فاجعه جمهوری اسلامی و سرکوب کُرد ها

از ابتدای بروی کار آمدن جمهوری اسلامی سرکوب کُرد ها به عناوین مختلف و با دستاویز های مختلف ادامه داشته است و هر روز یکی از سران حکومت یا سران مذهب با بپا کردن چکمه و یا با حمله از روی منبر و از مسجد کمر به قتل کُرد بسته اند.
براستی این منطقه کوهستانی  که ساکنین محرومش خیل عظیم کارگران و بارکشان ستم بری را تشکیل میدهد چرا بدین گونه سرکوب میشود؟ مردمی که از کوچکترین مزایای انسانی و حقوقی برخوردار نیستند و از تمامی پیکرشان در زیر حکومت جلاد اسلامیون حاکم خون میریزد کشتار میگردند ، بمباران میشوند بدون اینکه جامعه بین المللی گوشه ابروئی برایشان بالا بیاندازد. شرم بر سیاست هائی باد که انسان و انسانیت و حمایت از حقوق بشر را قربانی مطامع اقتصادی و سیاسی خویش میکند.رژیم جمهوری اسلامی خاک عراق و مناطق کرد نشین را بمباران میکند و دولت آقای نورمالکی در قبال علی خامنه ای همچون کشور های غربی سکوت پیشه میکنند.

مگر تقاضا و مطالبات مردم در عصر گلوبالیزم در سایر کشور هابا دستگیری و شکنجه و کشتار و خونریزی و بمباران و دربدری روستائیان فقیری همراه است که به نان شبشان محتاجند؟

مسئله کُرد در ایران و منطقه یک تضاد تاریخی است بین استثمار کنندگانی که نان را از گلوی محروم ترین و فقیر ترین آحاد یک ملت میکشند تا سفره های بخون رنگین شده خویش را رنگین تر جلوه گر سازند.

جمهوری اسلامی همانند اسلاف مستبد خویش با مطالبات کُرد و کردستان تا بحال جز با زبان قهر و سرکوب و کشتار و بمباران سخن نگفته است و مطالبات مردمی را که آزادی میخواهند استقلال و خود مختاری و حق تعین سرنوشت و نان و آب و رفاه میخواهند را با شلیک توپ و خمپاره پاسخ گفته و همه را با انگ تجزیه طلبی به خاک و خون کشیده است.

حرکت اخیر رژیم اسلامی علی خامنه ای در بمباران کردستان و سازمان پژاک که در چنبره تضاد های حاد داخلی و بین المللی و در راستای سرنگونی قرار گرفته است جز پرتاب تضاد از درون به بیرون نیست. تضادی که دارد حکومت علی خامنه ای را خفه میکند. مسلمن سیاست کهنه و افشا شده که به بمبارن مناطق کرد نشین عراق آستین همت بالا زده محکوم به شکست است.

این وظیفه کلیه سازمانهای سیاسی ایران اعم از فارس ترک بلوچ عرب و نیز جنبش های مختلف دانشجوئی /زنان/کارگران /و شخصیت های علمی و فرهنگی نویسندگان شعرا و هنرمندان ایران است که با قاطیعیت تمام اعمال کشتارگرانه حکومت اسلامی را محکوم و در کنار مبارزین کرد پرچم حق طلبانه مطالبات مردم محروم این منطقه را برافرازند