فقط به خاطر تو !

در آستانه یک روز دیگر از روزهای سال هستیم . و با هم رو به سوی خدا میرویم . ربنا….بسمه تعالی ….کجا بودی تا حالا ؟
 
 
 
متن سخنرانی خواهر مجاهد مریم رجوی ، دوبله شده در استودیو تیف .
 
بنام خدا، به ‌نام مسعود و به ‌نام خودم؛ …

به ‌نام دنیای اسلام، در سراسر خاورمیانه و شمال آفریقا؛

به‌نام کهکشان راه شیری با ۱۲۰ هزار شهید برخاک افتاده در سی‌امین سالگرد ۳۰ خرداد؛ 

به‌نام سردار خیابانی و اشرف شهیدان به ‌نام صدیقه و ندا آسیه و صبا، سعید وحنیف و سی‌ششمین شهید فروغ اشرف، مجاهد خلق منصور حاجیان؛

به ‌نام اشرف که خاک خوبی برای زراعت داره . البته زراعت برای سرنگونی و تا سرنگونی….. ؛

و به نام سیاست که عدالت را هشت سال پس از ۱۷ ژوئن مثل همیشه بر تخت پیروزی نشاند .

شخصیتهای تاریخ گذشته حاضر وهموطن ساندیس دوست ، پارسال کلی برای ما دست گرفتند که خانواده شهدا کجا هستند ؟ ما هم مشخص کردیم که پدر ۵ مجاهد شیهد جان بولتون و بقیه پدران و مادران و اینا…..ما همه با هم هستیم . اما امسال برای بسته ماندن دهن بسته های تشویقی غرب ، همانطور که در عکس میبینید مادر رضایی های شهید در یک طرف است و در طرف دیگر تمام خاندان غرب ….!

یاران و دوستان فراموشی ناپذیر خانواده من ….؛
پارسال و پیرارسال برای ما دست گرفته بودند که آمار تجمع سیر صعودی خوبی دارد . از ۱۰۰ هزار رسیده به ۱۵۰ هزار….اما امسال آمار نمیدیم تا توی خماری بمونند . همینکه بگیم دهها هزار …..یعنی هر کس هر چی دوست داره میتونه فکرش را رشد صعودی بده….!
پارسال ما یه شلیک توی تاورنی در کردیم که آرش کمانگیر هم کف کرد چون هنوز تیره توی راهه…..و امسال به جای تیر، توپ در کردیم با صدای مهیب و اسکورت ژنرالی…….ولی با این همه دود و دم و سر و صدا ….نمیدونم چرا هیچکس انقلاب ایدئولوژیک منو در سیاست جدی نمیگیره !…..ولی به همه شما قول میدم که سال دیگه موشک ایدئولوژیک هوا کنیم . و سال بعدش هنوز گنده تر از موشک پیدا نکردیم .

۷۱ سال پیش در ۱۸ژوئن ژنرال دو گل رهبر مقاومت فرانسه از تبعیدگاه خود مقاومت علیه فاشیسم را اعلام کرد. صدای او هنوز به‌گوش می‌رسد که گفت: «هر اتفاقی که رخ دهد شعله‌های مقاومت نباید خاموش شود و خاموش نخواهد شد».
اینکه ژنرال دوگل چه ربطی به من و مسعود و بقیه ژنرالهای منگل امروز داره ، بعدا میفهمید . الان کسی سوال نکنه .
الان درود می‌فرستیم به زنان و جوانان و اشرف ‌نشان‌هایی که ماه‌ها و ماه‌هاست در واشنگتن و ژنو برای اشرف تحصن کرده‌اند و ساندیس مجانی میزنند . هم‌چنین درود می‌فرستیم به مسعود جونم سمبل زندانی سیاسی در غیبت عقیدتی …. و دورد بر خواهر عزیزم مهین صارمی ، که امروز اینجا در کنار ماست. مهین جون بیا جلو و به همه بگو که ما با هم هستیم ! مهین که از ۳۰ خرداد سال ۶۰ تا بحال بارها دستگیر شده است، این بار به ۱۰ سال زندان محکوم شده بود. ولی توانست از چنگ دژخیمان بگریزد. درود بر مسعود و من و اون و همه زندانیان سیاسی در کهکشان راه شیری.

هم‌چنانکه مسعود جونم در قرن پیش گفته بود : قرارگاه اشرف قبرستان سرخود است . کسی که وارد آن شود یا مجاهد میشود و یا جنازه …..
 انقلاب ایدئولوژیک و هر قدم دیگری فقط برای سرنگونی مجاز است ……
 الان ماندن و کشته شدن درعراق هم در همین راستا است . یعنی سرنگونی . اینقدر هم گیر ندید که این استراتژی چطوری به سرنگونی میرسه ! ؟ برادر عزیزم قصیم که به آیت الله بی بی سی گفت : گذشته ها گذشته ….! ۳۰ خرداد سال ۶۰ قرار بود ۶ ماهه بزنیم و ببریم . بعد این زمان تمدید شد و ۶ ساله است و باز که تمدید شد دیدیم ۶۰ ساله شد . بالاخره روزی از روزها این استراتژی جواب میده ! فکر کردید تحلیل مسعود جونم کم الکیه !؟
 البته از نظر تاریخی موضوع سرنگونی جواب خودش را پس داده است بالاخره کلی دیکتاتور در سطح جهانی تا حالا سرنگون شدند که همه ناشی از همین انقلاب درونی و ایدئولوژیک بود . نوبت حکومت اسلامی هم میرسد . فقط نباید فراموش کرد که خروج از عراق یعنی سرنگونی خودمان که یعنی بسته شدن دکان توحیدی عاشورا….! پس خارج شدن ممنوع …به جزمسعود و خودم و شورای مسعود و بقیه بروبچ اطراف !

حمله ۱۹ فروردین به اشرف واکنش رژیم برای مهار نیروی سرکش آزادی در جامعه ایران مخصوصاً بعد از شعله‌ ور‌شدن دوباره آتش قیامها از زیر خاکستر خیانت بود .  اگر اشرف نبود که مردم ایران تکان نمیخوردند !! ولی‌فقیه، برای حفظ تعادل خودش به ‌شدت به ‌حمله به اشرف نیاز داشت. زیرا بود ونبود رژیم در ارتباط مستقیم با فنا و بقای من و مسعود و شورای رهبری است. این حقیقتی است که در ۳۰ سال گذشته بارها آزمایش شده است.وهنوز رژیم را میلرزاند . کلا جنبش مردم ایران مدیون حضور اشرف نشینان است ! کی به کیه ؟ سلام بر مسعود، راهبر و معلم این نسل و مهندس این استراتژی منگل ساز و شهید پرور…..

حضار محترم غربی و شرقی و اینا…..!

حمله به اشرف در عین حال یک ضرورت مبرم را برای جهان آشکار کرد و آن حفاظت از ساکنان اشرف، به‌عنوان یک برگ بازی  بین‌المللی است. جامعه جهانی به ویژه ملل‌متحد و آمریکا در قبال حفاظت و امنیت ساکنان اشرف مسئولند.  اونا هر کاری گفتن ما کردیم و حالا اونا باید بکارن تا ما بمانیم . قیمتش درو شدن دیگران در اشرف است ….چه باک ؟ مسعود همیشه با شجاعت قیمت را از جان و زندگی بقیه داده و باز هم میدهد !

به آنها می‌گوییم: مجاز نیستید به بهانه احترام به حق حاکمیت عراق در قبال سیاست خط موازی مسعود جانم بی‌عملی پیشه کنید. این نقض آشکار تعهدات بین ما است.
خلاصه من نمیدونم …..همه برای اشرف و اشرف هم برای شما . هر گلی زدید به سر خودتون زدید ! دعای مسعود همیشه نگهدارتان !
سلام بر خودم روزی که زاده شدم ؛ روزی که رئیس جمهور شدم ؛ روزی که انقلاب کردم ، روزی که سرکار رفتم و روزی که سر کار میذارم …..
 
 
 
اسماعیل هوشیار
ژنو
۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۲۱ ژوئن ۲۰۱۱
 
 
info.tipf.www