به بهانه دروغ های آخوند حکومتی روضه خوان قرائتی: حضرت علی شبها ۱۰۰۰ رکعت نماز می خواند!!

دریافت ویدئو یوتوب

http://www.youtube.com/watch?v=OwF3WsF2exs

 

«اگر برای هر رکعت نماز حداقل ۲ دقیقه وقت بگذاریم یعنی حضرت علی شبی ۲۰۰۰ دقیقه نماز می خواند و اگر ۲۰۰۰ را تقسیم بر ۶۰ دقیقه کنیم یعنی علی شبی تقریبا ۳۳ ساعت نماز می خواند» “برگرفته از ویدئوی فوق”

 

مراد شیخی: متاسفانه بیشتر از سه دهه است که به واسطه خمینی و باند لمپن چماقدار مرتجع و تروریست های روضه خوان تاریک اندیش، بیسواد، مروج فرهنگ دینی مافوق ارتجاعی آخوندیسم، و خرافات بر گرفته از دل قبرستان های چند هزار سال گذشته مکه و مدینه، خونبار ترین نظام اسلامی سیاسی را در ایران بنیان نهادند.

 

حکومت سیاسی اقتصادی آخوند های روضه خوان، آخوند های روضه خوانی که تا قبل از اینکه به قدرت سیاسی دست یابند چیزی به غیر از حساب خمس، زکات و فطریه سر در نمی آوردند، و همه عمرشان را در بیکاری، مفت خوری، پول روضه خوانی، و روش یک زندگی انگلی، و تغذیه از دل جامعه بدون انجام حتی یک کار مفید و سازنده در اجتماع سپری کرده بودند. واقعیت این است که بی آبروترین و پست ترین شغل هر کسی در جامعه این است که با فروش بهشت و جهنم، تاسوعا، عاشورا و خرافات دینی… پول غذا و امکانات مادی برای خود و خانوده اش را فراهم کند. و اینها کسانی هستند که در مغزهای فسیل شده شان، به غیر از ارتجاع، دروغ گویی، چرندیات، وحشی گری، تجاوز، سرکوب، جنایت و زن ستیزی نکته دیگری تراوش نمیکند.*  در تفکر تمام آخوندها عقب ماندگی و نقض حقوق بشر موج میزند. از خمینی، خلخالی، خامنه ای، محمدی گیلانی، ری شهری و جنتی گرفته تا خاتمی، کدیور… و لاس شخصی های کت و شلواری بدون عبا و عمامه.

 

فرهنگ دینی و اسلام سیاسی که از اولِ به قدرت رسیدنش نه تنها با سنت، آداب و معاشرت، تاریخ گذشته و فرهنگ ایرانی ها دشمنی داشته است، بلکه با فرهنگ کشورهای دیگر دنیا نیز جنگ دارد! خمینی و باند مافیای اسلام قوم ظالمین و سرکوبگرش با راه اندازی حمام خون جوانان ایران توانستند که یک حکومت مافوق ارتجاعی که در آن روضه خوان ها و فرهنگ عقب مانده آخوندیسم بر گرفته شده از عقب ماندگی های عصر جاهلیت را بر مردم و جوانان انقلابی ایران تحمیل کنند. و جماعت لمپن اسلامی که با چماق سرکوب توانستند بنیانگذار حکومتی مافوق ارتجاعی در ایران شوند. دستگیری ده ها هزار ایرانی به اتهام مخالفت با احکام مافوق ارتجاعی لمپنیسم اسلامی، و تشکیل دادگاه های فرمایشی چند دقیقه ای برای صدور احکام زندان و اعدام جوانان، از شروع قدرت گیری خمینی دژخیم سایه شوم خود را بر کشورمان افکنده است، و ماشین اعدام نظام رژیم واپسگرایان، همچنان در زندان، و یا بیرون از زندان ادامه دارد. در واقع مزد بگیران حکومت لمپن های اسلامی از تاریخ پیدایش غده چرکین حکومت لمپنیسم اسلام سیاسی در ایران تا به اکنون یک ثانیه دست از کشتار برنداشته اند، و همه این وحشی گری ها در تلاش برای تحمیل عقب مانده ترین احکام ضد انسانی دینی که تا به امروز مردم ایران به آن تن نداده اند می باشد، و از ارثیه اسلام سرکوبگر سیاسی خمینی تنها یک جنازه در حال مرگ و بد بو به خامنه ای به ارث رسیده است. و همه وحوش رژیم مانده اند که چگونه این جنازه بد بو و در حال مردن را زنده نگه دارند! و در این راستا گاهاً اشخاصی در لباس اصلاح طلبی نیز به کمک شان هم می آیند! و اینکه یک تعداد کمی از شبه روشنفکر ها در ایران، و چند نفر از خارج نشین های مشکوک امثال بهنود، نبوی، عبادی، کدیور… نان به نرخ روز خور، کاسه لیس، فرصت طلب، میگویند که فلان آخوند بهتر از آن آخوند است! و دیدگاه های این جماعت نان به نرخ روز خور هیچ ربطی به بدبختی های مردم ایران را نداشته است، و ندارد. بسیاری از این جماعت شبه روشنفکر اصلاح طلب نظام تاریک اندیش حاکم اگر چه لباس آخوندی بر تن ندارند، اما عملاً و در تفکرات ارتجاعی شان هیچ تناقضی با آن جماعت به جا مانده از تاریخ سنت های ارتجاع را ندارند. و این جماعت بی آبرو تلاش برای نجات لمپنیسم اسلام سیاسی، و منجلاب گـُه هستند، اما واقعیت این است که منجلاب نظام لمپنیسم اسلام سیاسی قابل دفاع و زنده نگه داشتن نیست!

 

شلاق، سنگسار ، قصاص، مرثیه و روضه خوانی، عزای داری، تاسوعا، عاشورا، تعزیه، چاه جم کران، وعده ظهور مهدی از ته چاه جمکران! نقل آیات، روایات، شرعیات، واجبات، منکرات، امر به معروف، نهی از منکر، اخلاقیات، ممنوعیت پوشش آزاد برای زنان و مردان، یا روسری، یا توسری، صیغه، تبلیغ ازدواج و چند همسری، زن نصف مرد، نداشتن حق طلاق برای زنان، نداشتن حق فرزند بعد از طلاق، حق ارثیه کمتر برای زنان، حق شرعی خوردن زنان توسط مردان، حق تجاوز جنسی به کودکان، سانسور و مخالفت با علوم دانشگاهی، ممنوعیت دیدن ماهواره و تلویزیون های سیاسی ، ممنوعیت رقص و آواز و موزیک غیر شرعی، ممنوعیت احزاب مخالف، ممنوعیت آزادی بیان… و ده ها نقض حقوق انسانی برابر دیگر. و سران تاریک اندیش نظام اسلامی با اعدام ده ها هزار تن از مخالفان خود، تعداد زیادی قبرستان های ناشناخته در ایران درست کرده اند که اعدامی ها را بصورت دسته جمعی در انجا دفن کرده اند که خاوران تهران یکی از مکان های است که آزادیخواهان ایران و جهان با آن مکان آشنا شدند.*

 

ارمغان همه دوران زمام داری نظام روضه خوان های با عبا و عمامه و یا کت و شلواری حکومتی، تروریسم، خرافات، جن گیری، رمالی، تهدید، بردگی مطلق انسان، شکنجه، زندان، شلاق، سنگسار، آپارتاید جنسی، زن ستیزی، مرد سالاری دینی، کودک آزاری، سانسور، فقر، بی حقوقی کارگران، حمایت از طبقه سرمایه دار جامعه، و افزودن به ثروت میلیاردری امثال خامنه ای روضه خوان، و اوباشانش چون صادق محصولی ها… و از آنطرف نیز آوارگی، و مستضعف تر کردن بیشتر مردم ایران است.

 

واقعیت این است که حکومت های سرمایه داری غرب در حفظ و تربیت، پرورش آخوندها، امکانات فراوان در اختیار آنها قرار میدهد، و پول های فراوانی خرج میکند، که تا مثلا اسامه بن لادن، و یا خمینی مرتجع را به عنوان رهبر یک انقلاب آزادی خواهی، استقلال طلبی به مردم دیکته کند. و مرتجعانی چون، اسامه بن لادن، ملا عمر، حسن نصرالله، مقتدی صدر، خامنه ای، جنتی، دیوانه ای همچون احمدی نژاد، (آخوند بدونه عبا و عمامه) و همین قرائتی کذاب، به بهترین صورت ممکن منافع طبق سرمایه دار های ایرانی، منطقه ای، و میلیاردر های جهانی را تضمین هستند. و زمانی که این جماعت مرتجع در قدرت سیاسی باشند توان آن را دارند که به ابعاد بدبختی های مردم اضافه نمایند. و جامعه را به سمت عقب ماندگی های فکری به پیش ببرند. و همچنین کشور نیز از عالی ترین وسائل علمی و تکنولوژی محروم بماند، و همیشه محتاج میلیاردر های کشورهای قدرتمند غربی باشند. و به میزان فقر و بدبختی مردم نیز اضافه گردد.

 

تا زمانی که در ایران آخوندها خلع لباس نشوند و جلوی در آمد زایی مالی شان از طریق خرافه گوی و تبلیغات دینی گرفته نشود، و دستشان از قدرت سیاسی، اجتماعی، خصوصی مردم کوتاه نگردد، امید چندانی به داشتن یک جامعه انسانی، و پیشرو و با حاکمیت مردم نیست! و تا وقتی که جماعت آخوند اجازه روضه خوانی داشته باشند، ویروس عقب ماندگی، بردگی انسان، حاکمیت مطلق خدا، و بی حقوقی های فراوان آدم های زمینی، و در یک کلام کشور ایران همچنان در رتبه عقب ماندگی های جهان سومی مان قرار خواهیم داشت. که به مقام تروریست پروری و تروریست ها نیز رسیده ایم! تا حاکمیت اسلام سیاسی است، ما ایرانی ها، حد اقل ۲۰۰۰ سال از تاریخ حقوق بشر و افتخارات انسانی، نگاه جامعه بر دانش، تفکرات، فهم، شعور، عقل، و تکیه بر انسانیت، و انسان دوستی، و همکاری جمعی بدور از هر گونه باورهای شخصی برای حل مشکلات زمینی جا مانده ایم! یعنی اینکه فرهنگ لمپنیسم آخوند ها چنین اجازه ای را به ما نخواهند داد. و در طول تاریخ نیز شاهان و شیخ ها همیشه در کنار همدیگر توانسته اند به خوبی و خوشی زندگی کنند. و بعد از سقوط نظام پادشاهی در ایران، ریشه همه بدبختی های فروان ما ایرانی ها از فرهنگ دینی لمپنیسم اسلام زدگی در ایران است. و بر این اساس ایران همچنان در رتبه بندی جهانی جایگاه «جهان سومی» خود را حفظ کرده است! جایگاه جهان سومی ما وقتی به جهان اول دنیا تبدیل خواهد شد که دست دین را از حکومت جدا کنیم، و عقل، فهم، و شعور مردم را به رسمیت بشناسیم، و باور کنیم که مردم میتوانند برای زندگی مادی شان تصمیم گیرنده باشند. و این توانایی را دارند که دنیای بهتری برای خود و آیندگان بسازند. و هر زمانی که موفق شویم لباس مفت خوری آخوندی را از تن شان به در آوریم و به عوض آن لباس کار به تن شان کنیم، و خرافات دینی شان را راهی زباله دانی های تاریخ نمائیم، یقینا شروعی برای داشتن دنیایی مملو از شادی های بیشتر، انسانی تر، با امکانات و رفاهیات، و با حاکمیت جمعی مردم خواهیم بود. اجتماعی که دیگر آیت الله های دزد و میلیاردری چون خامنه ای حق دخالت در امور شخصی و سیاسی، اجتماعی را نخواهند داشت و شخصیت هر کسی نه بر مبنای جنسیت اش و بلکه با استناد به انسان بودنش بر آورد می گردد. دنیای که انسان بودن هر کسی در هر نقطه ای از جهان برایش حقوق برابر و احترام به همراه خواهد داشت. و باور های شخصی افراد ملاک و جایگاه بالاتری به همراه نخواهد آورد. و امثال ملا عمر، خامنه ای هم فرصتی بیشتر برای ادامه ظلم، جنایات، و بی حقوق تر کردن مردم نخواهند داشت.

 

و اما لازمه همه اینها دفن کردن خرافات فرهنگ لمپن آخوندیسم مخرب در زندگی و تفکر ایرانیان اسلام زده است.