبریز و ارومیه که امروز جانانه علیه حکومت اسلامی برخاسته اند در صف جوانانی هستند که دو سال پیش مبارزه ای شجاعانه ای در شهرهای مختلف ایران علیه حکومت اسلامی پیش بردند.

 

 فاشیستها در کدام صفند؟ صف بی حرمتی به انسانها، صف تبعیض علیه انسانها، صف نیروهای ارتجاعی، صف تفرقه انداختن میان میلیونها مردم همدرد و هم صف علیه  حکومت اسلامی، صف پاک کردن چهره جنایتکارانی که در واقع شاخه آذربایجان حکومت اسلامی هستند! مردم آذربایجان با شعارهایشان تا کنون نشان داده اند که این تحرک مذبوحانه و پوچ است. 

 ۳ سپتامبر ۲۰۱۱