ماهواره ها کابوس دیگر رژیم

اگر چه قبلا هم ماهواره و هریک از ابزارهای ارتباطی و آگاهگری برای رژیم کابوسی دهشتناک بود اما اینک مدتهاست که ماهواره ها خواب هر شب سران رژیم را آشفته کرده است و هر روز بیشتر و بیشتر به مقابله با آن می پردازند. بیچاره جمهوری اسلامی کم کابوس داشت این یکی هم اضافه شد.
خبرها حاکی از آن است که در شهرهای تهران-ارومیه- سقز –سنندج- کامیاران- پیرانشهر-دهگلان و بسیاری دیگر از شهرها، اراذل و اوباش جمهوری اسلامی اقدام به جمع آوری آنتن های ماهواره می کنند و ضمن اینکه مردم را با مبالغ هنگفتی نزدیک به یک میلیون تومان جریمه می کنند، نیروهای مزدور با جرثقیل و بدون کسب اجازه از پشت بامهای مردم بالا می روند و ماهواره های آنها را ضبط کرده و با صاحبانشان برخورد می کنند. در مواردی که صاحبان ماهواره دوباره اقدام به نصب ماهواره جدید کرده اند شکایت آنها را به مراجع قضایی برده اند. همزمان با این اقدامات در بسیاری از شهرها هم درگیری بین نیروهای رژیم با مردم پیش آمده و مردم اعتراض کرده اند.
اخیرا در یکی از سایتهای خبری آمده بود که رئیس اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان گفته است که جرم ماهوراه داشتن همانند جرم اسلحه سنگین است و اگر کسی ماهواره در خانه اش دارد به منزله این است که سلاح سنگین در خانه نگهداری می کند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی حق دارد که ماهواره را در ردیف سلاح سنگین برای کوبیدن پایه های پوسیده نظامش قرار دهد. ایشان به نکته درستی اشاره کرده است چرا که سلاح سنگین مردم آگاهی از طریق  شبکه های ارتباطی، تکنولوژی و کسب آگاهی در متحد و متشکل و سازمانیافتگی شان در مبارزه علیه جمهوری اسلامی است. مردم از طریق کانالهای ارتباط جمعی است که می توانند با مبارزه متحدانه خود بساط فقر، اختناق، سانسور و دروغ پراکنی های دستگاههای رژیم اسلامی را برچینند. جمهوری اسلامی خوب می داند که کسی برای صدا و سیمای سرا پا دروغش که شب و روز اراجیف به هم می بافند و خود را در موضع قدرت نشان می دهند ، تره خورد نمی کند . بله درد جمهوری اسلامی از آگاه شدن مردم از دم و دستگاه فاسدش است و یا اینکه مردم مشاهده می کنند که چه بر سر دیکتاتورها می آید. از اینکه بشار اسد هم مسلک  همیشگی شان نه تنها دیگر پناهگاهی برای فرار سران رژیم اسلامی نخواهد داشت بلکه خودش درمانده تر از خامنه ای گرفتار آمده است. از اینکه حسنی مبارک  درحالی که در قفس است  دادگاهی می شود .از اینکه بن علی در مقابل اعتراضات مردم پا به فرا می گذارد و….
آنها می دانند که مطلع شدن مردم از گندکارهای این حکومت و از طریق ماهواره و کانالهای بهم پیوسته جهانی، عزم زنان  را جزم می کند که حجابهاشان را پرت کنند تا جائیکه حتی امروز حجاب که زمانی نقطه توافق سران رژیم بود نیز به موضوعی تبدیل شده که آنها را بیشتر به جان هم انداخته است. سران و دست اندر کاران دستگاههای دروغ پراکنی جمهوری اسلامی می دانند که ارتباطات و آگاهی در جامعه سبب می شود که جوانان در ایران خواسته ها و مانیفست جوانان غزه را بینند و همچنین دعوت جوانان عرب به روزه خواری در ملاء عام را مشاهده کنند و اینها کافی است تا چهار ستون دین بلرزد. بطوریکه امروز انقلابات منطقه، پایه های ترک خورده حکومت اسلامی و دیگر جریانات سر در آخور رژیم اسلامی را بلرزه در آورده و افکار عمومی  دنیا را متوجه خود کرده است.
بله آنها می دانند وقایع  و اعتراضات مصر و تونس و سوریه و… مردم معترض ایران را به وجد آورده است و مردم در ارتباطشان به دنبال آن می گردند که زودتر از شر رژیم خلاص شوند. می ترسند که مردم ۶ دی دیگری بیافرینند که به مرگ جمهوری اسلامی ختم شود .
آنها می خواهند جمعیت ۷۰ میلیونی در  جغرافیای ایران حبس کنند و به دور از ارتباط با مردم دنیا آنها را نگه دارند. تا جایی که می توانند سایتها را فیلتر می کنند گوگل اسلامی طراحی می کنند اما غافل از اینکه اکنون عصر ارتباطات و عصر فیس بوک، تویتر و ماهواره  … است. اینترنت در ایران با فیلترشکن برای جوانان معنا پیدا می کند.  فیس بوک، تویتر و یوتیوب … با فیلمها و مطالب آموزشی برای سازماندهی نیروها ی معترض مردم معنا و مفهوم پیدا می کند و میلیونها معترض و عاصی از جمهوری اسلامی این ابزارها را برای سازمان دادن خویش و انقلاب علیه جمهوری اسلامی بکار می گیرند.
به درست مردم در مقابل جمع آوری ماهواره ها اعتراض کرده اند اما این اعتراض باید گسترده تر و در ابعاد بیشتری صورت بگیرد تا نیروهای اراذل و اوباش جمهوری اسلامی جرأت نکنند بالای پشت بام مردم بروند. اعتراض یکپارچه و دسته جمعی آنان را به عقب نشینی وا میدارد و این در کارنامه اعتراضات مردم در طول این ۳۲ سال حاکمیت ارتجاع اسلامی سنتی دیرینه دارد که هیچگاه مردم به خواست این حکومت تن ندادند و با وجود کشتار و سرکوب و قوانین عقب مانده عصر حجری نتوانستند ذره ای از عزم جزم مردم برای براندازی جمهوری اسلامی را کاهش دهند. همین که مردم دوباره ماهواره نصب می کنند تودهنی محکمی به جمهوری اسلامی است. این ابزارها برای ارتباط مردم با هم و اگاهگری است و در خدمت مردم باید بکار گرفته شود. جمهوری اسلامی تکنولوژی و صنعت را که باید در خدمت انسانها باشد نمی تواند از مردم دریغ کند و این تلاشش هم مانند طرح و نقشه های قبلی به شکست می انجامد.

۱۶ اوت ۲۰۱۱