سپاه پاسداران عامل چپاول و سرکوب و تروریسم

اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ به دستورخمینی جنایتکارو به کمک هم پیمانان جلادش از جمله آقایان صباغیان، تهرانچی، علی فرزین، جعفری، محسن سازگارا و سنجقی، سپاهی متشکل از دزدانی با نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکل گرفت و جالب است بدانیم که اولین مقراین سازمان نظامی تروریستی، جایگاه سابق مرکزی ساواک انتخاب شد. این تشکل بیشترین عملیاتهای تروریستی داخل و خارج از ایران را برعهده دارد سپاه در جمهوری اسلامی یکی ازمهمترین عوامل سلب آزادی
های اجتماعی و سیاسی وعقیدتی مردم بشمار میرود. سپاه همچنین یکی از بزرگترین جنایتکاران علیه بشریت در ایران است که به نام پاسداری از اسلام و ولایت فقیه، در سرکوب و ترور مردم آزادیخواه ایران دست دارد، معمولا اعدام، شکنجه و تجاوز به مخالفین و آزادیخواهان در نظام فاسد اسلامی توسط این گروه اجرا میگردد . کشور ایران درحال حاضر به دست یکی از بزرگترین گروه جنایتکار و تروریستی داخلی و خارجی گرفتار شده است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین گروه تروریستی در سطح بین المل به شمار میرود جانوریکه با رشد سی و سه ساله اش اکنون به اژدهایی بی رحم و ویرانگر تبدیل شده و سال به سال با کشتن، تجاوز، ترور و جنایت، نفوذ خود را به ویژه بعد ازانتخابات مضحکه سال ۸۸ درچرخه اقتصاد ایران بالا برده است .پیشی گرفتن از سایر سازمانها واحزاب یا تشکلات اسلامی چپاولگر در ایران جهت به دست گرفتن قدرت برای غارت و چپاول به وضوح قابل احساس است . هزاران ملک و املاک و ساختمان و پروژه های مهم و بزرگ تجاری واقتصادی از جمله سهام مخابرات کشور و پروژه های میلیاردی میدان های تازه اکتشاف شده گازی هالگان و سفید باغون استان فارس، بی آنکه به مناقصه گذاشته شود به تصرف گروهک تروریستی و جنایتکار سپاه درآمد . تصرف پروژه های کلان اقتصادی در ایران، دسترسی دزدان و جانیان نظامی سپاه در پستهایی خارج از نظام تروریستی خود، تحت عناوین وزارت و معاون و مدیرعامل و … در سرتاسر ایران به ویژه درصنایع نفت که کلیدی ترین منابع اقتصادی ایران در گروی آن است نشانگر نفوذ قدرت در به تاراج بردن منابع عظیم مالی ایران توسط سپاه است. مواردی از علل تشدید فقر و بیکاری ، اعتیاد و فحشا و تن فروشی و … که درجامعه سرمایه داری جمهوری اسلامی به وقوع پیوسته را با هم مروری می کنیم:
الف – طبیعی است با افزایش نارضایتی مردم متقابلا هزینه های کلان مسائل امنیتی وحفاظتی برای تامین امنیت جانی افراد راضی و مفت خوری که در سطوح فاسد مدیریتی، وزارتی، قضائی و آخوندهای دم کلفتی که دراین نظام فاسد قراردارند علاوه بر حفاظت از قلعه، ناحیه یا به قول خودشان همان بیت خامنه ای و رئیس جمهور توسری خورده نیمه محبوبش! بالاتر میرود.
ب- حقوق و مزایاهای هنگفت، واگذاری وامهای بلاعوض میلیاردی بانکی و پر کردن حسابهای بانکی داخلی و خارجی ازطریق نفوذ و زد و بندهای گروهی و سازمانی بعلاوه ساخت و ساز برجها و آپارتمانها و ویلاهای شبه کاخ گروهی خاص از سطوح فرماندهی و مدیریتی وآخوندی در جامعه و افراد سرمایه دار طرفدار نظام جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور که نمونه ای بارزی از آن در دبی پدیدار است از دیگر مواردی است که بخش عظیمی از ثروت ایران را به تاراج برده است.
ج – ارائه رشوه های بزرگ مالی جمهوری اسلامی به کشورهایی نظیر روسیه ، چین، ترکیه ، ونزئلا، نیکاراگوئه ، برزیل، اندونزی و مالزی در قالب پروژه ها و قراردادهای کلان تجاری اقتصادی که منفعت یکطرفه برای کشورهای مذکور دارد.
د – کمک های نظامی و مالی جمهوری اسلامی به فلسطین و غزه ولبنان و همچنین کمک های نظامی و مالی به سوریه ودولت دیکتاتور بشار اسد برای سرکوب مردم آزادیخواه سوریه.
س – خرید اسلحه و واردات و ساخت صلاح های کشتار جمعی از جمله موشکهای شهاب و بالستیک و بمب اتم زیرزمینی و مخفی با بهانه انرژی هسته ایصلح آمیز و همچنین انجام رزمایش های نظامی تروریستی سپاه در مناطق مرزی و بیابانی واقیانوسی برای ابراز قدرت تروریستی و ایجاد رعب و وحشت درسطح بین الملل خصوصا کشورهایی که دولت فاشیستی
جمهوری اسلامی را بارها به نقض حقوق بشرمحکوم کرده اند هزینه های هنگفتی است که جمهوری اسلامی به از جیب مردم زحمتکش ایران پرداخت می کند.
ص – واردات و ساخت تجهیزات ضد رادیویی و ماهواره ای( دستگاههای ارسال پارازیت) برای مقابه با اطلاع رسانی خارج از ایران به ویژه اپوزسیون خارج ازکشور، همچنین واردات و ارتقاء تجهیزات سمعی و بصری برای کنترل و شنود گفتار تلفنی داخلی و خارجی مردم بعلاوه واردات تجهیزات سرکوب و شکنجه ازجمله اسلحه و باتوم وگازهای اشک آور
بخش بزرگ آسیب پذیر یا قربانیان این زدو بندها درموارد فوق الاشاره مشمول اکثریت جمعیتی از قشر کارگر، محروم و کم درآمد جامعه است و نتیجه ای جز تشدید فقر و بیکاری در جامعه ندارد .
این گروه بزرگ تروریستی که به وسیله خامنه ای جبار فرماندهی میشود و با خرافاتی برگرفته ازاسلام خود را مالک جهان تا ظهورامام زمان میدانند . عوامل جمهوری اسلامی با اسلامی سیاسی که بویی از انسان و انسانیت نبرده اند دزدان وغارتگرانی در خود پرورانده اند که برای حفظ قدرت، حکومت ومنافع شخصی خود دست بههرجنایتی میزنند. با وجود ثروت کلان در ایران نه تنها مردم از مشکلات اقتصادی رنج میبرند بلکه حتی کوچکترین آزادی های اجتماعی انسانها درتحت حکومت اسلامی سلب شده است، با مروری بر دیگرکشورهای دیکتاتوری و حتی اسلامی در جهان از جمله لیبی، سوریه و تونس به نتیجه میرسیم ایران تنها کشور دیکتاتوری درجهان است که ابتدایی ترین حقوق انسانها مانند آزادی حق انتخاب در پوشش، رقص وموزیک و یا حتی کوچکترین شادی های مشترک بین دختر و پسر را سلب کرده اند، دستگیری عده ای از جوانان به جرم شادی با آب بازی در پارک آب و آتش تهران و چندین شهر دیگر از نمونه های بارز آن در هفته های گذشته است.
راه نجات انسانها از این ظلم و جنایات در ایران فقط با براندازی نظام فاسد جمهوری اسلامی از بن و ریشه امکان پذیر ست داشتن زندگی امن و انسانی با رعایت حرمت و کرامت انسانی با روی کار آمدن افرادی همچون موسوی و کروبی یا اصلاح طلب نیز که شرکای سابق جنایات ضدبشری علیه مردم ایران هستند غیرقابل اجراست . تنها راه مقابله با جنایات در ایران براندازی اسلام سیاسی از صحنه سیاست ایران است که آنهم فقط با سرنگونی کامل رژیم جمهوری اسلامی با هردسته و جناحش میسراست.
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد آزادی و برابری
بهرام تورانی