جناب مهدی در ته چاه جمکران چه غلطی میکند؟ و مردم ایران تا به کی باید به این خرافات زدگی ادامه دهند؟

سالهاست که در ایران شاهد آن هستیم که چاهی در قسمتی از حیاط مسجد جمکران کنده شده و تعدادی ایرانی سنت گرا، خرافاتی، بیمار روحی روانی جسمی،  بی خرد، نامه و عریضه ‌های خود را که از بیان واماندگی و بدبختی های زندگی، و ترس از دنیای پس از مردن، بهشت و جهنم  است را بر  روی کاغذ نوشته، وهمچنین مبالغ هنگفتی پول و یا جواهر آلات را  به امید رسیدن به دست جناب مهدی  در چاه جمکران می‌اندازند!

 

بر اساس اعتقاد شیعیان مهدی در سن پنج سالگی و پس از درگذشت حسن بن العسکری پدرش به امامت رسید! در پنج سالگی به امامت رسید..! مضحک نیست؟ شیعیان امامت او را به دو دوره غیبت و ظهور تقسیم می‌کنند. غیبت از سال ۲۶۰ هجری قمری آغاز شده و تا کنون استمرار داشته است.  و هر زمان که خدا بخواهد ادامه خواهد یافت. دوره غیبت شامل دو بخش است. از سال ۲۶۰تا ۳۲۹ هجری که شیعیان از طریق وکلا و نائبان امام با وی در ارتباط بوده‌اند، را اصطلاحاً غیبت صغری می نامند. پس از این زمان شیعیان با امام در ارتباط نیستند و اصطلاحاً غیبت کبری نامیده می شود. (البته خمینی و خامنه ای همچنان با وی در ارتباط هستند!)  پس از پایان دوره غیبت وی با عنوان مهدی قیام خواهد کرد و حکومت جهانی توحید و عدل را برپا خواهد نمود. دین اسلام را احیا نموده و آنچه را از آن تغییر کرده، فراموش شده یا متروک گشته را مجدداً بیان می کند و وعده الهی مبنی بر حاکمیت صالحان بر زمین و غلبه اسلام بر سایر ادیان! چرا باید اسلام بر سایر ادیان غلبه کند؟ لذا شیعیان منتظر فرج و قیام حجت بن حسن هستند. و اما از طرف دیگر اعتقاد مخالفان شیعه دوازده ‌امامی این است که اصولا چنین کسی وجود خارجی ندارد و اصلا متولد نشده است!*۱

 

و حالا توجه کنید که بعد از ظهور جناب مهدی چه اتفاقات و جنگ های میان مسلمانان و رومی ها به وقوع خواهد پیوست!

 

و بر طبق نظر علی کورانی در کتاب عصر ظهور بر اساس جمع بندی روایات شیعه و سنی در خصوص ظهور و قیام مهدی موعود، ظهور مهدی از ابتدا تا تشکیل حکومت چهارده ماه طول می کشد. ظهور از ماه رجب و با خروج سفیانی آغاز می شود. در شش ماه نخست، ظهور مهدی غیرعلنی است و او در اضطراب و نگرانی است و امور را به طور مخفیانه توسط یارانش رهبری می کند. سپس در ماه محرم قیام قائم از مکه آغاز می شود و وی از آنجا رهسپار مدینه، سپس عراق و نهایتاً شام می شود. او طی هشت ماه دشمنانش را شکست می دهد و جهان اسلام را یکپارچه تحت فرمان حکومت خود در می آورد. سرانجام وارد قدس می شود. آنگاه با رومیان (که به نظر کورانی مقصود غربیان هستند) پیمان آتش‌بس می‌بندد. در این اثنا طبق روایات مسلمانان عیسی از ملکوت فرود می آید، تا حجت بر یهودیان و مسیحیان تمام شود. ترتیب حوادث فرود مسیح و آتش بس میان مسلمانان و رومیان (غربیان) در روایات دقیقاً مشخص نیست. به هر حال مسیح به مهدی می پیوندد و پشت مهدی نماز می خواند. سپس رومیان پیمان آتش بس را نقض می کنند و جنگ بسیار بزرگی در ساحل شرقی مدیترانه رخ می دهد و مهدی پیروز می شود.*۲

 

 

اما سرنوشت پولها به کجا ختم می گردد؟ و چه کسانی از این پولها بهره می برند؟

 در واقع و این پول دوباره بدست دولت و حاکمین نظام سرکوبگرنظام جمهوری اسلامی میرسد. و از همین نمونه پولها است که آنان دم و دستگاه قدرت سرکوبگری شان را هم تقویت میکنند. پول مزدورانی که تمام وقت در خیابان های کل کشور به گشت زنی،  در زندان ها به شکنجه زندانیان  مشغولند را  پرداخت کنند. در ایران فقط چاه خرافی جم کران نیست، و یلکه ده ها هزار امام زاده نیز توسط مردم نادان پرستیده میشود و پول ریخته میشود!

 

واقعا تا  کی باید به این همه عقب ماندگی ما ایرانی ها خاتمه داده شود! و بقول فردوسی بزرگ که می سراید: به یزدان که گر ما خرد داشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم.

 

 

 

راستی چرا بادید هنوز تعدادی از مردم  سنتی، بی تفکر، بی خرد، کور کورانه فریب دروغ های یک مشت  آخوند، آیت الله خرافاتی، روضه خوان، و جماعتی که عقلشان را با دینشان معاوضه کرده اند، بخورند؟ وهمچنین  به پای منبر های چرندیاتشان بروند، و در عوض شنیدن یک مشت دروغ، و خرافات به آنها پول هم بپردارند، و حساب های بانکی شان را قوی تر کنند؟  “بر طبق اسناد معتبر ثروت مادی آخوند خامنه ای به ۳۶ میلیاردر تومان میرسد”*۲

 

 تا کی باید آلت دست فرهنگ مرتجع آخوندها، و فرهنگ عقب ماندگی، نابرابر، ضد انسانی آخوندیسم در ایران باشیم؟ 

 

آیا مردم ایران به اندازه کافی از فرهنگ لمپنیسم اسلامی ایران ضربه ندیده اند؟

 

آیا مردم ایران از  اسلام سیاسی و فرهنگ آخوندیسم سرکوبگر که توسط خمینی  روضه خوان ها  به قدرت رسیدند، و باعث خونریزی و ضمینه اینهمه جنایت و بد بختی، و آوارگی برای آنان شده است را کافی نمیدانند..! که دوباره به سراغ خرافات ذهن یک مشت آدم بیمار روانی، دورغگو چاه جم کرانی میروند؟

 

راستی تا  چه زمانی مردم ایران دست از فرهنگ آخوندیسم مرگ باوری،  ماتم سرای،  عزاداری بر می دارند؟

 

تا کی باید جماعت آخوند، به عوض  یک کار سازنده در کشور، و تنها با نقل خرافات دینی، رفاهیات و زندگی مادی شان را تامین نمایند، ومردم را نیز فریب دهند؟

 

 تا  کی باید آخوندها همچنان بیکار، مفت خور، و سربار جامعه باقی بمانند؟

 

و چرا نباید آخوند ها وارد بازار کار شوند؟ و به عوض انجام کاری مفید و سازنده در اجتماع زندگی مادی شان را تامین کند؟

 

 

مراد شیخی

۱۵/۰۷/۲۰۱۱

جمعه ۲۴ تیر ۱۳۹۰

muradsheixi@yahoo.com

 

 

*۱*۳ منبع با کمی تغیر از ویکی پدیا

 

ثروت خامنه‌ای از جمهوری اسلامی در ایران

 

http://www.youtube.com/watch?v=KcF1RDT3gxA&feature=player_embedded#at=36