دولتهای در تبعید …..!

کله سحر زنگ زده بود که چه خوابیده ایی…یک دولت در تبعید دیگه تشکیل شد ! هنوز گیج خواب بودم و درست متوجه منظورش نشدم . گفتم : چی ؟ گفت : نظام سیاسی آینده ایران در لندن بررسی شد ! گفتم : کی و کجا !؟ گفت لینکش رو فرستادم خودت بخوون !
http://www.melli.eu/1390/04/05/مخالفان-جمهوری-اسلامی-شکل-نظام-سیاسی-آ/
عجله نداشتم . رفتم قهوه صبح را با حوصله خوردم و میدانستم که کارم برای یک طنز دیگر درآمد . بالاخره لینک مربوطه را خواندم و متوجه شدم که جمع یاران به کوری چشم ولایت حاکم و بعد از داستان الماس فریب ، این بار تخم سه زرده گذاشت و یک دهن کجی به وزارت اطلاعات کرد . فقط نمیدانستم که اگر اوضاع به همین شکل پیش برود که تا الان ۳ دولت در تبعید داریم و خلاصه انتخاب سخت میشود . دولت اول مربوط به شورای مجاهدین است که هم قدیمی تر است و هم کلفتر…! دومی مال سبزهای تورنتو است که به جز عکسهایش… زیاد گنده و کلفت نیست و سومی هم از برای جمع یاران…!
 زنگ زدم به استاد بزرگ …..ببخشید استاد ، اجلاس میاندوره ای شورای مجاهدین تشکیل شد و من نمیدونم این یعنی چی ؟
http://www.aftabkaran.com/akhbar.php?id=15087
استاد بزرگ : منم خوندم و یعنی هیچی . چک لیست حضوری بی حاصل را تیک زدن ! هر چند وقت یک بار اجلاس میاندوره ای و تمام دوره ای شورا با صرف چای و بیسکویت تشکیل میشود . با هم حال و احوالی میکنن و بعد میرن جلو……. بالاخره باید نشون بدن که هنوز هستن . والا جمع یاران و دولتهای سبز میزنند و میبرند !
استاد این تبلیغات و سروصداها برای بستن اشرف تا پایان سال میلادی ۲۰۱۱ یعنی چی ؟ و چرا در اجلاس نیمدایره اشاره ای به آن نشد ؟
استاد بزرگ : تو بگو دراین جلسه نیمدایره به چی اشاره شده ؛ که به این یکی بشه !؟ اینم تا اطلاع ثانوی یعنی هیچی . این حرفها یک دهه زده شده است . از زمان پل برمر که گفتند باید بروند به سه کشور و تمام است و اینا….
هر سال یک یا ۲ سفر بین عراقی ها و رژیمی ها انجام میشود و میروند پیش هم و شامی میزنند و میگویند این بار تمام است و حتمی است و اینا….ولی هیچی نمیشود .
 مدار رابطه از ابتدا و هنوز هم بین حکومت اسلامی حاکم در ایران و دولت امریکا است . دعوای اصلی هم همیشه بر سر سهم بیشتر و بحث هژمونی در خامومیانه است . تشکیلات مجاهدین در عراق بازیچه این رابطه است . دولت عراق یعنی  کشک…..حداکثر میزنند تعدادی را میکشند ، ولی داستان تعیین تکلیف نهایی بازی ، بستگی دارد به دولت امریکا .
هر تصمیمی هم نشانه یک سرفصل جدید بین رژیم حاکم در تهران و دولت امریکا است . تا به امروز که علائمی از سرفصل جدید دیده نشده است . تازه سخنگوی وزارت خارجه امریکا یادش اومده : که کنفرانس حکومت اسلامی علیه تروریست در تهران یک طنز است ، چون خود حکومت اسلامی سر منشاء تروریست است . بازم مثبته که امروز به چنین نقطه ایی رسیده اند هرچند کسی در این زمینه هیچوقت شکی نداشت . به خصوص کاخ سفید !
شاید سرفصل جدی انتخابات ریاست جمهوری بعدی رژیم باشد و البته سناریوهای پشت پرده هم باید حساب کرد . یعنی اگر تا آخر سال میلادی ۲۰۱۱ اسیران اشرف تعیین تکلیف بشوند، یا باید سر فصل پشت پرده ای را درست ببینیم و یا باید در تحلیلهای خودمون تجدید نظر کنیم ! البته تعدادی بیمار را اگر بفرستند برای تبلیغات و اینا…اسمش تعیین تکلیف نیست . ادامه بازی در شکلی جدید است . نان حقوق بشری خودش را میخورد و دهان منتقدین استراتژی اشرف نشینی را هم به زعم خودش میبندد ! یاد جنگ اول خلیج و خروج اجباری کودکان از عراق را زنده میکنند . تنها چیزی که ظاهرا فراموش کرده اند این است که هر حلقه ضعیفی لزوما تا همیشه ضعیف نمیماند و در گذر زمان و تجربه متوجه خیلی واقعیت ها میشود .
توجه ، توجه ، علامتی که هم اکنون میبینید و یا میخوانید و یا میشنوید ، معنی اش این است که بازی جدیدی یحتمل شروع میشود .
من فلانی هستم ؛ فرزند فلانی ، همراه با بقیه دوستان بیمارم  با درخواست رهبری سازمان برای خروج از عراق و مداوای پزشکی موافقم ! من دوست نداشتم از اشرف خارج بشم ولی چون سازمان و رهبر عقیدتی خواسته باید برم برای مداوا…..ببین چه سازمان جنازه دوست با حالیه !! و حالا همه برید صلیب سرخ و از خواهر مریم حمایت کنید …این خروج ربطی به استراتژی اشرف نشینی ندارد . بیشتر جنبه  تاکتیکی داره ! یعنی بیماران که خارج شدند بقیه مثل صبا هفت برادران باید همانجا دفن شوند تا استراتژی به بار بنشیند !
امضاء : من و مهدی افتخاری و بقیه اموات بیمارکه صلاح نبود معالجه بشن……
*******
استاد بزرگ با تشکر از شما…برگردیم سر بحث تشکیل دولت جدید جمع یاران در لندن ….به نظر شما چرا این همه دولتها با هم یکی نمیشوند ؟ چون شعارش را میدهند که : ما همه با هم هستیم …. طبعا این ” لفظ همه با هم ” با آن تجربه خمینی فرق فوکوله . منظور خمینی “همه با هم ” نبود بلکه همه با من بود…..
استاد بزرگ : حق با شماست . اینها چون تضاد ماهوی با هم ندارند بهتر است یکی شوند . این سه دولت در تبعید با خود دولت حاکم ، روی هم یکی شوند . برای همشون هم جا هست . همشون خدا و پیامبر و کتاب و اینا….را قبول دارند . ولی حالا کی زنگوله رو گردن گربه بیندازه ؟
پس با این حساب استاد ؛ منم یه دولت تشکیل بدم ، شما را بکنم نخست وزیر…..خودم وزیر جنگ…..وزیر دارایی هم رضا پهلوی….
استاد بزرگ : بی خیال . من خر هستم ولی اسکول نمیشم . حالا چرا این تقسیم بندی و کابینه به این کوچکی ؟
آخه وزارت دارایی مهمترینه و رضا پهلوی هم چون هیچ دولتی نداره و کلا با همه دولتهای در تبعید هم رابطه خوبی داره و مایه دار هم هست برای دارایی خوبه .
وزیر جنگ هم خودم . چون با اوهامات و خدا و خرافات درجنگم . و مدافعین خدا و خرافات و دین هم با من در جنگند و اینا…..
نخست وزیر هم که اگه شما قبول نکنی باید بذارم به مزایده ! بقیه وزراء هم اضافی هستند . یعنی برن لای دست اجدادشون….
استاد آخرین ابهام تا این لحظه…. فقط این یعنی چی ؟ این تحلیل کنفسیوس غایب در ۱۳۸۷ است :
 :« اگر رژیم در زمینه اتمی و عراق، عقب بنشیند و جام زهر بخورد؛ شمارش معکوس طلسم‌ شکنی آغاز می‌گردد و موتور سرنگونی از طریق اجتماعی روشن می‌شود. اگر عقب ننشیند، شرایط را به سمتی می‌کشد ،که موتور با جرقه‌یی در تقدیر و اجتناب‌ناپذیر، روشن می‌شود. همزمان با کاهش نیروهای آمریکایی در عراق، این جرقه حاصل ضرب دو خط قرمز هسته‌یی و حفظ عراق و در عین حال تنهابرون‌رفت و تضمین دولت جدید آمریکا برای مهار کردن رژیم درهر دو زمینه ،محسوب می‌شود….
استاد بزرگ : این هم یعنی هیچی ….یعنی زرشک . این که اسمش تحلیل نیست این اسمش بازتاب رویاهای قلبی کنفسیوس غایب است . رهبر عقیدتی سالهاست در آرزوی جرقه جنگ بین حکومت اسلامی در تهران با دولت امریکا است . چون به جز این تابلو و سناریوی سیاه ، رهبر عقیدتی و دولت شورای مجاهدین هیچ شانس جدی در آینده سیاسی ایران را ندارند . با این اوضاع وقتی تکلیف دولت کلفتش این باشد بقیه باید سماق بمکند !
پایان وقت ما در ساعت ۲۵
 
 
 
اسماعیل هوشیار
ژنو
نهم تیر ۱۳۹۰
۳۰ ژوئن ۲۰۱۱
info.tipf.www