خطاب به حزب کمونیست ایران

مهدی کوهستانی نژاد

از آنجا که فرهاد شعبانی، عضو رهبریت شما، مطالبی در رابطه با سفر منصور اسانلو، رئیس سندیکای کارگران شرکت واحد تهران و حومه وارتباط ایشان  با من و نیز ارتباط ِ من و" مرکز همبستگی " نگاشته اند که ناشی از فقر اطلاعاتی ایشان از قضایا  و  بی مسئولیتی ایشان در اتهام زنی  و پرونده سازی امنیتی آنهم برای  آقای اسانلوئی که تازه از زندان  و تیغ ِ موکت بُری جان ِ نیمه سالم ِ خویش بدر برده است( گوش ِ شیطان کر)! می باشد. برای اطلاع شما و خوانندگان این نامه در اینترنت، مطلب ایشان در این سایت قابل دسترسی است: http://www.fwhi.org/maqale/FSh_asalo.htm

بر خود دانستم که خطاب به شما  که مسئولان تان وسخنگویان تان بایستی الگوی صدق گفتار و کردار باشند و نه این چنین "خُزد نمون"، بنویسم که این شیوه شنیع بایستی برازنده ی کسان ِ دیگری باشد. لابد از  کانال ارگان ها و اعضای حزبتان در کانادا می دانید که من مسئول  بخش آسیائی   "کنگر ه کار کانادا " هستم وسالها با رای کارگران کانادایی در قسمتهای مختلف اتحادیه سراسری کارگری کانادا دارای مسئولیت بوده و هستم ـ  نه " کارمند مرکز هم بستگی" چنانکه ایشان می انگارد!

 آیا حزب شما تا بحال نقدی به عملکرد آمریکا، چه در ایران و چه در عراق داشته است . لطفا  آن را علنا برای اطلاغ همگان اعلام کنید. بایسته ی  هر سایتی  نیست که چنین نقد ها و بی پرنسیبی هائی را مکتوب و  علنی اعلام کند بدون انکه سند و مدرکی ارائه دهدـ حدیث و حاشائی در کار نباشد. اما طی طریق ِ و ردیف کردن اتهاماتی علیه من و از این طریق پاپوش دوزی امنیتی برای فعال کارگری ئی که عازم ایران است، خلإ داشتن مرز بندی اصولی را پر نمی کند. ارجاع دادن خواننده ی کنجکاو-که مشتاق دیدن سند و مدرک است- به " اتحاد بین المللی" نیز چاره ساز نیست. اگر "اتحاد بین المللی" حرفی برای گفتن داشت، برای اهتراز از پچ پچه و شائبه، آن را  علنی و مستند مطرح می کرد که قابل جواب می بود.
گفته اند که: گر روباه را جنگلبان کنند، شاید پر زیاد شود ( مقصود در جنگل است)، اما پرند ئی سالم نمی ماند.

سالم و موفق باشید

مهدی کوهستانی نژاد