جنایت ضد بشری در زندانھای جمھوری اسلامی

زندان های جمهوری اسلامی بطوراسفناکی مملو از زندانی است، صحبت های زندانی های آزاد شده حاکی ست به دلیل عدم فضای کافی و مناسب زندانیها را مجبور به خوابیدن در راهروها یا حتی راه پله ها نموده اند. رژیم اسلامی از زمان سرکوب وحشیانه اعتراضات سال ۸۸ حمله تازه ای به جامعه کرده و زندانها را مملو از زندانی کرده است. اکثریت مردم که از ظلم وستمی که این رژیم برآنها روا داشته به ستوه آمده و برای گرفتن حق وحقوق انسانی، رفاه، امنیت،عدالت و آزادی های اجتماعی که بیش از ۳۰ سال از آن محروم بوده اند به خیابانها آمده تا مخالفت خود را به سیاستهای ضد انسانی و منفعت طلبانه این رژیم به نمایش بگذارند. با وجود گذشت بیش از یکسال از این واقعه رژیم هنوز درتکاپوی تعقیب و گریز انسانهای آزادی خواهی است که با قلم، هنر و یا صدای خود به اعتراضی برضد این حاکمیت ضد انسانی تبدیل شده اند، حاکمان فاسدی که برای حفظ حکومت دیکتاتوری خود انسانها را مکررا به اتهام جرم های واهی و دروغین بنا بر قوانین ضدانسانی اسلامی به پای جوخه های اعدام برده یا در سیاهچالهای مخوف و پرازدحام به زیر شکنجه وتجاوز قرارداده اند. این جانیان همان کسانی هستند که میلیونها انسان را به میدان مین وجنگ و خونریزی فرستاده بودند، کسانی که به بهانه حفاظت ازاسلام و مملکت در جنگ، میلیونها انسان را ۸ سال در فقر ومحرومیت نگاه داشته و هنوز با گذشت بیش از ۲۵ سال ازجنگ سال به سال و روز به روز به فقرومحرومیت و گرسنگی انسانها افزوده اند و امروز نیز به قضاوت!
نشسته اند و هرروز جان وعمروسلامتی و غرور و شخصیت انسانها را از طریق اعدام، شکنجه و تجاوز میگیرند.
غیر از اعدام وشکنجه و حبس زندانی ها در سلول های انفرادی، تجاوز یکی دیگر از شیوه های رژیم اسلامی برای ایجاد ترس و وحشت زندانی است . شیوه ای که این رژیم بیش از ۳۲ سال علیه مخالفان خود برای شکستن و به زانو در آوردن شان به کار می برد، گرچه تجاوز جنسی به زندانیان و بازداشت شدگان در جمهوری جنایتکار اسلامی پدیده تازه ای نیست اما باگذشت زمان نمونه های بارزی از آن در زندان کهریزک به اثبات رسید و سرانجام این حقیقت براثر چالش و درگیری بین سردمداران حکومت اسلامی برسرقدرت برملا شد و پرده دیگری از جنایات رژیم فاش شد. همانطور که همه آگاهیم این نخستین بارنیست که انسانها در سیاهچالهای رژیم مورد تجاوز قرارگرفته اند.
درسال ۵۷ انقلاب مردم که برای آزادی و رفاه بود توسط خمینی جلاد و حامیان جنایتکارش ربوده شد و نام اسلامی به خود گرفت. همین اسلامی گری بود که توانست ده هاهزار نفر را به جوخه های اعدام بسپرد و در واقع خمینی وهمراهانش با توسل به اسلام توانستند آن قجایع دهه ۶۰ را بیافرینند . از انقلاب فرهنگی گرفته تا اعدام های سالهای ۶۰ تا۶۷ همه با توجیه اسلامی گری انجام شدند.
 فقط در عرض دو تا سه ماه گذشته جنایات و رفتاروحشیانه رژیم علیه زندانیان بویژه نسبت به زندانیان سیاسی از حمله وحشیانه و مسلحانه ماموران رژیم جنایتکار اسلامی به زندانیان زندان قزل الحصار کرج که منجر به کشته شدن دست کم ۳۰ نفر گردید، اعدام های مخفی و دسته جمعی زندانیان زندانها در سرتاسر ایران بویژه زندان وکیل آباد مشهد وهمچنین اعدام دو برادرعبداله و محمد فتحی درزندان اصفهان و اعدام دهها تن از زندانیان در چند روز گذشته تنها بخش کوچکی از آدم کشی های رژیم اسلامی است که جهان از آنها با خبر شده است. اما ما در خارج کشور با توجه به فعالیت هایی که تا امروز در دستور داشته ایم توانسته ایم صدای زندانیان سیاسی درایران باشیم،  و اجازه ندهیم جمهوری اسلامی در سیاه چاله هایش بتعث فراموشی آنان بشود. در تظاهرات هایی که به ابتکار کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی و حمایت حزب کمونیست کارگری از جمله در ۲۲آپریل و ۲۰ جون در سراسر دنیا برگزار شد توانستیم صدای زندانیان سیاسی را در دنیا به گوش مردم دنیا برسانیم.
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد آزادی و برابری
بهرام تورانی